Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

(lichte) kater

Sochtend om 7 uur al begonnen met werken maar omdat die klote alarmen afgingen om de haverklap geen moment rust... maar ik zit eindelijk :)

jeej 2 vrienden weer eens boos op me, had beloofd dat ik gister met ze zou meefietsen als ze naar huis wilden en ja als zij om half 2 al willen gaan en ik dan nog pittig aangeschoten ben ;(

jeej 2 vrienden weer eens boos op me, had beloofd dat ik gister met ze zou meefietsen als ze naar huis wilden en ja als zij om half 2 al willen gaan en ik dan nog pittig aangeschoten ben ;(

mwa dan moet je ook met hun mee gaan, anders laat je ze idd in de steek

mwa dan moet je ook met hun mee gaan, anders laat je ze idd in de steek

ja had ik ook moeten doen, maar is ook de laatste keer dat ik met ze mee ga als zij blowen en ik alcohol neem. het is altijd hetzelfde liedje dat ze geen zin meer hebben en vervolgens de hele tijd zeuren dat ze naar huis willen.

ja had ik ook moeten doen, maar is ook de laatste keer dat ik met ze mee ga als zij blowen en ik alcohol neem. het is altijd hetzelfde liedje dat ze geen zin meer hebben en vervolgens de hele tijd zeuren dat ze naar huis willen.
:janken: ik wil naar huis. Mis me mammy :janken:
:p

Of zeggen: "Ik kan er toch niet aan doen dat chicks jou te lelijk vinden en je daarom niemand vind :dunno:" :p

:janken: ik wil naar huis. Mis me mammy :janken:
:p

Of zeggen: "Ik kan er toch niet aan doen dat chicks jou te lelijk vinden en je daarom niemand vind :dunno:" :p

Ja ik word er zo moe van gewoon, maar ga nu naar me friendzoned chick en me hart luchten als ik er behoefte aan heb, zit nu duidelijk in een klein dipje (no fap flatline waarschijnlijk) dus come at me vitamine d3

Guess, wat is je opleiding/werk? Lijkt wel alsof je t*ring veel vrije tijd hebt :P

Voeding was de hele week ruk en maar 2x gaan trainen deze week...

Kan ook zijn dat hij er gevoelig voor is, dan kan 7500-10000iu al overdose zijn.

Hoeveel denk jij dat je binnen krijgt als je in de zomer de hele dag in je blootje in de zon rond banjerd?

De enige gevallen waar overdosis bekend van is is bij een gesuplementeerde hoeveelheid van meer dan 40.000 iu ....

Guess, wat is je opleiding/werk? Lijkt wel alsof je t*ring veel vrije tijd hebt :P

gestopt met MER, heb sollicitaties gedaan bij verschillende winkels maar hoor er niks, ga maandag afspraak maken met me uitzendbureau en heb ik woensdag wel werk

hoop ik :o

vraag ik aan mijn ma welke richting ik moet rijden met de auto, zegt zij: jij rijdt, jij beslist. beslis ik, begint zij te muilen van nee niet die richting.

en ben nog steeds duizelig wanneer ik mij lees. :( ja en ook wanneer ik mij omdraai. :mad:

vit D = op, hoelang moet ik mijn kop uit het raam steken om 10.000ui binnen te krijgen? (srs vraag)

Terug
Naar boven