XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dus dit is marcel na paar maandjes dat dere froggtech?

Voor ze middelste been gebruikt ie HGH ofzo? :roflol:

OT : Voel me eigen dandy net pwo genomen, ga ik van de trap af verstap ik me eigen... :( volgens mij schoot het er zo in :(

• Like
Waarderingen: Fex
Vannacht is de auto van me pa open gebroken, waarde van zo'n €10.000,- is meegenomen. En ik ben vandaag gezakt voor mijn WFT Consumptief Krediet examen :mad:

:fuu: met deadliften teveel tegen mijn schenen gekomen. Heb nu het gevoel dat er een rotjoch van 6j tegen mijn schenen heeft gestampt

Je pa is ook gewoon een domme zeug al heeft ie voor 10.000 aan spullen/geld in zijn auto hebben.

Jij bent hier de zeug "Fransie96", denk eens na voordat je wat zegt.

wat hadie er allemaal in dan O

Zie hieronder.

Gast jij bent echt de mong**l van het forum.

Denk eens na...............

Bijvoorbeeld een bedrijfs auto. Met gereedschap en voorraad erin.

Kijk jij denkt tenminste na, klopt inderdaad dat het gereedschap was. En ze hebben echt alles mee genomen. Zelfs zijn laptop lag voorin (stom, vergeten eruit te halen) maar die lag er nog in.

haha moest er wel om lache

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 19:05 ----------

yep alleen nooit aan gedacht en ineens krijg je er misschien een is toch wel ff schrikke, sta er opzich wel positief over daar niet van. kan ik same met opa naar de gehoor zaak haha
op je 19e een gehoorapparaat... is dat iets genetisch ofzo of heb je te veel harde muziek geluisterd?
ze voorspellen met deze generatie dat grotendeels rond hun 40ste al met gehoorapparaat nodig zal hebben, ooit ergens gelezen

Kijk jij denkt tenminste na, klopt inderdaad dat het gereedschap was. En ze hebben echt alles mee genomen. Zelfs zijn laptop lag voorin (stom, vergeten eruit te halen) maar die lag er nog in.

Niet cool dat. Kijk trouwens uit dat ze niet nog een keer langskomen, schijnt wel eens te gebeuren. Dan wachten ze gewoon tot je nieuw gereedschap hebt en komen ze weer langs

Opgestaan naar werk gegaan ( fiets inene kaduuk en twas zoooo vroeg... ) kzit heel erg met me rug dus gister geen training en ziet er vandaag ook niet naar uit...

op je 19e een gehoorapparaat... is dat iets genetisch ofzo of heb je te veel harde muziek geluisterd?
ze voorspellen met deze generatie dat grotendeels rond hun 40ste al met gehoorapparaat nodig zal hebben, ooit ergens gelezen
ik denk zelf gedeeltelijk aangeboren ja en een beetje pecht, heb ooit vuurwerk langs mijn oor gehad en toen paar dagen piep gehoord. dat kon al genoeg zijn zei de dokter. luister nooit mp3 etc omdat ik pijn aan oren krijg en ik versta de muziek nooit.

Niet echt m'n dag verpest maar wel irritant!

Pff hele preek van m'n pa over bodybuilding. Heb 1 keer de term genoemd en gelijk een hele preek over dat ik niet door moet slaan... en of ik stimulerende middelen gebruik? enz enz. Lekker negatief allemaal!

Dit soort ongegrond "advies" geeft alleen maar aanzet om niks meer te vertellen erover. I.p.v. dat er eerst word gevraagd wat ik nou precies doe en wat het inhoudt... maar nee helaas :( en zich erin verdiepen nemen ze niet de moeite voor maar allemaal weten ze het zo goed te vertellen en af te kraken waar wij mee bezig zijn. Laatst ook een vriendin: Sla je niet een beetje door kitty?!? Waarom omdat ik niet met m'n luie reet op de bank hang en mee junk? *&#%@ wat heb je een onnozele mensen! Ik ben het eens over het feit dat doorslaan niet goed is maar een beetje vertrouwen in mij kan geen kwaad. En deze mensen zijn zelf dik en vinden mij er geweldig uitzien. Maar wel afkraken hoe ik dit bereikt heb.

Zo dat is eruit! haha ;)

Laatst bewerkt:
Niet echt m'n dag verpest maar wel irritant!

Pff hele preek van m'n pa over bodybuilding. Heb 1 keer de term genoemd en gelijk een hele preek over dat ik niet door moet slaan... en of ik stimulerende middelen gebruik? enz enz. Lekker negatief allemaal!

Dit soort ongegrond "advies" geeft alleen maar aanzet om niks meer te vertellen erover. I.p.v. dat er eerst word gevraagd wat ik nou precies doe en wat het inhoudt... maar nee helaas :( en zich erin verdiepen nemen ze niet de moeite voor maar allemaal weten ze het zo goed te vertellen en af te kraken waar wij mee bezig zijn. Laatst ook een vriendin: Sla je niet een beetje door kitty?!? Waarom omdat ik niet met m'n luie reet op de bank hang en mee junk? *&#%@ wat heb je een onnozele mensen! Ik ben het eens over het feit dat doorslaan niet goed is maar een beetje vertrouwen in mij kan geen kwaad. En deze mensen zijn zelf dik en vinden mij er geweldig uitzien. Maar wel afkraken hoe ik dit bereikt heb.

Zo dat is eruit! haha ;)
ik krijg alleen maar negatieve feedback vanuit mijn omgeving, zolang je het zelf nog leuk vind en resultaten ziet niets van aantrekken. Vind knap dat je zo goed bezig bent

ik krijg alleen maar negatieve feedback vanuit mijn omgeving, zolang je het zelf nog leuk vind en resultaten ziet niets van aantrekken. Vind knap dat je zo goed bezig bent

Thnx! :D ben bang dat ik wel een keer uit m'n stekker ga als ik nog 1 domme opmerking krijg erover. Gelukkig weet ik wel waar ik over praat dus discussie gaan ze toch niet trekken haha :p

Terug
Naar boven