AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Regen, wacht al sinds half tot het droog word

Me training vanmiddag was zo gay, dat ik me daarna in foetushouding zachtjes in slaap heb gehuild..

• Like
Waarderingen: Fex
Phil Heath in veldhoven was geen zak aan, super druk, klein opgesteld en hij kwam een ruim uur te laat.

powerlifting wedstrijd regelementen aan het doorlezen, teveel info damn

Vriend is neergeschoten.

Ik heb bij twee posts een "+1" reactie gekregen maar geen karma ervoor. :mad:
Zielig he?

Ik heb bij twee posts een "+1" reactie gekregen maar geen karma ervoor. :mad:
Zielig he?
no_RE_Random_yet_ADORABLE_special_edition-s600x511-262017.jpg

jezus crhistus wat een tyfustraining

Beter een tyfustraining dan helemaal geen training. k*tgym waarom ben je niet open, er zijn al zoveel dingen gesloten voor me

Beter een tyfustraining dan helemaal geen training. k*tgym waarom ben je niet open, er zijn al zoveel dingen gesloten voor me

Nou... Ik wou dat ik thuis was gebleven vandaag.. Heb er echt een gruwelijke schijt hekel aan om met zo'n ongedaan gevoel weer naar huis te moeten..

Nou... Ik wou dat ik thuis was gebleven vandaag.. Heb er echt een gruwelijke schijt hekel aan om met zo'n ongedaan gevoel weer naar huis te moeten..

het ergste is dat ik een homegym heb..... squats gingen voor geen meter en mijn schouders waren gewoon zwak, na zon k*ttraining voel je je ook meteen 10x zo klein

geile gesprek met zo'n chick op whatsapp..
stond ik op de markt, gaat ze gewoon door, daar halve dag doorgebracht met giga boner..
must...not...fap!

ex, die me constant blijft whatsappen terwijl hij degene was die het uitmaakte. Word er knettergek van.

Terug
Naar boven