Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik wilde gaan zwemmen maar ben te verkouden... :fuu:

Post nl zou mijn nieuw Bar bezorgen tussen 09:15 en 11:15 en heb um nog niet

Helemaal schijtziek word ikhier weer van. Heeft die k*t rijschool een tussentijdse toets ipv een examen aangevraagd. Al mijn lessen naar morgen toegepland, moet ik nu pas weer 13 maart:mad:

170$ verloren op pokerstars.

Uit mn jas gescheurd, shit te gespierd :cool:

Wordt gek van sommige vrienden. Zijn zo ****ing onzeker dat als ik 1 keer commentaar lever ze dit niet kunnen incasseren en gelijk helemaal leip worden.

Raak geschoten dus :)

Me relatie na 2,5 jaar beëindigd :(. Damn wat voelen dat soort dingen toch altijd klote..ondanks dat ik het heb uitgemaakt....morgen maar weer los in de sportschool:)

Me relatie na 2,5 jaar beëindigd :(. Damn wat voelen dat soort dingen toch altijd klote..ondanks dat ik het heb uitgemaakt....morgen maar weer los in de sportschool:)

Ik ken het.. Nu een maandje uit een 4,5 jaar relatie gestapt. Zelf voor gekozen.. Maar man wat een t*ring bende.. 100% juiste keuze gemaakt, dat wel.

Nog altijd last van mijn SI :mad: EN strontverkouden.

Ik ben het beu. Ik wil gewoon kunnen knallen in de sportschool. Niet bezig zijn met dit soort ongein. BAH!

Ik ben het beu. Ik wil gewoon kunnen knallen in de sportschool. Niet bezig zijn met dit soort ongein. BAH!
:D Zal best zijn, zodra het beter gaat ga je er dan ook zeker 100% voor.
Wel oppassen dat je dan weer niet iets forceert :p

No way, ik heb daar ook last van. Had je al vaker gehoord over je SI-gewricht, maar wist nooit wat het precies wat. Net ff snel gegoogled en kom erachter dat dat precies het punt is waar ik ook last van heb.

M'n collega's noemen me opa, omdat ik soms uit het niets begin te kreunen vanwege een stekende pijn in dat gewricht.

Ja dat is klote he? En lekker uitstraling naar mijn billen en onderrug. Bah.
brandende pijn ook zo nu en dan? Ik wel!

Terug
Naar boven