MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb al wat gelezen over benzoylperoxide en de meesten vinden dat echt een slecht product. Wat je vooral leest is dat je huid er rood van word en de puistjes toch altijd terug blijven komen. Denk dat ik maar vit b5 ga nemen, biergist, gezicht goed proper houden, veel water drinken, en hier en daar wat cremes proberen.

Prima, heeft ook het beste voor mij geholpen. Gebruik het nog steeds, alleen niet meer de 10 gram per dag (dat is btw wel echt nodig op het begin).

benzoylperoxide werkte bij mij anders heel goed :)

Vitamine B5 werkt super ja, smaakt ook nog lekker. :)

Wat gebruiken jullie voor de littekens?

gvd lig ik onder de zonnebank, val in slaap as usual. schrik ik opeens wakker en sla omhoog tegen die lampen aan zonder reden. Gelukkig niet hard dus niks kapot :)

Okie thanks for the advice, kan je B5 gewoon in kruidvat ofzo kopen?
Ben naab met al die dingen

Chagerijnige DG80

Dafuq hoe kan dit, normaal had ik nooit puistjes ofzo tot ik 3 maand aan BB deed dan kreeg ik er een paar. Neem nu biergist, drink veel water, doe er soms creme aan maar dat vind ik eigenlijk bullshit die cremes. En iedere keer als je denkt dat ze allemaal weg zijn voel je er weer 2 opkomen. Heb er niet veel dus roa is een beetje overdreven denk ik, what to do now

Ennn sinds iedereen hier vit d3 neemt ga ik me daar eens over inlezen, ziet er interessant uit

Bij mij hielp ook niks, lichte antibiotica hielp het beste maar na die kuur kwam het weer terug. Daarna roaccutane gebruikt en werkte perfect, alleen droge huid, lippen en je vervelt op het begin.
Je moet wel uv straling vermijden, dus je word zo wit als een theedoek tijdens de kuur >.>
Gelukkig ben ik er nu 12 dagen vanaf

gvd lig ik onder de zonnebank, val in slaap as usual. schrik ik opeens wakker en sla omhoog tegen die lampen aan zonder reden. Gelukkig niet hard dus niks kapot :)
Haha zie het helemaal voor me:P. Ik heb dat vaak in de les dat ik ineens wakker schrik, 2 weken terug ofzo schrok ik ook wakker knalde ik met m'n hoofd tegen het raam, iedereen kijken, ik voelde me dom.

Laatst bewerkt:
Oh lord..

Terug
Naar boven