Fitness Seller

Wat ik nog steeds niet snap....

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heej mensen,

Wat ik nog steeds niet snap is het volgende:

Blijven gains / spieren die je op AAS hebt gepakt nou zitten of niet? (Ik sprak laatst iemand en die zei dat groeihormoon blijvend is, maar AAS onheroepelijk weer verdwijnt...)

Of is het zo dat je met AAS sneller aan je genetische potentieel zit en dat alles wat daar bovenuit komt weer verdwijnt....

Thanks

??? ???

Je gained sneller.
Je lichaam zal na de kuur normaal gesproken wat terugvallen. Als je nooit mee rkuurt zal het denk ik terugvallen tot aan het begin van de kuur. Meeste mensen nemen 2 x per jaar een kuur. Dus misschien dat je dan nog wat resultaat hebt en vanaf daar weer opbouwd.
En zo langzaam steeds iets groter word. Echter na geheel stoppen zal je toch weer terugvallen.
M.a.w. ik heb geen idee :)

Het is al heel moeilijk te zeggen waar je genetisch potentieel ligt. Wat ik denk is dat het er om gaat wat jou eigen lichaam kan onderhouden met endogeen testosteron. Alles daarboven verdwijnt als sneeuw in een zacht lentezonnetje.

GH na een AS kuur zorgt bij velen voor behoud van de gewonnen massa..zie het als een bridge..waarbij je eigen test.productie zichzelf weer kan herstellen zonder dat je terugvalt

Ga het zelf ook voor deze reden gebruiken..op 3iu per dag

inVorm zei:
Het is al heel moeilijk te zeggen waar je genetisch potentieel ligt. Wat ik denk is dat het er om gaat wat jou eigen lichaam kan onderhouden met endogeen testosteron. Alles daarboven verdwijnt als sneeuw in een zacht lentezonnetje.

Wat breng je dat toch prachtig! :nanner:

inVorm zei:

true..

met je endogene testlevels, ben je maar tot "zover" in staat een bepaalde massa vast te houden. daarnaast zijn er nog veel meer factoren die spelen, zoals cortisol, proteine synthese, insuline etc. allemaal factoren die bij ieder van ons verschillend zijn en daardoor ook bepalend zijn voor het bepalen van je "genetische grens"

het is dus per definitie niet waar, datje massa die je wint met roids weer inleverd, maar het is geheel afhankelijk hoe dicht je bij je eigen grens zit, aangezien je lichaam weer Homeostase opzoekt!

Volgens mij lever je alles wat je met AAS gewonnen terug in. Ik heb het al vaker rond mij gezien, gasten die jaren getraind hebben met behulp van AAS, terug naar hoe ze eruit zagen voor ze kuurden, daar kroop wel een termijn van een aantal maanden over maar het intracelulair vocht trekt er gewoon weer uit want das t enigste dat AAS doet, je zwelt er van op als een ballon, prik je in die ballon dan gaat hij plat. Kijk maar eens naar de pros; Levrone, Yates, Prince

flex170578 zei:
Volgens mij lever je alles wat je met AAS gewonnen terug in. Ik heb het al vaker rond mij gezien, gasten die jaren getraind hebben met behulp van AAS, terug naar hoe ze eruit zagen voor ze kuurden, daar kroop wel een termijn van een aantal maanden over maar het intracelulair vocht trekt er gewoon weer uit want das t enigste dat AAS doet, je zwelt er van op als een ballon, prik je in die ballon dan gaat hij plat. Kijk maar eens naar de pros; Levrone, Yates, Prince

Tuurlijk en wat er op het podium staat is ook 1 en al water:rolleyes:

flex170578 zei:

Dat is niet helemaal waar, je moet niet vergeten dat die pro's die jij noemt ook heel wat cals minder consumeren dan dat ze ON deden + dat ze nauwelijks of niet trainen.

Mars zei:
Dat is niet helemaal waar, je moet niet vergeten dat die pro's die jij noemt ook heel wat cals minder consumeren dan dat ze ON deden + dat ze nauwelijks of niet trainen.

Misschien wel, misschien een beter voorbeeld; Mike Morris... nu goed? ;)

Ja het is nu goed.

Dus later, als we oud worden, zijn we allemaal terug magere ventjes. Die zelfs geen halterke van 5kg kunnen opheffen. Leuke vooruitzichten die we hier krijgen. :shake:

Als wij oud worden krijgen we onze hormone replacement therapy netjes vergoed ;)

• Topic Starter Topic Starter
JuggerNaut zei:
Als wij oud worden krijgen we onze hormone replacement therapy netjes vergoed ;)

:hedbang: Dat is teminste goed nieuws; Centraal Ziekenfonds, aanvullend + Top.

Tandplus is tegen die tijd niet waarschijnlijk niet meer nodig; dus uiteindelijk nog goedkoper uit :D

Wat je boven je genetische max behaald, verlies je weer.

Wat is een genetische max? Volgens mij bestaat daar geen definitie van.
Een genetische max is niet te meten of vast te stellen mits je thuis een glazen bol hebt die jouw verteld hoe je er over jaaaaaaren uit had gezien als je niet was gaan trainen.

IMO zijn veelste veel elementen van belang voor het al dan wel of niet vasthouden van spiermassa, een paar werden er hierboven al genoemd.

Ik denk dat je genetische er wel de minste van is. Tuurlijk sommigen worden BREED geboren..............maar ik ken zat ecto's die na jaaaaaaaaaaaren trainen en vreten als een wilde gans enorme kerels zijn en dat ook zullen blijven ZONDER dat ze kuren. Lelijke eendjes worden soms mooie zwanen :D

En er wordt dan gezegd "ja maar als je stopt dan"..................wat wordt daarmee bedoeld? Trainen? Vreten als een gek? Kuren? allemaal verschillende zaken. Om nog maar te zwijgen over iemands leefsT en (voedings)gewoonten.
Ik ben van mening dat je zeker in staat bent spiermassa vast te houden boven je "genetische max" zoals dat hier gesteld is, maar dat zal verschillen van persoon tot persoon, wat ik al zei; sommigen worden breed geboren,kijken naar dumbbells en groeien al terwijl ze zich klem vreten met alles wat god verboden heeft, anderen moeten 5000 Kcal schone voeding per dag vreten en komen amper wat aan.

ik ben het eens met dat je weer afvalt na verloop van tijd maar ik heb wel het idee dat je vormen beter worden en beter blijven ook na lange tijd

Ik ken ook iemand die stopte met trainen en AS en die is in een keer moddervet geworden lijkt wel een dikke amerikaan maar ken ook iemand die stopte met trainen en AS en er nu uit ziet als een junk heel erg dun.

Terug
Naar boven