XXL Nutrition

Wat is dan het maximale haalbare volgens JOU? (naturel) (1 bezoeker)

Users who are viewing this thread

Joost16

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jul 2006
zo indrukwekkend is LL Cool J niet.. vind ik dan.. zal nu wel hoop commentaar krijge.. maarja vind ik nu eenmaal

The Maximizer

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
9 aug 2003
zo indrukwekkend is LL Cool J niet.. vind ik dan.. zal nu wel hoop commentaar krijge.. maarja vind ik nu eenmaal

Dan neem ik aan dat jij een soortgelijke fysiek hebt of beter?

Of ooit gehad...

Zoniet? Dan weet je niet hoe verdomd hard je moet trainen en hoe lang ... en hoeveel kanen om dit "clean" te bereiken...

Of denken we nou weer dat LL en 50 cent ook niet aan de Maggi hebben gezeten...

UltraX

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 aug 2006
ik train nu al 15 jaar naturel

voorheen 178cm 58 kg en 12% bf

nu 178cm 76 kg en 8%bf

ik ben al 40 en ik denk dat ik nu misschien nog de 80 kg haal maar dat is mijn streefdoel

178cm 80 kg en 7%bf naturel wel te verstaan

heb een zeer snel metabolisme dus maak bijna geen vet en kom zeeeeeeeeeer langzaam bij

dit is mijn visie van naturel

ik leg me daar bij neer
ik ken veel gasten van mijn leeftijd die zeer papzak zijn dus voor de oude garde van dbb respect:cool: for the body on age:D

ps hoe zet ik fotos er op
er komt te staan url invoegen maar what the **** means this:rolleyes:

Wat doet die foto van 2006 dan in je fotoalbum???

The Maximizer

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
9 aug 2003
Dat de meeste jongens gebruiken betekend toch niet dat je naturel zo'n fysiek niet zou kunnen gebruiken? Er is gewoon maar een heel kleine groep die werkelijk hard, gedisciplineerd en vooral geduldig traint en eet over een lange periode en dit zijn dan ook de enige die heel dicht bij hun natuurlijk potentieel in de buurt zullen komen.

"Er is gewoon maar een heel kleine groep die werkelijk hard, gedisciplineerd en vooral geduldig traint en eet over een lange periode en dit zijn dan ook de enige die heel dicht bij hun natuurlijk potentieel in de buurt zullen komen"

Zijn er genoeg over de hele wereld en in Nederland... Raar dat je ze zo weinig tegenkomt... EN toevallig dat ook degene die dat zogenaamd wel clean halen ook meteen wedstrijdambitie hebben, want je ziet dat soort fysieken alleen op het podium en niet daarbuiten....

billiejoe

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2005
"Cutler zou ook naturel kunnen zijn".... Doe alsjeblieft niet dit soort uitspraken.....

Iedereen kopieert elkaar met meningen van anderen, vooral de nieuwkomers (degenen onder ons die ooit < 3 jaar achter een stuk door keihard gemonsterd en massagedieet hebben)

Je zult waarschijnlijk bedoelen meer dan 3 jaar als ik de rest van je wijze opmerkingen lees, maar wat een onzin om iemand die minder dan 3 jaar aan krachttraining doet te bestempelen als een beginner.

Bij deze ben ik dan maar een beginner... :rolleyes:

dragao23

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
15 sep 2007
Zolang niemand mij kan laten zien wat hij zal gebruiken geloof ik dat Jay naturel is. Hij leeft er fulltime voor en kan trainen wanneer die wilt omdat het ze werk is.
Plus de mensen die gebruiken van mijn sportschool hebben acne op de rug en bij Cutler zie ik dat allemaal niet. En dit icm goede genen kun je blijkbaar zover komen.

Steph@n

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 jan 2005
Dat moet een kloon zijn man, kan niet anders hahaha

Joost16

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jul 2006
spijt me dragao23... ik was er zelf tot me 12e ofzo ook van overtuigd dat Arnold, Ronnie, Jay... en al die manne niks gebruiken.. maar dit is gewoon niet zo..

Laatst bewerkt:

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Zolang niemand mij kan laten zien wat hij zal gebruiken geloof ik dat Jay naturel is. Hij leeft er fulltime voor en kan trainen wanneer die wilt omdat het ze werk is.
Plus de mensen die gebruiken van mijn sportschool hebben acne op de rug en bij Cutler zie ik dat allemaal niet. En dit icm goede genen kun je blijkbaar zover komen.

je komt erachter als je ouder bent dat het niet gaat.het is gewoon teveel en te droog.

dragao23

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
15 sep 2007
Nee nee. Kijk je praat zo omdat jezelf niet zo groeit, ik ook niet trouwens :D
Dus ga je andere dingen aanwijzen. Maar als wij ook zijn schema hadden en konden volhouden kwamen we in de buurt. Mits goede genen.

Ik heb trouwens Arnolds boek gelezen hij at smorgens alleen al een shake van 3200 kcal. Ja dan groei je wel, ik kots er van.

Joost16

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jul 2006
hij zal in dat boek precies gaan vertelle wat ie gebruikt ja.... kerel... wat denk je.. iedereen hier lult maar wat... jij zal het wel ff weten

Joost16

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jul 2006
sry or.. maar deal with it... die gasten gebruiken, klaar.

Joost16

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jul 2006
als iemand hier in de buurt zou zitten van cutler stond ie over 11 dagen wel in las vegas op het podium

Steph@n

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 jan 2005
De grootste van het forum, dat is denk ik TheNose, die ownt Cutler uiteraard met gemak.

Steph@n

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 jan 2005
:wave:
Maar wie zou het zijn?

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
ik denk dat het ook leuk is om een beeld te geven voor wat voor de vrouwen naturel haalbaar is.ik denk toch dat dit net een twijfelgeval is :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naar boven