TukkerGlen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Ja, marcel3000 geeft bloed voor Friso

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

5 kilo afgevallen op enkele dagen en het is niet dat ik gewicht kon missen![]()
5 kilo afgevallen op enkele dagen en het is niet dat ik gewicht kon missen![]()
Ja man, ik kreeg bijna niets binnen de laatste dagen door ziekte en wat ik wel binnen kreeg ging er instant weer uit. Ik was al ecto maar nu ben ik in auschwitz mode.
Bak kwark achterover werken, morgen weer een dagHele dag niks gegeten behalve 60g whey.
Epic cut-dag? Of toch nog maar wat proberen?

Gatver kwarknu echt geen zin in. Misschien een geroosterde boterham ofzo... Geen idee wat de minste kans heeft om er aan de voorkant weer uit te komen.

Epic cut-dagje continues. Te weird. Heb nog nooit zo lang niks gegeten zonder honger te krijgen.
.
Whiteknight haarFuaark heb vorig jaar met een chick gespeeld, ze was wel lekker had geen zin in een relatie. Iedere keer dus kussen enz met haar maar dan zeggen dat ik geen relatie wil terwijl zij dat wel wou. Dan praatte ik niet meer met haar, kwam haar vanmorgen weer tegen en damn ze is van een 7/10 naar 9/10 gegaan. Beugel eraf, vollere vormen gekregen. Maar ze moet niks meer van mij weten zegt ze omdat ik haar teveel 'gekwetst' heb![]()