Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat ik gedwongen tot maandag thuis moet hangen omdat ik al m'n sleutels kwijt ben.

:fuu::fuu::fuu:

hoeveel chicks vannacht Guess? (srs)

2 gezoend, had er blijkbaar 1 slecht behandeld, ze kon ook niet goed zoenen dus stopte ik (srs) daarna noemde zij en 4-5 vriendinnen me gay. uiteindelijk vond alleen 1 vriendin me gay en was bijna geweest met 1 van die vriendinnen, maar ik was dus te lam en moet het betalen met een kater:)

2 gezoend, had er blijkbaar 1 slecht behandeld, ze kon ook niet goed zoenen dus stopte ik (srs) daarna noemde zij en 4-5 vriendinnen me gay. uiteindelijk vond alleen 1 vriendin me gay en was bijna geweest met 1 van die vriendinnen, maar ik was dus te lam en moet het betalen met een kater:)

Pics, vids or it did NOT happen.:mad:

Hoezo slecht behandelt? wat deed je

Het besef dat ik voor de zoveelste keer mijn zaad verspoten heb in mijn vuistje.

Vanmorgen benen getraind en moet straks werken, maar me benen willen niet meer :o

leuke vis boeren door omega 3 capsules :< bah liet net wel een boer in mijn broer zijn gezicht.. hij keek echt alsof ik net een wijf had zitten bffen door die geur die er uitkwam

Baal even serieus van dat rotlichaam van mij.bah.

Als je zo lam was, hoe weet je dan dat ze slecht zoende?:o

ik was ook weer niet zo lam, af en toe heb ik gewoon geen zin om zoals de meeste mensen in een kroeg in het midden van de dansvloer uitgebreid te staan tongen, ik moet er nog vaker komen en wil niet dat al die meiden me dan zien als player, want dat ben ik niet

ik ben gewoon een sl*t :o

Nergens voor nodig aan je log te zien :p
Van de andere kant... it keeps you going...

Ah klote.. wat valt er te balen behalve je blessure?

Die blessure zorgt ervoor dat ik 50% moet trainen, de komende maanden. Net als ik enkele weken geleden ervoor heb gekozen om te gaan knallen en echt volluit te willen gaan.
Dit remt. En ik ben niet goed in remmen.

Verder ben ik in het algemeen niet tevreden. Een kleedhokje van de H&M incluis belichting en spiegels bevestigd dat. :(

Ja dat zuigt wel, dan is iets anders net de druppel.
Maar let niet op de H&M spiegels en belichting, die zijn zo manipulerend als wat... Lekker uitgebreid thuis passen :D.

6de strafpunt en volgende kaart vervalt pas in augustus. Vrees dat ik niet veel langer een lid van dbb ga blijven:(

Terug
Naar boven