Joost16
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo indrukwekkend is LL Cool J niet.. vind ik dan.. zal nu wel hoop commentaar krijge.. maarja vind ik nu eenmaal
ik train nu al 15 jaar naturel
voorheen 178cm 58 kg en 12% bf
nu 178cm 76 kg en 8%bf
ik ben al 40 en ik denk dat ik nu misschien nog de 80 kg haal maar dat is mijn streefdoel
178cm 80 kg en 7%bf naturel wel te verstaan
heb een zeer snel metabolisme dus maak bijna geen vet en kom zeeeeeeeeeer langzaam bij
dit is mijn visie van naturel
ik leg me daar bij neer
ik ken veel gasten van mijn leeftijd die zeer papz*k zijn dus voor de oude garde van dbb respectfor the body on age
ps hoe zet ik fotos er op
er komt te staan url invoegen maar what the **** means this![]()

Dat de meeste jongens gebruiken betekend toch niet dat je naturel zo'n fysiek niet zou kunnen gebruiken? Er is gewoon maar een heel kleine groep die werkelijk hard, gedisciplineerd en vooral geduldig traint en eet over een lange periode en dit zijn dan ook de enige die heel dicht bij hun natuurlijk potentieel in de buurt zullen komen.
"Cutler zou ook naturel kunnen zijn".... Doe alsjeblieft niet dit soort uitspraken.....
Iedereen kopieert elkaar met meningen van anderen, vooral de nieuwkomers (degenen onder ons die ooit < 3 jaar achter een stuk door keihard gemonsterd en massagedieet hebben)

Zolang niemand mij kan laten zien wat hij zal gebruiken geloof ik dat Jay naturel is. Hij leeft er fulltime voor en kan trainen wanneer die wilt omdat het ze werk is.
Plus de mensen die gebruiken van mijn sportschool hebben acne op de rug en bij Cutler zie ik dat allemaal niet. En dit icm goede genen kun je blijkbaar zover komen.

De grootste van dit forum zit die in de buurt van Cutler? En wie is dat?sry or.. maar deal with it... die gasten gebruiken, klaar.
De grootste van het forum, dat is denk ik TheNose, die ownt Cutler uiteraard met gemak.