AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

helaas zie je dit echt maar al te veel. Van een groot aantal mensen is het pure jaloezie (meestal je vrienden), van ouders is het meestal eigenwijzigheid en om heel eerlijk te zijn ook gewoon stupiditeit. Dan hebben ze 1x iets negatiefs gehoord en meteen staat het gelijk aan een heroineverslaving.

Zo blij als een nieuw gat in je hoofd. Omdat zij bezorgd zijn moeten ze maar gelijk een ongeinformeerde preek geven? Ze zouden er ook gewoon vertrouwen in kunnen hebben dat je niet in 7 sloten tegelijk loopt. Dat noem ik ouderschap, niet gelijk dat belerende gezeik. Mijn ouders zijn ook zo. Vreselijk irritant.

Ja. Idioot is dat.

Blijkbaar is dat inderdaad een probleem. Cut it out. Je zit niet op de kleuterschool hier toch of wel dan?

+ 1 :d

Ik zal binnenkort maar eens heeel duidelijk uitleggen wat mijn doel is, wat ik precies daarvoor doe en wat het allemaal inhoud. :engel:

Verstandig:D Dan zullen jouw ouders je vast wel begrijpen. Daarnaast zal het jouw ook veel ergernis schelen:D.

Bodybuilding is toch best vrij extreem. Je lifestyle veranderd. Je voeding, veel sporten. Sommige die drinken geen alchol meer enzovoort.

THISGONBGUD.gif

Verstandig:D Dan zullen jouw ouders je vast wel begrijpen. Daarnaast zal het jouw ook veel ergernis schelen:D.

Bodybuilding is toch best vrij extreem. Je lifestyle veranderd. Je voeding, veel sporten. Sommige die drinken geen alchol meer enzovoort.

Ja dat is ook waar... Ik heb al veel mensen in mijn omgeving overtuigd dus moet bij m'n pa ook wel lukken hoop ik :cool: En ga m'n energie alleen nog maar in mensen steken om het uit te leggen die echt belangrijk zijn ;)

Oke. Na welke adres kan ik die pot whey zenden Hoody.
Pm je adres maar.

Ik voel mij namelijk altijd zo dom, als ik een bericht van jouw lees:(

Kom je hem dan langs brengen? Als je langskomt wil ik srs wel mijn adres geven in pm, mag je gelijk ff binnen komen voor een kop koffie (srs)

Kom je hem dan langs brengen? Als je langskomt wil ik srs wel mijn adres geven in pm, mag je gelijk ff binnen komen voor een kop koffie (srs)

Haha:D Lijkt mij gezellig.
Ik lust alleen geen koffie, hopelijk heb je ook thee:o
Anders haal ik ook wel een doosje groene thee:)

samenvatting van slow chat hier ?

Nice, in

zie shoarma xxx

Terug
Naar boven