XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gister gewoon gechilld met vrienden. Beetje xbox kinect gedaan.
Maar gvd voel me lichamelijk helemaal naar de klote, WTF.

Geen alchol of drugs gebruikt.
psychologische kater, die sloeg bij mij vaak harder in als wanneer ik daadwerkelijk had gezopen.

Dit is totaal niet wetenschappelijk onderbouwd, enkel bedoeld als anekdote

psychologische kater, die sloeg bij mij vaak harder in als wanneer ik daadwerkelijk had gezopen.

Dit is totaal niet wetenschappelijk onderbouwd, enkel bedoeld als anekdote

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Oke ga de psychologische kater maar gewoon uitzitten:(

Veel water drinken, is goed tegen een psychologische kater

Veel water drinken, is goed tegen een psychologische kater
fijn dat mijn waarnemingen sociaal geaccepteerd worden hier

:rolleyes:

meestal was deze ''psychologische kater '' bij mij gewoon het resultaat van veel te lang slapen met ramen dicht en verwarming open

Ik zie rondea nog wel in 'cops gone bad' eindigen.:)

Complimenteus bedoeld matti, jwz.;)

Rondea heb jij eigenlijk nog handige trucjes die je met DBB wilt delen voor als je in aanraking met de politie komt? :)

Schiet het zostraks in mijn bovenrug tijdens een licht setje presses... :( Wel net ervoor en PR gepressed, maar geblesseerd raken is altijd -1

Hebben ze mn B&F pakketje bij de buurvrouw afgeleverd, stonden gisteravond de lichten nog bij dr aan dus ik aanbellen, doet ze niet open.. oke misschien is ze bezig zichzelf te fingerbangen.. np ik kom morgen wel terug.
Om 11 uur vanmorgen nog een x geprobeerd, doet niet open.
Net weer geprobeerd en de lichten in dr gang staan aan, doet weer niet open :@
Heb dr nog wel geholpen met een elektrische piano?? naar boven tillen toen ik ziek was, in mn pyjama!! Volgens mij zit ze gewoon al mn pillen op te vreten.

Hebben ze mn B&F pakketje bij de buurvrouw afgeleverd, stonden gisteravond de lichten nog bij dr aan dus ik aanbellen, doet ze niet open.. oke misschien is ze bezig zichzelf te fingerbangen.. np ik kom morgen wel terug.
Om 11 uur vanmorgen nog een x geprobeerd, doet niet open.
Net weer geprobeerd en de lichten in dr gang staan aan, doet weer niet open :@
Heb dr nog wel geholpen met een elektrische piano?? naar boven tillen toen ik ziek was, in mn pyjama!! Volgens mij zit ze gewoon al mn pillen op te vreten.
mss moet je dr computer maar eens maken ! vraag maar aan kiko

Mijn buurvrouw is geen MILF :(

Rug doet nog pijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stiekem vind ik het toch niet zo heel leuk dat ik mijn kleine autootje te koop heb gezet. *snif*

Upside; er komt een wat grotere auto voor terug. Maar ergens doe ik iets fout geloof ik.. Hier achter staan Mercedessen, BMW's en Audi's geparkeerd..allen van mensen die het woord 'werken' niet kennen..:rolleyes:Ik werk braaf, en kan toch echt geen dikke auto kopen..:(

Stiekem vind ik het toch niet zo heel leuk dat ik mijn kleine autootje te koop heb gezet. *snif*

]Upside; er komt een wat grotere auto voor terug. Maar ergens doe ik iets fout geloof ik.. Hier achter staan Mercedessen, BMW's en Audi's geparkeerd..allen van mensen die het woord 'werken' niet kennen..:rolleyes:Ik werk braaf, en kan toch echt geen dikke auto kopen..:(

Tenzij ze het van een ervenis hebben, is het alsnog werken ik vind de definitie van zwart en wit werken telkens kleiner worden. De grootste criminelen op dit moment zijn niet de straat dealers, kwekers, maffia ect. het zijn de banken en de overheid maar hun noemen het wit.

Give the man a gun and he can rob a bank
give the man a bank and he can rob the world.

Mijn excuses ben opgestaan met haat aan de staat :mad:

Terug
Naar boven