- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Gisteren was feestdag en zondag wordt er niet gewerkt.
Still sucks tho
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren was feestdag en zondag wordt er niet gewerkt.

Heb nergens gezegd dat daar iets mis mee is? Sta nu gewoon teveel onvoldoendes voor vakken die ik volgend jaar niet meer zou hebben op vwo maar dat gaat dus niet door. Had het al wel aan zien komen maar het blijft lullig.
fijn, net 1 maand hersteld van een blessure bij mn onderarm/elleboog en schoot het er net OPEENS weer in, heb verder nog stoppels bij mn borst en mn haar werkt niet mee
sero dip activated, hoop dat ik met wat lieve woorden naar een meisje kan straks om een bj te krijgen

care als je er maar centen aan verdiend, beetje controversie is nooit weg
care als je er maar centen aan verdiend, beetje controversie is nooit weg

intredasting, nu nog de motivatie om dat te maken. on a srs note, wil in 2013 een persoonlijk log aanmaken, niet alleen training maar ook gericht op feesten, uitgaan en bishes. kan ik over 15 jaar mooi teruglezen hoe ik me momenteel soms echt gedraag als een idioot![]()

Oooh man wat een klote dag!
Vanochtend was mn rijbewijs nog niet binnen.
Smiddags ging mn ex zeiken en me uitschelden.
Net naar sportschool,dikke stortbui over me heen, daar aangekomen: ****ing druk. Mensen dachten zeker dat ze in een avondje alle paaseieren eraf konden werken. Stond ik triceps pushdown te doen,loopt 1 of andere man tegen mn shakebeker aan, die viel om,ik ging verder met oefening,bleek dat de dop eraf was. Hele handdoek onder,geen shake meer over. Dacht, ga maar naar huis,kom ik in de kleedkamer, gaan vrouwen zeuren over dat het stinkt naar zure aardbeien in de kleedkamer. Haha ik schaamde me kapot![]()