train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
haha
bijna grappig
leuk dat mn inet bankieren op mn iphone nog wel werkt![]()
no joke brah. Van de week gebeurt bij rabobank.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha
bijna grappig
leuk dat mn inet bankieren op mn iphone nog wel werkt![]()

duur grapje tegenwoordig joh, alcoholslot enzoBroer heeft gisteren in dronken toestand (1.03promille) op een stilstaande auto gereden.. Bleek die auto nog een anonieme politie auto te zijn ook
Daarbij heeft ie zijn zijspiegel afgereden + schade aan de politiewagen natuurlijk + hij kon geen geldige verzekering voorleggen
Hij heeft nachtje in de cel mogen doorbrengen dus dat komt er ook nog eens bij.
Zal weer hoop stress geven in het gezin...
duur grapje tegenwoordig joh, alcoholslot enzo
al is het natuurlijk zijn eigen schuld maar wil niet je bro gaan zwartmaken
Owhja dat is idd in Nederland,Alcoholslot? In belgie is dat nog niet van toepassing denkik.
Je hebt volledig gelijk hoor, heb hem x aantal keer gewaarschuwd.. Dude luistert gewoon niet, doet altijd zijn zin.. Nu moet ie de gevolgen er maar van dragen - miss ziet hij nu het eens in..
Hmm met 1,03 promille denk ik niet dat hij een alcohol slot krijgt. Dat krijg je sowieso volgens mij nooit meteen, is namelijk inderdaad een onwijs duur ding. Met dat promillage krijgt hij misschien nog niet eens die stomme alcohol-in-het-verkeer cursus. Alhoewel...hij heeft iemand aangereden en dan kijkt de rechter er meestal compleet anders tegenaan. Hoe dan ook, de boete zal echt niet van de lucht zijn. Reken maar op 500 euro voor de drank, en als ie dus pech heeft nog eens bijna 800 voor de cursus (en 3 dagen niet kunnen werken). Van de rest weet ik niet wat t kost.
Alcoholslot gebruiken we hier niet, zo ver ik weet toch..Smith seated of standing calf raises en er zijn een aantal kuitmachines, weet niet of ze bij jou in de gym zoiets hebben?
Je kan ook donkey raises doen met obee op je rug ofzo.![]()
....Moeder die zeikt dat het. huis geen hoerenhuis is omdat ik in 3 maanden tijd 3verschillnde meisjes heb gehad..(ze weet niet van de andere 2 hahaha)
Nah,ik ga in vervolg wel naar die meisjes toe ofzo.
Nah,ik ga in vervolg wel naar die meisjes toe ofzo.