- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol wel herkenbaar die shiz, lag ooit met een meisje in bed gewoon beetje knuffelen alles weetzelf ik ben heel sensitive, opeens boner #fail
meteen arm ertussen leggen, sowieso dat ze het doorhad![]()
![]()

en wat deed je toen op de wc? want als ik eenmaal een paal heb dan blijft ie ook...of je heb de rek er weer uit getrokkenDat niet, maar zodra een chick tegen me aan rijd en me zoent. Dan moet ik maken dat ik niet in openbaar ben want dan heb ik een probleem.
1x gehad in een discotheek, mijn toenmalige vriendin zoende mij en was zo heel sexy met der been tussen mijn benen aan het dansen. FUAAAAARK, ik zei: ik ga even naar de wc, anders kan ik hier zo niet meer recht staan![]()

Lekker boeiend dat je met een stijve naast een meisje ligtdat is de natuur.
Me moeder werd vanochtend opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ze een lichte hartaanval gehad zou hebben. Ze hebben niks kunnen vinden en is gelukkig weer thuis.
Maar dat soort shit is toch niet fijn om te horen.

vriendin heeft ie niet, had het laatst nog over een date...hij werkt als bewaker of zo iets. piet, heb je een huis?Het is al bijna 30! Heb je al wel een vriendin? Een huis? Een steady job? Fysiek heb je natuurlijk he (no homo)
Ja I know, maar soms is het niet het juiste moment, dat moet je aanvoelen.
lol j/k ik ben 17, I don't know shit about life
---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Jezus man, heftig
Die dingen gebeuren zo plots, onlangs nog een oude vriend verloren aan een hartstilstand, was 19 jaar oud![]()
en wat deed je toen op de wc? want als ik eenmaal een paal heb dan blijft ie ook...of je heb de rek er weer uit getrokken![]()
. Daarna was het vanzelf sprekend dat ze mijn vriendin was. Jammer dat ze wat slechte gewoontes had (drugs en andere jongens), want verder was het echt een ideale meid. 10/10 ass, zo geil als boter, en bi.
dr zit een grondige typfout in je verhaalIk heb hem toen opzij gelegt. Zolang hij dan niet op 100% komt geen probleem(geen skinny jeans en tshirt erover en je ziet niks).
Overigens had ik haar daarna nog wel bij haar thuis geknalt. Daarna was het vanzelf sprekend dat ze mijn vriendin was. Jammer dat ze wat slechte gewoontes had (drugs en andere jongens), want verder was het echt een ideale meid. 10/10 ass, zo geil als boter, en bi.
**** wat ben ik een fagget dat ik haar niet als coïtus vriendinnetje heb gehouden
vriendin heeft ie niet, had het laatst nog over een date...hij werkt als bewaker of zo iets. piet, heb je een huis?

Ja.
Dude, ik zie haar zaterdag voor het eerst irl. Dan pas kan ze die komkommer in mijn lekkere kontje stoppen hoor. (no homo)

gay!ik heb hem toen opzij gelegt. Zolang hij dan niet op 100% komt geen probleem(geen skinny jeans en tshirt erover en je ziet niks).
overigens had ik haar daarna nog wel bij haar thuis geknalt. Daarna was het vanzelf sprekend dat ze mijn vriendin was. Jammer dat ze wat slechte gewoontes had (drugs en andere jongens), want verder was het echt een ideale meid. 10/10 ass, zo geil als boter, en bi.
**** wat ben ik een fagget dat ik haar niet als coïtus vriendinnetje heb gehouden
dr zit een grondige typfout in je verhaal
je wou zeggen dat je klaarkwam in je broek en haar niet meer gezien hebt.
In mijn vriendenkring ook overkomen.
Was nog een hele gezonde jongen ook, speelde op hoog niveau basketbal.
.Kende jij Daan?! Of heb je het over iemand anders, want de desbetreffende persoon waar ik het over heb speelde ook basketbal