- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Dom dom dom...komt van tegen het trappen van een stressballetjeWilde benen trainen maar heb last van gevoelige aanhechtingen bij mn heup![]()
STRESS!!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dom dom dom...komt van tegen het trappen van een stressballetjeWilde benen trainen maar heb last van gevoelige aanhechtingen bij mn heup![]()
STRESS!!!nej geen problem, daar deden we het voorMijn dag is verpest door jullie! ik denk, 3 pagina's vol ellende van een ander.
maar nee hoor, het is allemaal vrouwenpraat

doe alsof je verkouwe bent en hoest een kwartier volMoet binnenkort een kwartier in het duits tegen me leraar aanlullen, soort spreekbeurt maar dan alles uit je kop zonder plaatjes![]()

no way, hier zijn ze ook met de muren bezigVanmorgen 8 uur stond ik al naast m'n bed, na 4 uurtjes slaap. Ze zijn de muren aan het slopen bij de buren.
En strakjes 00.00 t/m 09.00 uur nachtdienst.
**** life.

seriously, misgien woon je wel bij mij in de straat en dan kenne we date
seriously, misgien woon je wel bij mij in de straat en dan kenne we date

Halfkaalgeschorenhardcorechickie op mijn werk is ontslagen. Staan we met 1 tekort morgen omdat ik al vrij had voor Reverze.
Vraagt ze of ik wil komen.
![]()
?Halfkaalgeschorenhardcorechickie op mijn werk is ontslagen. Staan we met 1 tekort morgen omdat ik al vrij had voor Reverze.
Vraagt ze of ik wil komen.
![]()

Zeggen dat je al plannen hebt
Mij vroegen ze ook of ik morgen nog even sochtends om 6 uur wilde werken, no way dat ik het dan vol houd tot sochtends vroeg
Verder mocht je haar toch niet? Of wel?![]()

ben ik zo dapper om met alle risico's dit topic te heropenen, en dan kraak jij me af

verpest,verpest? Echt gay maar ben stront zenuwachtig voor m'n date morgen