XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.964
Ik lig ff lekker met de airco aan.
Ach ja... jong en oud zet de airco aan en zijn stout :roflol:

Heb geen airco... :o
20200807_185746.jpg

Noodoplossing... zo een zilver/goud reddingsfolie deken voor t raam... dat werkt echt goed!! :)

• #124.965
Zou je denken, maar toen ik twee maanden geleden mijn fietsbanden op 8 bar oppompte klapten ze. Uitgelachen dat ik werd door mijn pa toen ik het vertelde
8 bar is voor de meeste banden dan ook het maximum. Dus niet heel gek. Goedkopere banden gaan tot minder hoog.

• #124.967
Ja weet ik veel altijd 8 bar gedaan maar dit is de eerste keer geweest dat de band ontplofte
Ieder zijn voorkeur, maar met wat minder druk heb je minder rolweerstand en val je minder snel. Daarnaast minder snel lek, want je komt tegen de maximale druk Vd band. Een zwakke plek en poef.

• #124.968
Toen ik 15 was moest ik een keer mijn achterband plakken, dat gedaan en toen dacht ik 'hmm' ik boor nog even een gaatje door me achter spatbord om me achterlicht wat beter op te hangen. De rest kun je invullen.

• #124.972
  • #124.973
Kwam ik vanmiddag van het natuurstrand af, stond de auto ingesloten tussen auto's en kon ik in de brandende zon wachten tot een van de bestuurders kwam. Toen een van de bestuurders kwam wist hij niet hoe snel hij in zijn auto moest komen. Zo'n ecto sukkel met een fanny pack.

• #124.974
Hoe is het met je duimpje dan?
Thumbs up! Gaat eigenlijk best goed 😀 aan de buitenkant zie je er bijna niks meer van...
Het topje voelt nog wel heel doof aan.
Kan er al best veel mee doen, kracht er op zetten (zoals een punaise indrukken) is nog pijnlijk, maar typen op mijn tel gaat prima 😃
Thanks for asking!

• #124.976
Ieder zijn voorkeur, maar met wat minder druk heb je minder rolweerstand en val je minder snel. Daarnaast minder snel lek, want je komt tegen de maximale druk Vd band. Een zwakke plek en poef.
Prima eigenschappen voor een goede kroegfiets🤣

Terug
Naar boven