MuscleMeat

Wat is de eerste gym toestel die je gemaxxt hebt?

Elke gym heeft toch weer andere weight stacks/toestellen??

Leg Extensions denk ik, 130kg

99% van de sportschool bezoekers die een machine maxen verplaatsen alleen gewicht van a naar b.

• Like
Waarderingen: M!ke
Ligt er aan waarvoor je traint en de gemiddelde sportschool bezoeker (man) wil graag wat meer spiermassa en met alleen gewicht verplaatsen kom je daar niet.
Sws moet er een gewicht verplaatst worden...
(ik snap helemaal wat je bedoeld, speel hier advocaat van de duivel):devil:

VNTL doelt op effectief gewicht bewegen vs alleen gewicht bewegen hoe je dat ook doet
Oooooooooooooooooooooooooooooh joh...
Meen je niet? Echt?

Jim Carrey Reaction GIF

Defineer "toestel"

Laatst bewerkt:
Als je in je gym machines maxed, train je in een commerciele pauper gym en word het tijd voor wat serieuzers

Ik houd dat niet bij, train op gevoel.
Alleen als je altijd in zelfde gym traint, en hetzelfde toestel gebruikt kun je dat testen.

oa Full Squats met Oly in rack is overal wel hetzelfde. Of je moet net fatbar of Ladybar pakken. Halters van 220cm/28mm zijn zonder locks altijd 20kg

Ik bedoel 4 sets van 7 reps ik weet niet meer tot hoeveel kilo het toestel ging...

Als je in je gym machines maxed, train je in een commerciele pauper gym en word het tijd voor wat serieuzers
Dit slaat ook vrijwel nergens op, train nu net in een andere gym waar we in plaats van hammer strength en lifefitness allemaal panatta en gym80 equipment hebben, en zo veel scheelt het echt niet qua fullstacks

Terug
Naar boven