Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.941
Banden plakken, hou me er over op.... m'n vader en ik waren de twee met twee rechter handen thuis.... Toen mijn vader merkte dat ik ook een handige jongen was (was al op jonge leeftijd) heeft hij nooit weer een band geplakt.. Ik plakte alle lekke banden van het hele gezin....
Ik heb ook twee rechterhanden, maar ben helaas linkshandig

• #124.942
heb genne fiets

• #124.944
Banden plakken, hou me er over op.... m'n vader en ik waren de twee met twee rechter handen thuis.... Toen mijn vader merkte dat ik ook een handige jongen was (was al op jonge leeftijd) heeft hij nooit weer een band geplakt.. Ik plakte alle lekke banden van het hele gezin....
Euhm...ik begrijp dat je niet héél ver bij me vandaan woont.. 🤣🤣🤣

• #124.946
Ik ben gestopt met banden plakken toen ik goede spullen en de Fietsenmaker kon betalen. Ik vervang hoogstens nog een binnenband van mijn racefiets.

Mijn gewone fiets heeft banden waarmee je over kraaienpoten moet fietsen om ze lek te krijgen.
Dat is het, houd je banden hard, en je rijd minder lek

• #124.950
Ik heb t ook al 100x geprobeerd...
2 kinderen in elkaar bouwen met gemak, maar een band plakken...nee, het lukt me niet. Het is een vloek @DeeJay1

Nou das toevallig :D
Ik kan goed banden vervangen, als jij mij nu eens helpt met baby's bouwen, plak ik je fietsbandjes :thumb:

• #124.954
Ja heb ze al jaren op 8 bar en ben er ook volledig aan gewend. Deze fiets had ik nu ongeveer een jaar en voor het eerst de nieuwe banden opgepompt op 8 bar toen ze ontploften.

Ik vind lager eigenlijk ook niet lekker fietsen :(
soms staat de druk op de zijkant v d band

harder rijdt ook sneller

Terug
Naar boven