Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn dag is verpest door jullie! ik denk, 3 pagina's vol ellende van een ander.
maar nee hoor, het is allemaal vrouwenpraat

:trollface:

Moet binnenkort een kwartier in het duits tegen me leraar aanlullen, soort spreekbeurt maar dan alles uit je kop zonder plaatjes:mad:

Vanmorgen 8 uur stond ik al naast m'n bed, na 4 uurtjes slaap. Ze zijn de muren aan het slopen bij de buren.

En strakjes 00.00 t/m 09.00 uur nachtdienst.

**** life.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.968
Moet binnenkort een kwartier in het duits tegen me leraar aanlullen, soort spreekbeurt maar dan alles uit je kop zonder plaatjes:mad:
doe alsof je verkouwe bent en hoest een kwartier vol ;)

Ontopic: b*ch van een moeder heeft aanbetaling van mijn tattoo terug gevraagt

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Vanmorgen 8 uur stond ik al naast m'n bed, na 4 uurtjes slaap. Ze zijn de muren aan het slopen bij de buren.

En strakjes 00.00 t/m 09.00 uur nachtdienst.

**** life.
no way, hier zijn ze ook met de muren bezig :eek:

waar woon je?

Dat zou jij wel willen weten he schatje :heart:

Halfkaalgeschorenhardcorechickie op mijn werk is ontslagen. Staan we met 1 tekort morgen omdat ik al vrij had voor Reverze.
Vraagt ze of ik wil komen.
:mad:

Halfkaalgeschorenhardcorechickie op mijn werk is ontslagen. Staan we met 1 tekort morgen omdat ik al vrij had voor Reverze.
Vraagt ze of ik wil komen.
:mad:

Zeggen dat je al plannen hebt:trollface:

Mij vroegen ze ook of ik morgen nog even sochtends om 6 uur wilde werken, no way dat ik het dan vol houd tot sochtends vroeg:o

Verder mocht je haar toch niet? Of wel?:P

Geen reverze voor je morgen :mad: ?

Ziek melden is de optie. Wel niet zo lief, staan ze maar met twee in een overvolle zaterdagwinkel xD

Zeggen dat je al plannen hebt:trollface:

Mij vroegen ze ook of ik morgen nog even sochtends om 6 uur wilde werken, no way dat ik het dan vol houd tot sochtends vroeg:o

Verder mocht je haar toch niet? Of wel?:P

Had expres al overuren voor die dag gezet, ben normaalgezien sowieso betaald hoor. Ik ga echt niet werken.
Ze zei dat ze nog ging bellen deze avond om te zeggen of ik wel of niet moest werken tot 14h dan. :rolleyes:
En haar moet ik niet nee, mijn hete bazin is even thuis due to an emotional breakdown. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.976
dat ik kei honger had na de training en best wel veel moest fietsen

Heeft mijn topic hier nauw ff 100 pagina's :P

Je bent een dief :) vorige/andere topic was beter :(

verpest,verpest? Echt gay maar ben stront zenuwachtig voor m'n date morgen

Terug
Naar boven