MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een k*ttraining. Eerst 15 minuten wachten omdat er zonodig ineens veel mensen moesten bankdrukken. Daarna greep ik te hoog in gewicht waardoor ik na de 2e set al uitgeput was. En vervolgens blijkt dat mijn schouder dusdanig vermoeid is dat ik met moeite 20kg military press kan doen..

Verdomme :mad:

Eh Hoody ik vind dat dat niet klopt.
Ik spreek natuurlijk enkel voor mezelf als ik dit zeg maar ik zou het srs k*t vinden als je een erge ziekte had. En als je 2x zo groot was binnen een jaartje zou ik oprecht blij zijn voor je omdat ik weet dat je er hard voor werkt en met toewijding trained.

Geluk is een mate van tevredenheid, tegenwoordig is het al heel wat als je uberhaupt tevreden bent.
Just my 2 cents.

Yep, dat bedoel ik dus.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 19:50 ----------

Eh Hoody ik vind dat dat niet klopt.
Ik spreek natuurlijk enkel voor mezelf als ik dit zeg maar ik zou het srs k*t vinden als je een erge ziekte had. En als je 2x zo groot was binnen een jaartje zou ik oprecht blij zijn voor je omdat ik weet dat je er hard voor werkt en met toewijding trained.

Ik heb het ook over het merendeel, maar thanks!

Hoody waarom begin je geen eigen topic. Je staat elke dag midden in de belangstelling. Je geilt wel enorm op je zelf of niet?:)

Ik geil wel op hoody..... On: Strafwerk :mad:

Hoody, ben jij dat op je avatar?

Haha wat een gedoe over mn goudvis jongens :( ;)

als ik in de spiegel naar mijn lichaam kijk, kan ik srs opgewonden raken (srs)

had ik zaterdag, vraag anu :roflol:

brb om de 10min om me haar te doen en ff te kijken in de spiegel bij de garderobe waar chickies stonden:o

kan je helaas geen karma meer geven maar ben het gedeeltelijk wel eens met je post dat teveel mensen doen alsof ze het altijd goed hebben. ik zeg meestal (vooral voor het uitgaan) hoe me mood is, ben ik een beetje down dan doen ze meestal wat rustiger, ook al zijn er ook wat vrienden die dat niet al te goed begrijpen

K*t boven buren! Gaan ze om 8 uur beginnen met boren terwijl ik een vrije dag heb grr...

Meeste mensen zijn haters en jaloers. ze vonden het allemaal heel interessant dat ik veel was afgevallentoen ik was gestopt met kuren enz. kreeg van alle dikke vetzzakken de erking dat ik te veel was afgevallen en van de gemiddelde mens dat ik er betrt uitzag.

veel mensen zijn jaloers en gunnen gewoon niet, word altijd veel over mij gepraat achter mijn rug.

Pff, baas die me net opbelt, er is veel storing, of ik wat eerder kan beginnen :) Agja .. alles om uiteindlijk m'n studie te kunnen betalen ;) 2 uurtjes eerder beginnen, weer 20 euro extra .. :)

had ik zaterdag, vraag anu :roflol:

brb om de 10min om me haar te doen en ff te kijken in de spiegel bij de garderobe waar chickies stonden:o

kan je helaas geen karma meer geven maar ben het gedeeltelijk wel eens met je post dat teveel mensen doen alsof ze het altijd goed hebben. ik zeg meestal (vooral voor het uitgaan) hoe me mood is, ben ik een beetje down dan doen ze meestal wat rustiger, ook al zijn er ook wat vrienden die dat niet al te goed begrijpen

Kijk en daarom respecteer ik je zo veel:p Jij bent gewoon 100% jezelf en een van de weinigen die ECHT van zichzelf houdt. Je hebt mensen die DOEN alsof ze mooibooi of die DOEN alsof ze zichzelf helemaal geweldig vinden, terwijl ze van binnen onzeker als wat zijn... Terwijl mensen als jij het gewoon ZIJN, dat zijn positieve figuren waar je tenminste wat aan hebt.

Maten zouden vandaag vrij zijn van school, lekker weer, dus ik dacht, woopwoop dit wordt een chill dagje. Zeggen ze net dat ze alsnog naar school moeten voor een opdracht. Damn, dan maar weer forever alone in de sportschool hangen en in de achtertuin zitten.

Kijk en daarom respecteer ik je zo veel:p Jij bent gewoon 100% jezelf en een van de weinigen die ECHT van zichzelf houdt. Je hebt mensen die DOEN alsof ze mooibooi of die DOEN alsof ze zichzelf helemaal geweldig vinden, terwijl ze van binnen onzeker als wat zijn... Terwijl mensen als jij het gewoon ZIJN, dat zijn positieve figuren waar je tenminste wat aan hebt.

Ik vraag me af hoe coïtus zou zijn met jou

OT: Verwarming vannacht uit gegaan, ****ing koud vanochtend

Maten zouden vandaag vrij zijn van school, lekker weer, dus ik dacht, woopwoop dit wordt een chill dagje. Zeggen ze net dat ze alsnog naar school moeten voor een opdracht. Damn, dan maar weer forever alone in de sportschool hangen en in de achtertuin zitten.

lol hier exact the same. Sportschool en in achtertuin zitten:P Ook tussenjaar??:p

Terug
Naar boven