XXL Nutrition

Wat is de lijpste Vechtsport foto die je ooit gezien hebt?

• Topic Starter Topic Starter
een droomvrouw stoer en knap:)

Holy crap!!!!
Nog meer?

Yep Royce die kon er wel wat van jammer dat die pep middelen nodig had maar ja z'n techniek was gewoon heel goed.

Ik zal hier van de week wel ff wat leuke dingen ingooien. Ik heb alle UFC events (1 t/m 97) alle Pride events (ook ellendig veel) en veel andere evenementen/documentaires etc. Bij elkaar ergens rond de 350/400 Gb. aan materiaal. Dus ik weet alle mooie dingen wel te vinden. ;)

dit is gewoon straatvechten :S slaan tot de andere niet opstaat niks moois aan

Absoluut niet. Je hebt een verkeerd beeld van de sport geloof me.

Er is in de geschiedenis van MMA volgens mij maar 1 serieus ongeluk geweest, en dat gaat ver terug in de tijd. Tegenwoordig zijn de keuringen en regelementen veel beter. Er zijn weinig andere sporten waar zo weinig ernstige dingen gebeuren. Zelfs in voetbal vallen er meer doden, door bijvoorbeeld hartaanvallen.

straatvechten: 2 of meerdere aggresievelingen die op elkaar inslaan onder adrenaline of drugs, of met een criminele gedachte, zelden met beide partijen vrijwillig.

MMA: 2 enorm getrainde atleten waarbij quasi elke beweging een technische achtergrondgedachte heeft, en die vrijwillig(op elk moment kan men stoppen) en onder stricte regels en een scheidsrechter vechten, met (meestal) veel onderling respect. Een

Niet perse een vechtsport foto, maar wel een foto van een MMA vechter.

Dit is Jeff Monson die wordt tegengehouden door de politie. Is niet fake of scripted, is een echte foto. Badass foto.

2zhpkrn.jpg

Boksen is veel gevaarlijker.

MMA is echt de zwaarste sport die er is...
Je moet echt alles hebben, kracht, uithoudingsvermogen, techniek. Geen dikzakken die maar een beetje als boksbal gebruikt worden.

Terug
Naar boven