Fitness Seller

WAT IS DE BESTE CREATINE (SWOLE V2 , V-12 of cell tech ??) GRAAg JOU ADVIES

Bezoekers in dit topic

LOu

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
55
Waardering
0
WAT IS DE BESTE CREATINE (SWOLE V2 , V-12 ,cell tech of cellmass ??) GRAAg JOU ADVIES

IK heb ff een vraagje voor jullie ik wil beginnen met creatine. maar wel een andre soort creatine als de normale. zoals V12,Swole v2,cell tech of cellmass

Welke werkt volgens jou het beste. En welk het best resultaat heeft, en ook het gewonnen spiermassa...

persoonlijk ga ik voor cell tech of cellmass dat spreekt mij tot nu toe het meest..
Graag jou ADVIES

alvast bedankt..
 
Laatst bewerkt:
cola light
 
LOu zei:
IK heb ff een vraagje voor jullie ik wil beginnen met creatine. maar wel een andre soort creatine als de normale. zoals V12,Swole v2 of cell tech

Welke van de twee werkte volgens jou het beste. En welk het best resultaat heeft, en ook het gewonnen spiermassa...

persoonlijk ga ik voor cell tech dat spreekt mij tot nu toe het meest..
Graag jou ADVIES

alvast bedankt..

Allen die je noemt staan bekend als goede creatine specialiteiten. Wij hebben Mega Grow in ons assortiment dit is vergelijkbaar met Cell Tech alleen zijn er nog extra BCAA's aan toegevoegd en is het voordeliger..

;)
 
v12 turbo, overduidelijk de beste in mijn mening.
als ik cell tech gebruik moet je veels te veel scoops nemen en die laadfase en als ik v12 neem maar slecht kleine scoopjes en geen laadfase met als voordeel dat ik niet dat verdomde opgeblaze gevoel heb zoals met cell tech en bovendien heb ik ook betere resultaten met v12
 
LOu zei:
IK heb ff een vraagje voor jullie ik wil beginnen met creatine. maar wel een andre soort creatine als de normale. zoals V12,Swole v2,cell tech of cellmass

Welke werkt volgens jou het beste. En welk het best resultaat heeft, en ook het gewonnen spiermassa...

persoonlijk ga ik voor cell tech of cellmass dat spreekt mij tot nu toe het meest..
Graag jou ADVIES

alvast bedankt..


Hangt ervan af...als je weinig vet% hebt kan je celltechy nemen want daar is transportsysteem met suikers en daar kom je dus ook van bij.

Als je hoog vet% hebt is het beter san V12 te nemen want daar zit niks van suiker in, alleen transportsysteem.
Ik ben voorstander van san V12 turbo ,ben nu ook aan het cutten en met celltech zou dat niet gaan door de vele suikers.

Dus hangt af wat je wil ezn hoe hoog je vet%is.

grtz wim
 
oke ik heb niet hoge bf rond de 9
dus het best eis V-12 turbo..
 
swole v2 is ook goed....
v12 turbo ook ....

proberen dude :p
 
XXL Nutrition zei:
Allen die je noemt staan bekend als goede creatine specialiteiten. Wij hebben Mega Grow in ons assortiment dit is vergelijkbaar met Cell Tech alleen zijn er nog extra BCAA's aan toegevoegd en is het voordeliger..

;)

niet als je het uit amerika haalt ;)
 
ps. zie de poll die nu ook actief is over deze supps
 
LOu zei:
oke ik heb niet hoge bf rond de 9
dus het best eis V-12 turbo..


Als je laag vet% hebt en wil bijkomen neem je best creatine met suikertransportsysteem omdat je dan ook massa aankomt, celltech dus.

De V12 is ook super hoor maar beter na kuurtje of tijdens cut.


grtz
 
en wat vinden jullie van de CELLMASS..?
 
beetje offtopic: die celltech zou idd goed zijn maar als ik zo bereken, zou je maar 14dagen toekomen met een gewone pot celltech rekening houdend met het aantal gram in te nemen...dus je komt beter af met swole (wat ik ook nog niet gebruikt heb)
 
ZoutZak zei:

Kijk, eindelijk iemand die mijn mening deelt, Cola light ;) 1 van de beste uitvindingen op aarde, drink er toch snel 3L per dag van :cool:
 
Back
Naar boven