XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen leuke avond gehad.
****.
:(

Problems met moeder..(woon nog thuus)

Broer heeft gisteren in dronken toestand (1.03promille) op een stilstaande auto gereden.. Bleek die auto nog een anonieme politie auto te zijn ook :rolleyes:

Daarbij heeft ie zijn zijspiegel afgereden + schade aan de politiewagen natuurlijk + hij kon geen geldige verzekering voorleggen ???

Hij heeft nachtje in de cel mogen doorbrengen dus dat komt er ook nog eens bij.

Zal weer hoop stress geven in het gezin...

Broer heeft gisteren in dronken toestand (1.03promille) op een stilstaande auto gereden.. Bleek die auto nog een anonieme politie auto te zijn ook :rolleyes:

Daarbij heeft ie zijn zijspiegel afgereden + schade aan de politiewagen natuurlijk + hij kon geen geldige verzekering voorleggen ???

Hij heeft nachtje in de cel mogen doorbrengen dus dat komt er ook nog eens bij.

Zal weer hoop stress geven in het gezin...
duur grapje tegenwoordig joh, alcoholslot enzo
al is het natuurlijk zijn eigen schuld maar wil niet je bro gaan zwartmaken

duur grapje tegenwoordig joh, alcoholslot enzo
al is het natuurlijk zijn eigen schuld maar wil niet je bro gaan zwartmaken

Alcoholslot? In belgie is dat nog niet van toepassing denkik.

Je hebt volledig gelijk hoor, heb hem x aantal keer gewaarschuwd.. Dude luistert gewoon niet, doet altijd zijn zin.. Nu moet ie de gevolgen er maar van dragen - miss ziet hij nu het eens in..

Alcoholslot? In belgie is dat nog niet van toepassing denkik.

Je hebt volledig gelijk hoor, heb hem x aantal keer gewaarschuwd.. Dude luistert gewoon niet, doet altijd zijn zin.. Nu moet ie de gevolgen er maar van dragen - miss ziet hij nu het eens in..
Owhja dat is idd in Nederland,

ach beter dat dit hem gebeurd dan datie iemand doodrijd...

Hmm met 1,03 promille denk ik niet dat hij een alcohol slot krijgt. Dat krijg je sowieso volgens mij nooit meteen, is namelijk inderdaad een onwijs duur ding. Met dat promillage krijgt hij misschien nog niet eens die stomme alcohol-in-het-verkeer cursus. Alhoewel...hij heeft iemand aangereden en dan kijkt de rechter er meestal compleet anders tegenaan. Hoe dan ook, de boete zal echt niet van de lucht zijn. Reken maar op 500 euro voor de drank, en als ie dus pech heeft nog eens bijna 800 voor de cursus (en 3 dagen niet kunnen werken). Van de rest weet ik niet wat t kost.

Hmm met 1,03 promille denk ik niet dat hij een alcohol slot krijgt. Dat krijg je sowieso volgens mij nooit meteen, is namelijk inderdaad een onwijs duur ding. Met dat promillage krijgt hij misschien nog niet eens die stomme alcohol-in-het-verkeer cursus. Alhoewel...hij heeft iemand aangereden en dan kijkt de rechter er meestal compleet anders tegenaan. Hoe dan ook, de boete zal echt niet van de lucht zijn. Reken maar op 500 euro voor de drank, en als ie dus pech heeft nog eens bijna 800 voor de cursus (en 3 dagen niet kunnen werken). Van de rest weet ik niet wat t kost.

Ik woon in belgie :p Alcoholslot gebruiken we hier niet, zo ver ik weet toch..

Momenteel heeft hij al 15dagen rijverbod, maar hij moet voor de rechter komen dus kan 3maand worden.

Ik denk alles samen dat hij wel aan 5000euro zal liggen eig: schade zijn auto + schade aangereden voertuig + geen verzekering + dronken toestand rijden + nacht in de cell.

Vanacht van m'n fiets gevallen. Knie nu behoorlijk kapot :(

Had me voorgenomen om gisteren helemaal niks te drinken, maar ben nu zo brak dat ik de wasbak onder heb zitten barfen. Damn, wat ben ik een mong**l.

Smith seated of standing calf raises en er zijn een aantal kuitmachines, weet niet of ze bij jou in de gym zoiets hebben?
Je kan ook donkey raises doen met obee op je rug ofzo.:D

Jij bent zwaarder hoor, en ik krijg dan altijd een stijve

En mijn armen zijn maar 42 cm fuu, k*thoody met zn roids ook

Laatst bewerkt:
....Moeder die zeikt dat het. huis geen hoerenhuis is omdat ik in 3 maanden tijd 3verschillnde meisjes heb gehad..(ze weet niet van de andere 2 hahaha)

Hadden ze een snor?

Terug
Naar boven