AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vit D = op, hoelang moet ik mijn kop uit het raam steken om 10.000ui binnen te krijgen? (srs vraag)

Je mag wel even langskomen, ik ben het zonnetje in huis.:)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 16:22 ----------

vraag ik aan mijn ma welke richting ik moet rijden met de auto, zegt zij: jij rijdt, jij beslist. beslis ik, begint zij te muilen van nee niet die richting.

en ben nog steeds duizelig wanneer ik mij lees. :( ja en ook wanneer ik mij omdraai. :mad:

:roflol:

BP zit geen ene **** vooruitgang in, begrijp er geen kont van. ****ing p*ssy gewichten.

ben mij avatar beu.

Veel voorkomend is schouder overtraind / schouder te veel gebruiken tijdens het pressen

Doe nu 5x5x80, heb nog nooit gemaxt omdat het toch niks voorstelt

Neem je techniek onder de loep.

Veel voorkomend is schouder overtraind / schouder te veel gebruiken tijdens het pressen

Inderdaad die gvd k*tschouders. Heb er al heel lang last van en ben ook al heel lang bezig m'n techniek te perfectioneren. Tijdens BP trek ik m'n onderrug hol en duw m'n schouderbladen in het bankje. Stang laat ik zakken tot iets onder m'n tepels en heb daarbij m'n ellebogen zoveel mogelijk richting m'n voeten gericht. Lijkt me prima toch? Instructeurs zagen ook niks fouts.

Boven tepels.

er reageren te weinig normale mensen op de kamer advertentie :mad:
dacht dat er flink kamer tekort was in utrecht

Doe nu 5x5x80, heb nog nooit gemaxt omdat het toch niks voorstelt

Wat doe je deadliften en squaten dan? Ik zelf bench ongeveer hetzelfde als jou en als jij begonnen bent op je regristratie datum train ik al een maand langer dan jou. Vanaf dat begin al serieus met voedingsschema en trainingsschema minimaal 3x per week. Mijn vooruitgang is ook niet echt om over naar huis te schrijven maar het lijkt me vrij normaal voor je trainingstijd.

ik bench ook maar max 90-95, meestal 6x82.5 als laatste set, ja strong chest maar ook zwak

aangezien ik op 1x70 zit :roflol:

Boredom.jpg

Date belde af met griep :(

:fa: avondje dan maar

Terug
Naar boven