- Waardering
- 12.551
Marcel, je zat ook altijd op mijn fb chicks te geilen, waar blijven mijn pics![]()
Pics?

Waarom zit half DBB mijn tjik te playen btw?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marcel, je zat ook altijd op mijn fb chicks te geilen, waar blijven mijn pics![]()

Ik niet bro

Haar buik ziet er leuk uit!!!
En ja, je zat vroeger altijd op mijn chicks te geilen op fb... Toen je nog in mijn log kwam....
Waarom heb je me verlaten![]()

Niet alleen haar buik.![]()
Ik heb je weleens gecomplimenteerd met een leuke FB vriendin in het verleden ja, dat klopt.
Is toch wat anders dan geilen hoor, dat doe ik liever irl.
Ik heb je niet verlaten, ik lees gewoon mee maar post niet zoveel meer in andere logs.![]()

Pfff het is dat je al kaal was, heb je al eelt op je hoofd van die duim van feedback?![]()

Keeping it simple.Kapster heeft mijn kapsel verpest. Ik wou zijkant kort en boven lang, bish knipt overal mm. Ik zei nog, niet te kort boven he..nee nee komt goed. Bish.

Kapster heeft mijn kapsel verpest. Ik wou zijkant kort en boven lang, bish knipt overal mm. Ik zei nog, niet te kort boven he..nee nee komt goed. Bish.

ja oke, boven heeft ze 3 mm gedaan wtf kan er helemaal niks mee.

Ook niet met een beetje spuug?ja oke, boven heeft ze 3 mm gedaan wtf kan er helemaal niks mee.

not sure if
had het zelf ook wel kunnen doen met tondeuse ga ik toch niet voor betalen
voor mij is het trouwens big deal
aangezien ik fotomodel ben en mijn haren zijn een deel van mijn looks![]()
Kapster heeft mijn kapsel verpest. Ik wou zijkant kort en boven lang, bish knipt overal mm. Ik zei nog, niet te kort boven he..nee nee komt goed. Bish.
hey jij ga beter volgend kier naar turkei kapper abbeh
opscheertje standaard sowieso