- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Heb ik ook over getwijfeld!
Haha word nog druk met DBB'ers op de HvA, forensisch onderzoek is ook op HvA

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb ik ook nog bekeken, ik ga als ik ingeloot word fysio doen op hva![]()
Heb ik ook over getwijfeld!
Haha word nog druk met DBB'ers op de HvA, forensisch onderzoek is ook op HvA![]()

Forensich onderzoek heb ik ook nog naar gekeke lawl blijft ook optie![]()
Ja ik ga in enschede meelopen binnenkort, om de studie zelf een beetje te ervaren ,want ze hadden geen meeloopdag daarvan aan de hvA.
Je zit dus ook met 2lotingsstudies? K*t is dat he.

Is forensisch onderzoek loting?? Ja ik word echt gek van die lotingen. Vorig jaar uitgeloot voor geneeskunde, dit jaar doe ik decentrale loting fysio en doe ook test van alo. Echt k*t die onzekerheid over studie![]()
Kun je mij bewonderen bij het Amstelstation, daar waar jij de ene kant op gaat richting de HvA ga ik de andere kant op richting de wondere wereld van het Science Park van de UvA.![]()
Ja forensisch onderzoek is ook loting. K*tste vind ik nog dat je je niet voor 2lotingsstudies tegelijkertijd op mag geven, dus ik moet er sowieso 1 kiezen en dan nog een studie achter de hand hebben.. Heb al wat jaartjes laten liggen, dus wil in September echt wel starten!
Xxl, het is een proefstudeerdag/meeloopdag en denk dat ik toch wel iets van de studie zo meekrijg. Hva weet ik wel waar die zit!
Hoeft niet stiekem hoor

Maar weet je ook waar de dichtsbijzijnde AH zit? Dat is het belangrijkste van zo'n dag, uitvinden waar de AH zit en waar je kebab kan krijgen.
Hoeft niet stiekem hoor![]()
![]()
! Of ik kijk bij amsterdam amstel, uit naar een brede jongen met een fotocamera die stiekem foto's zit te maken van een andere brede en dan vraag ik het 
Weeral lidkaart van m'n gym kwijt, nu al de 156245ste keer... en kost telkens geld om een nieuwe te vragen
zo naaien ze je, wss kost die gym nog geen 20 per maand, maar zon kaartje 25 ofso
---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 21:06 ----------
ben blij dat ik als het goed is in mei thuis een goed rack en bankje heb

Klopt. Al kun je wel inhoudelijke vragen aan de student stellen, alleen kan deze ze alleen uit oogpunt van eerstejaars student beantwoorden.Meeloopdagen zijn k*t als het je puur gaat om de inhoud van een studie, geven altijd een beeld wat totaal niet overeenkomt met de daadwerkelijke studie wanneer je die doet.
Enige nut ervan is dat je ziet hoe de omgeving van je uni/hogeschool is en hoe het daarbinnen is. In mijn geval was het waar ik de AH kon vinden.