XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gefaild op 80kg 1rep military press :(

Heb nergens gezegd dat daar iets mis mee is? Sta nu gewoon teveel onvoldoendes voor vakken die ik volgend jaar niet meer zou hebben op vwo maar dat gaat dus niet door. Had het al wel aan zien komen maar het blijft lullig.

Achja, havo = minder leerwerk, denk ik

fijn, net 1 maand hersteld van een blessure bij mn onderarm/elleboog en schoot het er net OPEENS weer in, heb verder nog stoppels bij mn borst en mn haar werkt niet mee

sero dip activated, hoop dat ik met wat lieve woorden naar een meisje kan straks om flink geknuffeld te worden:(

fijn, net 1 maand hersteld van een blessure bij mn onderarm/elleboog en schoot het er net OPEENS weer in, heb verder nog stoppels bij mn borst en mn haar werkt niet mee

sero dip activated, hoop dat ik met wat lieve woorden naar een meisje kan straks om een bj te krijgen

fixed

in mijn ogen zijn er 2 soort vrouwen:

1: de 'standaard' chick; hier push ik veel aan tot coïtus, reageer ik redelijk arrogant tegen en verlies VAAK me interesse na de eerste keer, meestal spreek ik 1-3x af en wil ik iets nieuws

2: de 'techno' chicks: mensen die naar techno feesten gaan snappen het wel, je herkent ze aan de grote ogen, lieve stem en LEUKE persoonlijkheid, enthousiasme en eerlijkheid. Hier reageer ik normaal op, ga er juist heen om te chillen en te knuffelen, coïtus is optioneel maar ik push er niet heen. Ook ben ik tevreden als ik er een hele middag zit en alleen maar mag/wil zoenen, terwijl ik juist chagrijnig word als ik bij een 'standaard' chick word tegengehouden. Na de coïtus met een techno chick wil ik nog knuffelen en lekker liggen, bij een 'standaard' chick wil ik 9/10 x zo snel mogelijk naar huis omdat ze zo saai zijn

probleem is dat #2 moeilijk te vinden zijn in alkmaar en om nou steeds 20-30eu te betalen om naar een chick te gaan vind ik misschien leuk voor een keertje maar niet week in, week uit. vriend van me gaat nu naar #2 in haarlem haha, ben redelijk jelly

:roflol:

ga toch eens een boek schrijven man :)

care als je er maar centen aan verdiend, beetje controversie is nooit weg

intredasting, nu nog de motivatie om dat te maken. on a srs note, wil in 2013 een persoonlijk log aanmaken, niet alleen training maar ook gericht op feesten, uitgaan en bishes. kan ik over 15 jaar mooi teruglezen hoe ik me momenteel soms echt gedraag als een idioot:)

intredasting, nu nog de motivatie om dat te maken. on a srs note, wil in 2013 een persoonlijk log aanmaken, niet alleen training maar ook gericht op feesten, uitgaan en bishes. kan ik over 15 jaar mooi teruglezen hoe ik me momenteel soms echt gedraag als een idioot:)

haha en dan bundelen maar en heb je een boek

Oooh man wat een klote dag! :mad:
Vanochtend was mn rijbewijs nog niet binnen.
Smiddags ging mn ex zeiken en me uitschelden.
Net naar sportschool,dikke stortbui over me heen, daar aangekomen: ****ing druk. Mensen dachten zeker dat ze in een avondje alle paaseieren eraf konden werken. Stond ik triceps pushdown te doen,loopt 1 of andere man tegen mn shakebeker aan, die viel om,ik ging verder met oefening,bleek dat de dop eraf was. Hele handdoek onder,geen shake meer over. Dacht, ga maar naar huis,kom ik in de kleedkamer, gaan vrouwen zeuren over dat het stinkt naar zure aardbeien in de kleedkamer. Haha ik schaamde me kapot :o

Life sucks

Oooh man wat een klote dag! :mad:
Vanochtend was mn rijbewijs nog niet binnen.
Smiddags ging mn ex zeiken en me uitschelden.
Net naar sportschool,dikke stortbui over me heen, daar aangekomen: ****ing druk. Mensen dachten zeker dat ze in een avondje alle paaseieren eraf konden werken. Stond ik triceps pushdown te doen,loopt 1 of andere man tegen mn shakebeker aan, die viel om,ik ging verder met oefening,bleek dat de dop eraf was. Hele handdoek onder,geen shake meer over. Dacht, ga maar naar huis,kom ik in de kleedkamer, gaan vrouwen zeuren over dat het stinkt naar zure aardbeien in de kleedkamer. Haha ik schaamde me kapot :o

http://www.youtube.com/watch?v=8XxOh1ChwvI

3,8 voor geschiedenis en 4,2 voor aardrijkskunde. :treuren:

Terug
Naar boven