- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gvd Ruud ik probeerde srs een beest van me scherm af te slaan door jou .gif![]()

was ist passiert ?Fijne collega's van jou hebben mijn dag zwaar verdoet brah.![]()
Fijne collega's van jou hebben mijn dag zwaar verdoet brah.![]()

anders bel je ff naar de bank slimmerikBankpasje kwijtgeraakt vanacht.
Weet iemand hoe dit zit? ik heb me pasje nu laten blokkeren, maar me ma zegt dat er nu ook niks meer op me rekening kan worden gestort of dat er iets kan worden afgeschreven.
Niet zo handig als ik me zorgverzekering niet betaal op deze manier denk.
Volgens mij gaat alles gewoon door hoor!Bankpasje kwijtgeraakt vanacht.
Weet iemand hoe dit zit? ik heb me pasje nu laten blokkeren, maar me ma zegt dat er nu ook niks meer op me rekening kan worden gestort of dat er iets kan worden afgeschreven.

Bankpasje kwijtgeraakt vanacht.

Alleen je pas is geblokkeerd, verder kan je nog gewoon alles met je rekening, je PAS is geblokkeerd, niet je REKENING![]()
Ja precies, dat dacht en zei ik ook al. Maarja dan krijg je een moeder die begint met flamen..
thx all.
die komt ook echt met zooi wat nergends op slaatChick vroeg me mee naar een feest, ze trakteerde en we zouden VIP gaan.
Ze zei nog ' er staat daar een grote jacuzzi, we kunnen er dan samen in ' en nu blijkt dat je 18+ moet zijn om daar binnen te mogen. Kan dus niet mee, en nu gaat ze met m'n beste vriend![]()