- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet helemaal afgekeken natuurlijk![]()

Ik geef alleen de imdb score aan om aan te tonen dat er blijkbaar wat scheelt aan de manier waarop jij films beoordeeld. Op zich kan ik nog wel begrijpen dat jij een heel apart geval bent dat uitzonderlijk niet houd van films die bijna iedereen een meesterwerk vond, maar het probleem is dat ik nog geen enkele onderbouwing heb gehoord die ergens op slaat. Lijkt me dus dat je het gewoon slecht noemt omdat je er een persoonlijke hekel aan hebt en dus uit frustratie maar deze films in dit topic opnoemt terwijl ze hier nooit in zouden kunnen voorkomen volgens geen enkele criticus met een hersencel verstand.Waarom zou ik me laten leiden door een score op imdb dan is het mijn mening niet maar die van de 'massa'.
Je moet gewoon zoals de titel zeg één film opnoemen die echt heel slecht is, slechter dan alles wat je ooit gezien hebt daar gaat dit topic over. En dan kom jij met Scarface af, dat alleen al bewijst dat je totaal geen afweging kan maken tussen de kwaliteit van films, want er zijn echt duizenden films die 100x slechter zijn dan Scarface, en waarvan jij er 100% zeker tenminste al 1van gezien moet hebben. Dus ipv films te gaan afkraken die bijna door iedereen hoog aangeschreven staan, in het vervolg wat beter nadenken over wat je zegt, voor je jezelf compleet voor schut zet.Ik kan nu natuurlijk een 40 - tal B of zelfs C films opnoemen (zoals dit), maar wie heb daar nu wat aan.
Ik geef alleen de imdb score aan om aan te tonen dat er blijkbaar wat scheelt aan de manier waarop jij films beoordeeld. Op zich kan ik nog wel begrijpen dat jij een heel apart geval bent dat uitzonderlijk niet houd van films die bijna iedereen een meesterwerk vond, maar het probleem is dat ik nog geen enkele onderbouwing heb gehoord die ergens op slaat. Lijkt me dus dat je het gewoon slecht noemt omdat je er een persoonlijke hekel aan hebt en dus uit frustratie maar deze films in dit topic opnoemt terwijl ze hier nooit in zouden kunnen voorkomen volgens geen enkele criticus met een hersencel verstand.

Je moet gewoon zoals de titel zeg één film opnoemen die echt heel slecht is, slechter dan alles wat je ooit gezien hebt daar gaat dit topic over. En dan kom jij met Scarface af, dat alleen al bewijst dat je totaal geen afweging kan maken tussen de kwaliteit van films, want er zijn echt duizenden films die 100x slechter zijn dan Scarface
ipv films te gaan afkraken die bijna door iedereen hoog aangeschreven staan, in het vervolg wat beter nadenken over wat je zegt, voor je jezelf compleet voor schut zet.
Een, groot deel van die sites heeft het zelfs over de beste film ooit, hoewel zelfs ik als fan van deze film dat wat overdreven vind.
Maar weet je wat het probleem is? Mensen (en vooral sommige jeugd) begrijpen goede film niet meer, als het geen Hollywood crap is met knappe computerbeelden en constante 'actie' dan is het niet goed.

Pacino is m'n favoriete acteur, met voorsprong op alle andere.
SF, Part III & Revolution noem ik niet met plezier maar met pijn in het hart.
Waarom zouden slaan m'n argumenten nergens op?
* Wil je beweren dat Bauer, Loggia, Mastrantonio & Shenar goeie acteurs zijn.
* Dat accent van Pacino vind ik ronduit belachelijk daar hij de enige is in de film die effectief een accent heeft.
* Geen bijzondere film & muziek technieken.
* Script is niet bijzonder, karakters krijgt nooit diepgang er word enkel met stereotypen gewerkt
(Over III heb ik genoeg argumenten gegeven op een andere pagina)
Zeg jij mij eens waarom hij zo goed is?
Ik heb al B & C films genoemd, alleen wil ik ook wel wat A - films noemen.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.
Scarface ratings :
3,797 4.8% 6
1,783 2.2% 5
913 1.2% 4
690 0.9% 3
471 0.6% 2
1,406 1.8% 1
(mijn rating 5.5)
The Godfather Part III
10,228 21.2% 7
4,592 9.5% 6
1,999 4.1% 5
931 1.9% 4
566 1.2% 3
344 0.7% 2
821 1.7% 1
(mijn rating 6)
Ja, niemand is het met me eens.
Titanic kreeg 11 oscars van de criticasters moet ik het daarom een goeie film vinden?
Als je doelt op mij, ik ben 23 geen 13![]()
The hills have eyes
Bad taste
Toch wel de aller, allerslechtsten
met die "mensensoep"roflol
Ja ongeloofelijk misschien dacht je dat Bad Taste serieus bedoeld was, maar het is een comedy en een persiflage op al die aliën onzin films die er in de loop zijn gemaakt.Bad taste, DAT WAS EM
ik zocht de titel al een tijdje, dat is idd 1e van de slechtste allertijdemet die "mensensoep"roflol