- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ook al zo'n mietje, ik was 4 jaar en mn vader leerde me een band plakken terwijl ik nog geeneens kon fietsen....true story
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook al zo'n mietje, ik was 4 jaar en mn vader leerde me een band plakken terwijl ik nog geeneens kon fietsen....true story
Gat in de band is groter dan de ku nja laat maar. Gat is te groot komt teveel druk op. En toen jij 4 was waren er houten wielen dus lul nietook al zo'n mietje, ik was 4 jaar en mn vader leerde me een band plakken terwijl ik nog geeneens kon fietsen....true story
sinds wanneer ga je houten wielen plakken, spoor jij wel? Ga ff in de koelkast zitten, beter je schoolgeld terug vragenGat in de band is groter dan de ku nja laat maar. Gat is te groot komt teveel druk op. En toen jij 4 was waren er houten wielen dus lul niet
Waarom dan niet een beetje synthol?Ik ga lekker verder met mijn kindergewichten knallen, want size is alles.
Heb jij die vage uitspraken ook van je pa geleerd op je 4e? Dat verklaart een hoopsinds wanneer ga je houten wielen plakken, spoor jij wel? Ga ff in de koelkast zitten, beter je schoolgeld terug vragen

Als je ouder wordt ga je weer aftellen toch?Heb jij die vage uitspraken ook van je pa geleerd op je 4e? Dat verklaart een hoop![]()

over aftellen gesproken..
Daar begon ik al mee bij 30

welke vage uitspraken, jij begrijpt niet alles tja dan wordt het vaag...voor jouHeb jij die vage uitspraken ook van je pa geleerd op je 4e? Dat verklaart een hoop![]()
kweet ut
I am still standing, zover ben jij nog niet...
Zwaarste wat ik kon was 3x185kg bench 1x270kg deadlift, 2x230kg Squat. En ik stap toch over van powerbuilding naar bodybuilding. Want ik ben het zat om steeds een gewricht of pees Te beschadigen en mezelf pijn te doen. Zal volgende blast alleen op massa trainen. En voor mij draait het toch meer om de looks dan de gewichtenSchijnbaar hecht je er wel veel waarde aan anders zag je er niet zo uit.
Mijn punt is dat het gewoon idioot is om die relatie te leggen. Je vindt het ook niet leuk als mensen jou veroordelen als jij een bepaalde kapsel hebt etc, maar je doet toch nu hetzelfde?
Plus zou het toch zonde zijn om straks een blessure te krijgen, waardoor je niet meer normaal kan liften. Ik spreek uit eigen ervaring, omdat ik ook dacht dat het tof was om zwaar te liften zodat mijn matties of de rest van de gym kon zien hoe zwaar ik wel niet kon liften.
Ben benieuwd of velen van jullie nog biggie doen als je te maken krijgt met klote blessures en wanhopig op zoek moet gaan naar experimentele peptides, omdat je bang bent dat als je naar de dokter moet hij aangeeft dat je minimaal een paar maanden niet kunt liften.
Niemand lacht mij iig uit als ik niet heavy lift in de gym. En als dat wel zo is, dan is het stiekem zodat ik het niet kan zien.
Ik heb t ook al 100x geprobeerd...ook al zo'n mietje, ik was 4 jaar en mn vader leerde me een band plakken terwijl ik nog geeneens kon fietsen....true story
Ik heb t ook al 100x geprobeerd...
2 kinderen in elkaar bouwen met gemak, maar een band plakken...nee, het lukt me niet. Het is een vloek @DeeJay1
@Sanca Saxon had hier geen last vanBanden plakken, hou me er over op.... m'n vader en ik waren de twee met twee rechter handen thuis.... Toen mijn vader merkte dat ik ook een handige jongen was (was al op jonge leeftijd) heeft hij nooit weer een band geplakt.. Ik plakte alle lekke banden van het hele gezin....
Ik ga lekker verder met mijn kindergewichten knallen, want size is alles.

Ik maakte alle banden lek.