Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb je nog goede oefs voor kuiten pik? weet echt niet wat ik moet doen:(

Smith seated of standing calf raises en er zijn een aantal kuitmachines, weet niet of ze bij jou in de gym zoiets hebben?
Je kan ook donkey raises doen met obee op je rug ofzo.:D

abs groeien gewoon niet veel, beetje onzin om ze apart te trainen

Familie zit aan de patat, ik zit aan de rijst :mad: Maar ben dat k*tgevoel na patat eten niet vergeten.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 17:44 ----------

Ik doe trouwens sit-ups met een dumbbell onder mijn hoofd op een decline bank, imo zeer fijna oefening, gewicht gaat lekker omhoog en heb altijd wel 1/2 dagen spierpijn :)

heb je nog goede oefs voor kuiten pik? weet echt niet wat ik moet doen:(

Ik doe:
Stading calf raises (in smith)
Calf press
En nog machine (naam vergeten)

Al blijven me kuiten dun en gay.. 41cm. :rolleyes:

@Marcel, las ergens dat je 2,5cm op je kuiten had gepakt.. Hoeveel reps houd jij aan, als ik vragen mag?

Ik doe:
Calf press

@Marcel, las ergens dat je 2,5cm op je kuiten had gepakt.. Hoeveel reps houd jij aan, als ik vragen mag?

6-20 reps afhankelijk van de oefening.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 17:59 ----------

abs groeien gewoon niet veel, beetje onzin om ze apart te trainen

Zucht.
Dat mag jij dan onzin vinden maar als je altijd alles zo goed weet waarom ben je dan nog steeds een scharminkel?

Abs are made in the kitchen ;)
Zal dus voor een deel ook aan je voeding liggen als je zegt dat je geen vooruitgang ziet.

Kan idd aan mijn voeding liggen, zo strikt eet ik niet.
Je kan m'n abs duidelijk zien als ik ze opspan, maar anders nauwelijks en dat is eigenlijk al altijd zo geweest, of ik ze nu train of niet. Maar toch maar abs trainen, want Zyzz zou het zo gewild hebben :heart:

Ik doe:
Calf press

41 is best nice toch, mijn zitten op een magere 37, ziet er klein uit :(

Hoe meten jullie, op het dikste punt? Hier 38 cm dan, maar zit ook een beetje vet bij :)

6-20 reps afhankelijk van de oefening.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 17:59 ----------

Zucht.
Dat mag jij dan onzin vinden maar als je altijd alles zo goed weet waarom ben je dan nog steeds een scharminkel?
Omdat hij nog geen bicycle heeft? :trollface:

Mijn armen zijn 2x zo groot als me kuiten:roflol::roflol: word soms wel raar aangekeken als ik in korte broek train:D:o

Terug
Naar boven