MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb buikpijn:(

Godver zeg, echt focking smerig... Niet normaal man >.<

Geef die man een abbo op de mcdonalds

Weer gvd sneeuw?! Ik ben die winter zo verschrikkelijk zat he :o
Ik wil zon

NU!!

ben chagrijnig, dus vitamine d3 maar nemen :)

Dafuq hoe kan dit, normaal had ik nooit puistjes ofzo tot ik 3 maand aan BB deed dan kreeg ik er een paar. Neem nu biergist, drink veel water, doe er soms creme aan maar dat vind ik eigenlijk bullshit die cremes. En iedere keer als je denkt dat ze allemaal weg zijn voel je er weer 2 opkomen. Heb er niet veel dus roa is een beetje overdreven denk ik, what to do now

Ennn sinds iedereen hier vit d3 neemt ga ik me daar eens over inlezen, ziet er interessant uit

Dafuq hoe kan dit, normaal had ik nooit puistjes ofzo tot ik 3 maand aan BB deed dan kreeg ik er een paar. Neem nu biergist, drink veel water, doe er soms creme aan maar dat vind ik eigenlijk bullshit die cremes. En iedere keer als je denkt dat ze allemaal weg zijn voel je er weer 2 opkomen. Heb er niet veel dus roa is een beetje overdreven denk ik, what to do now

Ennn sinds iedereen hier vit d3 neemt ga ik me daar eens over inlezen, ziet er interessant uit
Misschien vitamine B5 proberen?

ben chagrijnig, dus vitamine d3 maar nemen :)

Als ik artikels erover lees staan er vooral dingen als; vit d3 helpt kanker voorkomen, je herstelt beter van long kanker, je immuumsysteem word verbeterd, ...

Maar waarom neem jij vitamine d3? Kan me moeilijk inbeelden dat zoveel mensen die pilletjes innemen om bovenstaande zaken te voorkomen... Waarom is vitaminde d3 zo goed?

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 19:39 ----------

Misschien vitamine B5 proberen?

Even opzoeken wat dat juist doet

Lol, story of my puberteit.
Wat ik gedaan heb: voeding met een hoge glycemische waarde (suikers en alle andere snelle kh's) vermijden en stoppen met melk, gewoon die insulinepieken vermijden dus, hielp bij mij een heleboel. Gezicht schoon houden dus sowieso elke ochtend en avond gezicht wassen.

Goedkoop en effectief is benzoylperoxide. Elke ochtend opsmeren en helpt ook redelijk. Het is geen wondermiddel, maar alle beetjes helpen.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 19:43 ----------

Even opzoeken wat dat juist doet

Kan je proberen, heb ik ook gedaan en hielp een hele boel. 10 gram per dag is wel veel, maar voor zover bekend niet schadelijk. Mijn huid werd er een stuk schoner door.

Lol, story of my puberteit.
Wat ik gedaan heb: voeding met een hoge glycemische waarde (suikers en alle andere snelle kh's) vermijden en stoppen met melk, gewoon die insulinepieken vermijden dus, hielp bij mij een heleboel. Gezicht schoon houden dus sowieso elke ochtend en avond gezicht wassen.

Goedkoop en effectief is benzoylperoxide. Elke ochtend opsmeren en helpt ook redelijk. Het is geen wondermiddel, maar alle beetjes helpen.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 19:43 ----------

Kan je proberen, heb ik ook gedaan en hielp een hele boel. 10 gram per dag is wel veel, maar voor zover bekend niet schadelijk. Mijn huid werd er een stuk schoner door.

Heb al wat gelezen over benzoylperoxide en de meesten vinden dat echt een slecht product. Wat je vooral leest is dat je huid er rood van word en de puistjes toch altijd terug blijven komen. Denk dat ik maar vit b5 ga nemen, biergist, gezicht goed proper houden, veel water drinken, en hier en daar wat cremes proberen.

Terug
Naar boven