AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

je haar was wel lekker strak vandaag :roflol:

niet haten op mijn pineapplebrah kapsel

206y2jm.jpg

U mad?

Laptop adapter op de uni laten liggen... :o

Gele kaart gekregen..:( Hoeveel kun je er krijgen? Kun je dit ergens vinden hier? Telling van gele- en rode kaarten etc. ?

Spontaan tintelingen over me gezicht, fuuu irritant... Volgens mij komt het door dexaprine maar die nam ik om 12 uur :(

Ik zat bijna een kwartier lang te wachten in de "doe het zelf" wasstraat op een gozer die zijn Audi a6 maar liefst 30x na spoelde. Toen ik ging hield ik een borstel over mijn golf 3 heen en spoelde hem af. Was binnen 5 min klaar.

En toen dacht ik, "zo kan het ook"

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 21:56 ----------

Ik zat bijna een kwartier lang te wachten in de "doe het zelf" wasstraat op een gozer die zijn Audi a6 maar liefst 30x na spoelde. Toen ik ging hield ik een borstel over mijn golf 3 heen en spoelde hem af. Was binnen 5 min klaar.

En toen dacht ik, "zo kan het ook"

Akelige pijn in mn rug na het deadliften xD

Ik heb de laatste tijd elke keer na een training zeurderige pijn aan mijn onderrug niet echt pijn maar alsof me onderrug gewoon gespannen is, zodra ik ga liggen is het weg, de volgende dag is het ook helemaal weg.

Ik train nu net weer een maand, moet me onderrug gewoon weer even aansterken ( dus gewoon doortrainen? )

odorex extra dry prikt als die ziekte fuuuuuuuuu
zit hier te wapperen met m'n armen o

Terug
Naar boven