MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Meten is weten
of je goed bezig bent ja / nee
Tijdje liggen kloten. Gezakt in gewicht, percentage +-hetzelfde. (van 89-90kg naar 87-88kg gezakt). Terug naar een bepaalde kerel gegaan voor aanpassingen + controlle. Ben op ong 2 weken tijd gezakt van 87.4kg naar 85.9kg en van 14.2% naar 12.9% (gemeten met een 4-punt meting). Dus eindelijk mijn draai gevonden in het cutten.
Bulken is toch een pak makkelijker :D

denk dat ik eindelijk eens veel geld verdien, hoppa fiets kapot en kost 100 om te repareren, IB groep 160, telefoon 60

en binnenkort nieuw bureau+ bed wat ook wel samen 300-400 is

brb arm

kan niet lopen maar moet werken tot 24:00

saddddd

Tijdje liggen kloten. Gezakt in gewicht, percentage +-hetzelfde. (van 89-90kg naar 87-88kg gezakt). Terug naar een bepaalde kerel gegaan voor aanpassingen + controlle. Ben op ong 2 weken tijd gezakt van 87.4kg naar 85.9kg en van 14.2% naar 12.9% (gemeten met een 4-punt meting). Dus eindelijk mijn draai gevonden in het cutten.
Bulken is toch een pak makkelijker :D

Dus - gewicht is vanaf nu goed nieuws :)

Waar zat het hem in ?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 16:44 ----------

denk dat ik eindelijk eens veel geld verdien, hoppa fiets kapot en kost 100 om te repareren, IB groep 160, telefoon 60

en binnenkort nieuw bureau+ bed wat ook wel samen 300-400 is

brb arm

Een andere fiets heb je voor € 0 - 10 en voor de rest kun je iets leuks gaan doen. IB is niet leuk, maarja moet, moet. De rest = blijvend.

Bed zou ik trouwens wat meer voor uitgeven.

Laatst bewerkt:

Waar zat het hem in ?
Brood en melk
Ben van 6 sneden brood naar 8 rijstwafels gegaan. En pak nu men shakes met water ipv melk. Weet ik dus voor de volgende maal als ik ga cutten. Brood en melk er direct uit

Waar zat het hem in ?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 16:44 ----------

Een andere fiets heb je voor € 0 - 10 en voor de rest kun je iets leuks gaan doen. IB is niet leuk, maarja moet, moet. De rest = blijvend.

Bed zou ik trouwens wat meer voor uitgeven.

ja denk ook maar dat ik een via via vriend ga vragen voor een fiets, om nou 150eu te betalen voor een fiets als ik toch over 5 maanden weer OV heb.

Zit al te zoeken naar een ander bed, heb nog altijd een 1persoonsbed (wel elektrisch)srs, nu ik VEEEL meer met dames omga schaam ik me er persoonlijk voor:o

Brood en melk
Ben van 6 sneden brood naar 8 rijstwafels gegaan. En pak nu men shakes met water ipv melk. Weet ik dus voor de volgende maal als ik ga cutten. Brood en melk er direct uit

Mm, wel raar dat het zoveel verschil maakt dan. Melk snap ik wel, maar brood? Puur door het zout dan, want de voedingswaarden verschillen toch niet zoveel van elkaar afgezien van de mineralen en vitaminen?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 16:59 ----------

ja denk ook maar dat ik een via via vriend ga vragen voor een fiets, om nou 150eu te betalen voor een fiets als ik toch over 5 maanden weer OV heb.

Zit al te zoeken naar een ander bed, heb nog altijd een 1persoonsbed (wel elektrisch)srs, nu ik VEEEL meer met dames omga schaam ik me er persoonlijk voor:o

Ja, een iets breder bed is dan geen overbodige luxe :)

Er staan genoeg fietsen die ze vergeten op slot te zetten vooral bij scholen en op stations. Je leert die mensen een lesje door de volgende keer beter op te letten en jij hebt een nieuwe fiets = WIN WIN.

Of je koopt van die blacka's, dat deed ik wel eens wanneer ik geen vervoer terug had na uitgaan. €5 of €7,50 voor een thuiskomertje. En je weet wat gino pietermaai zegt 'die fiets is goed goed, hij fiets toch'.

Laatst bewerkt:
coïtus met me ex

Nee, zit alleen niet helemaal lekker met me geweten aangezien ik met nog 2 andere meisjes dingen aan het doen ben + bang dat zij dat aan die meisjes door verteld .

en ze heeft gewoon een lekker strak poesje die ik niet kon weerstaan

Nee, zit alleen niet helemaal lekker met me geweten aangezien ik met nog 2 andere meisjes dingen aan het doen ben + bang dat zij dat aan die meisjes door verteld .

en ze heeft gewoon een lekker strak poesje die ik niet kon weerstaan

Een ex met een strakke poes?

Bij mijn ex-en zijn ze altijd hele slap geworden :trollface:

Een ex met een strakke poes?

Bij mijn ex-en zijn ze altijd hele slap geworden :trollface:
:roflol:

OT: was met de fiets naar station, hadden klootzakken van gemeente me fiets weg gehaald, moest ik helemaal ergens op industrie terrein me fiets halen + 15 euro betalen.

had neiging om allemaal fietsen kapot te trappen op het station maar gelukkig niet gedaan

Uit met mijn 'bijna-vriendin'

Was in begin alleen neukertje, toen merkte ik dat ik wel wat meer wou.
Dus dacht doe eens gek!

In eerste instantie zij ze nee, maar een dag daarna zei ze het toch wel te willen.
2.5 maand later merkte ik dat ze uiteindelijk toch niks voor me voelde, dus hebben we er maar een punt achter gezet.

Ik was 'alles dat ze altijd al wou, alleen voelde ze niks voor me'
Ze wou me niet als vriend(/neukertje) verliezen.....

Dat ik morgen pas mag trainen van mijn schema terwijl ik er juist zon zin in heb en heel de dag geen reet uitgevoert heb :mad:

Opdelen in tweeën? Of beetje licht trainen.

Of uiteraard gewoon discipline hebben.

cardio? heb gisteren benen getraind gaat dat invloed hebben? Wil best gaan hardlopen maar heb ik eigenlijk zaterdag al gepland :p

Kan niks verzinnen, 2 dagen terug heb ik al triceps getraind en die pomp in je armen als je biceps en triceps traint is zo lekker... dus maar een avondje wachten :p Heb hiervoor ook al 3 avonden getraint dus rust heb ik ook wel nodig..

Terug
Naar boven