MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lekker boeiend dat je met een stijve naast een meisje ligt :roflol: dat is de natuur.

Lol wel herkenbaar die shiz, lag ooit met een meisje in bed gewoon beetje knuffelen alles weetzelf ik ben heel sensitive, opeens boner #fail
meteen arm ertussen leggen, sowieso dat ze het doorhad:mad: :roflol:

Als ik met een meisje alleen ben boeit het me niks, laat het dan zelfs merken als ik een boner heb:D

Hopppaaaaaa:doggy::hornyna:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Dat niet, maar zodra een chick tegen me aan rijd en me zoent. Dan moet ik maken dat ik niet in openbaar ben want dan heb ik een probleem :roflol:.

1x gehad in een discotheek, mijn toenmalige vriendin zoende mij en was zo heel sexy met der been tussen mijn benen aan het dansen. FUAAAAARK, ik zei: ik ga even naar de wc, anders kan ik hier zo niet meer recht staan :roflol:
en wat deed je toen op de wc? want als ik eenmaal een paal heb dan blijft ie ook...of je heb de rek er weer uit getrokken:p

Me moeder werd vanochtend opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ze een lichte hartaanval gehad zou hebben. Ze hebben niks kunnen vinden en is gelukkig weer thuis.

Maar dat soort shit is toch niet fijn om te horen.

Lekker boeiend dat je met een stijve naast een meisje ligt :roflol: dat is de natuur.

Ja I know, maar soms is het niet het juiste moment, dat moet je aanvoelen.

lol j/k ik ben 17, I don't know shit about life

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Me moeder werd vanochtend opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ze een lichte hartaanval gehad zou hebben. Ze hebben niks kunnen vinden en is gelukkig weer thuis.

Maar dat soort shit is toch niet fijn om te horen.

Jezus man, heftig
Die dingen gebeuren zo plots, onlangs nog een oude vriend verloren aan een hartstilstand, was 19 jaar oud:(

27 is oud hoor ik net. Dat heeft m'n dag verpest.

Ja I know, maar soms is het niet het juiste moment, dat moet je aanvoelen.

lol j/k ik ben 17, I don't know shit about life

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Jezus man, heftig
Die dingen gebeuren zo plots, onlangs nog een oude vriend verloren aan een hartstilstand, was 19 jaar oud:(

Op dat soort dingen kun je idd nooit op voor bereiden.
Stond als stoere fitness trainer in de sportschool een paar jongens af te beulen toen ik het belletje kreeg.
Stond in eens weer als een 7 jarig jongetje met tranen in me ogen.
Gelukkig is me moedertje weer thuis, heftig om te horen dat het ook bij jongeren vaak gebeurt. In mijn vriendenkring ook overkomen.
Was nog een hele gezonde jongen ook, speelde op hoog niveau basketbal.

en wat deed je toen op de wc? want als ik eenmaal een paal heb dan blijft ie ook...of je heb de rek er weer uit getrokken:p

Ik heb hem toen opzij gelegt. Zolang hij dan niet op 100% komt geen probleem(geen skinny jeans en tshirt erover en je ziet niks).

Overigens had ik haar daarna nog wel bij haar thuis geknalt:o. Daarna was het vanzelf sprekend dat ze mijn vriendin was. Jammer dat ze wat slechte gewoontes had (drugs en andere jongens), want verder was het echt een ideale meid. 10/10 ass, zo geil als boter, en bi.

**** wat ben ik een fagget dat ik haar niet als coïtus vriendinnetje heb gehouden:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.011
Ik heb hem toen opzij gelegt. Zolang hij dan niet op 100% komt geen probleem(geen skinny jeans en tshirt erover en je ziet niks).

Overigens had ik haar daarna nog wel bij haar thuis geknalt:o. Daarna was het vanzelf sprekend dat ze mijn vriendin was. Jammer dat ze wat slechte gewoontes had (drugs en andere jongens), want verder was het echt een ideale meid. 10/10 ass, zo geil als boter, en bi.

**** wat ben ik een fagget dat ik haar niet als coïtus vriendinnetje heb gehouden:mad:
dr zit een grondige typfout in je verhaal

je wou zeggen dat je klaarkwam in je broek en haar niet meer gezien hebt.

ik heb hem toen opzij gelegt. Zolang hij dan niet op 100% komt geen probleem(geen skinny jeans en tshirt erover en je ziet niks).

overigens had ik haar daarna nog wel bij haar thuis geknalt:o. Daarna was het vanzelf sprekend dat ze mijn vriendin was. Jammer dat ze wat slechte gewoontes had (drugs en andere jongens), want verder was het echt een ideale meid. 10/10 ass, zo geil als boter, en bi.

gay!

Terug
Naar boven