xittaP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m88
Ik weeg nogmaar 85.9kg, tijdje geleden was het nog 89-90kg!!! Dat dere cut!!
Meten is weten
of je goed bezig bent ja / nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weeg nogmaar 85.9kg, tijdje geleden was het nog 89-90kg!!! Dat dere cut!!
Tijdje liggen kloten. Gezakt in gewicht, percentage +-hetzelfde. (van 89-90kg naar 87-88kg gezakt). Terug naar een bepaalde kerel gegaan voor aanpassingen + controlle. Ben op ong 2 weken tijd gezakt van 87.4kg naar 85.9kg en van 14.2% naar 12.9% (gemeten met een 4-punt meting). Dus eindelijk mijn draai gevonden in het cutten.

Tijdje liggen kloten. Gezakt in gewicht, percentage +-hetzelfde. (van 89-90kg naar 87-88kg gezakt). Terug naar een bepaalde kerel gegaan voor aanpassingen + controlle. Ben op ong 2 weken tijd gezakt van 87.4kg naar 85.9kg en van 14.2% naar 12.9% (gemeten met een 4-punt meting). Dus eindelijk mijn draai gevonden in het cutten.
Bulken is toch een pak makkelijker![]()

denk dat ik eindelijk eens veel geld verdien, hoppa fiets kapot en kost 100 om te repareren, IB groep 160, telefoon 60
en binnenkort nieuw bureau+ bed wat ook wel samen 300-400 is
brb arm
Brood en melkDus - gewicht is vanaf nu goed nieuws
Waar zat het hem in ?
Dus - gewicht is vanaf nu goed nieuws
Waar zat het hem in ?
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 16:44 ----------
Een andere fiets heb je voor € 0 - 10 en voor de rest kun je iets leuks gaan doen. IB is niet leuk, maarja moet, moet. De rest = blijvend.
Bed zou ik trouwens wat meer voor uitgeven.

Brood en melk
Ben van 6 sneden brood naar 8 rijstwafels gegaan. En pak nu men shakes met water ipv melk. Weet ik dus voor de volgende maal als ik ga cutten. Brood en melk er direct uit
ja denk ook maar dat ik een via via vriend ga vragen voor een fiets, om nou 150eu te betalen voor een fiets als ik toch over 5 maanden weer OV heb.
Zit al te zoeken naar een ander bed, heb nog altijd een 1persoonsbed (wel elektrisch)srs, nu ik VEEEL meer met dames omga schaam ik me er persoonlijk voor![]()

Nee, zit alleen niet helemaal lekker met me geweten aangezien ik met nog 2 andere meisjes dingen aan het doen ben + bang dat zij dat aan die meisjes door verteld .
Nee, zit alleen niet helemaal lekker met me geweten aangezien ik met nog 2 andere meisjes dingen aan het doen ben + bang dat zij dat aan die meisjes door verteld .
en ze heeft gewoon een lekker strak poesje die ik niet kon weerstaan

Een ex met een strakke poes?
Bij mijn ex-en zijn ze altijd hele slap geworden![]()
lichte cardioDat ik morgen pas mag trainen van mijn schema terwijl ik er juist zon zin in heb en heel de dag geen reet uitgevoert heb![]()
verzin iets wat niet te belastend is dancardio? heb gisteren benen getraind gaat dat invloed hebben? Wil best gaan hardlopen maar heb ik eigenlijk zaterdag al gepland![]()