AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tonijn op dus vannacht naar de avondwinkel geweest, vroeg die gast er gewoon E1.95 voor...dafuq:eek: Normaal bij de Aldi nog geen euro.

Dan maar geen tonijn.:(

Training ging maar matig, was rustig in de gym maar nog steeds liepen mensen in de weg en gingen ze vragen stellen.. :fuu:

Hele dag niks gegeten behalve 60g whey. :(
Epic cut-dag? Of toch nog maar wat proberen?

Gatver kwark :p nu echt geen zin in. Misschien een geroosterde boterham ofzo... Geen idee wat de minste kans heeft om er aan de voorkant weer uit te komen.

Gatver kwark :p nu echt geen zin in. Misschien een geroosterde boterham ofzo... Geen idee wat de minste kans heeft om er aan de voorkant weer uit te komen.

Niets. Gewoon naar bed gaan, ogen dicht, lekker slapen.
Maagje een dag rust geven ;)

Goed plan. Alleen het slapen lukt nog niet ;).
Maagje heeft al genoeg te doen met de whey...

incontinence-relief-diarrhea-demotivational-posters-1299797502.jpg

Epic cut-dagje continues. Te weird. Heb nog nooit zo lang niks gegeten zonder honger te krijgen.

Nah denk het niet. Normaal eet ik elke dag wel. Ene dag wat meer dan de andere maar toch aardig gelijk... Sneller boven dan onder onderhoud. Dus dit is een beetje raar. Nou ik zie wel wanneer ik weer honger krijg.

Fuaark heb vorig jaar met een chick gespeeld, ze was wel lekker had geen zin in een relatie. Iedere keer dus kussen enz met haar maar dan zeggen dat ik geen relatie wil terwijl zij dat wel wou. Dan praatte ik niet meer met haar, kwam haar vanmorgen weer tegen en damn ze is van een 7/10 naar 9/10 gegaan. Beugel eraf, vollere vormen gekregen. Maar ze moet niks meer van mij weten zegt ze omdat ik haar teveel 'gekwetst' heb :(

Wat een trutje.
Of ze vond je gewoon niet meer leuk.

Fuaark heb vorig jaar met een chick gespeeld, ze was wel lekker had geen zin in een relatie. Iedere keer dus kussen enz met haar maar dan zeggen dat ik geen relatie wil terwijl zij dat wel wou. Dan praatte ik niet meer met haar, kwam haar vanmorgen weer tegen en damn ze is van een 7/10 naar 9/10 gegaan. Beugel eraf, vollere vormen gekregen. Maar ze moet niks meer van mij weten zegt ze omdat ik haar teveel 'gekwetst' heb :(
Whiteknight haar ;)

Gister gewoon gechilld met vrienden. Beetje xbox kinect gedaan.
Maar gvd voel me lichamelijk helemaal naar de klote, WTF.

Geen alchol of drugs gebruikt.

Terug
Naar boven