XXL Nutrition

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Bij bijvoorbeeld Requim for a Dream, sprak de sT me totaal niet aan en vond ik het verhaal ook niet echt vlotten, en de rest vond ik ook niet echt speciaal. Vandaag dat ik het echt geen topfilm vond.

Bij The Butterfly Effect en The Green Mile vond ik de bovenstaande dingen allemaal prima in orde.
Maar de titel is niet 'wat vind jij de meest overrated film' maar wel 'wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt'

en ik weet met zekerheid dat RFAD niet de slechtste film is die jij ooit gezien hebt. Dat is vrijwel onmogelijk, gezien het aantal crapfilms op tv en in bioscoop.

Ik vind het zeer jammer dat mensen hier steeds vrij goede tot zeer goede films opnoemen die het totaal niet verdienen.

Nee, dat klopt. Maar het ging me er meer om dat jij aanhaalde dat je een film die 'filmkenners' een topper vinden, jij ook een topper moet vinden want anders ben je geen filmkenner.

Ik heb weinig slechtere films gezien, saw 2 komt zeker in mijn top tien. Komt ook omdat ik het horror/thriller genre geen reet aan vind.

Ik kijk vooral naar het feit of de film mij vermaakt heeft, de acteerprestaties en of er nog speciale dingen te zien zijn.

Vermaakt heeft ie me totaal niet, speciale dingen waren er niet(misschien het einde alleen) en de acteerprestaties waren ook vrij onder normaal niveau.

Oh wacht, ik weet een nog slechtere: Alone in the dark, oh brother, wat een film. Daarbij is zelfs saw 2 een goede film.

Twee keer kwam deze film, helaas, op mijn pad en 2x had ik na 5min al gehad.

Ben het totaal met big-t eens, als je scarface slecht vind dan heb je volgensmij de helft van de tijd met vrienden te zitte ouwehoeren of je houd niet van zulke films en bestempeld het dan maar als slechtste film die je hebt gezien.

Laats een film gezien... volgens mij heette die Sublime, moest een soort horror zijn, maar heel die film slaat echt nergens op.

Laatst bewerkt:
Als je wat van films kent dan weet je dat moeilijk voorspelbare plotten een van de beste punten van elke film zijn. Niemand wilt een film zien waarvan je op voorhand weet hoe het gaat eindigen. Het was natuurlijk geen topverhaal, maar nogmaals, het gaat erover dat het nooit de slechtste film kan zijn die je gezien hebt (tenzij je echt alleen films bekeken hebt die nog slechter waren, wat ik ten zeerste betwijfel).

hoe kan jij nu zeggen wat bepaalde individuen willen zien in een film? dat de overgrote meerderheid van de mensenmassa van puzzeltjes houdt, daaruit valt nog niet te concluderen dat vb. ik en nog enkele anderen, andere zaken veel hoger achten in een film.
Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan plots en verhaallijntjes, films als lost highway en eraserhead grijpen me bij de keel omdat ze emoties naar boven brengen die ik niet onmiddelijk kan verwoorden, soms schiet taal tekort. en dat is IMO ook de bedoeling van kunst, het gene laten voelen wat niet onder woorden gebracht kan worden, anders kan ik even goed een filosofische of wetenschappelijke verhandeling over de realiteit gaan lezen. kunst moet IMO een geheel ander gebied van onze gevoelswereld aan spreken.

En wat betreft Lucianos statement 35 Pacinos te hebben gezien, moet ik eerlijkheidshalve toch zeggen dat dit ook niet erg geloofwaardig is. Hij heeft amper 40 speelfilms gemaakt, waarvan tenminste een tiental zeer slecht verkrijgbaar is.

Deze heb ik gezien :

Oceans 13
88 Minutes
Two For The Money
The Merchant Of Venice
Gigli
The Recruit
People I Know
Simone
Insomnia
Any Given Sunday

The Insider
The Devil's Advocate
Donnie Brasco
City Hall
Heat
Two Bits
Scent Of A Woman
Carlito's Way
Glengarry Glen Ross
Frankie & Johnny

The Godfather I
The Godfather II
The Godfather III
d*ck Tracy
Sea Of Love
Revolution
Author! Author!
And Justice For All
Scarface
Serpico

Scarecrow
Bobby Deerfield
Dog Day Afternoon

33 :( you got me :D

Sommige die je niet gemakkelijk in een shop vind, vind je [Link niet meer beschikbaar]

Maar de vraag in dit topic is de slechtste film ooit dan heb je het over de crap der crap snap je , niet films waarin je een beetje teleurgesteld was omdat het wat beter had gekund, hoewel het voor bijna iedereen meesterwerken waren.

Waarom zou ik me laten leiden door een score op imdb dan is het mijn mening niet maar die van de 'massa'.

Daar zijn toch ook mensen die The Godfather een 3 geven, en dat is hun recht als ze het een vreselijke film vinden.

Ik kan nu natuurlijk een 40 - tal B of zelfs C films opnoemen (zoals dit), maar wie heb daar nu wat aan.

Ik vind The Godfather III & Scarface gewoon vreselijk, ongeacht wat hun status is.

Waarom zou ik me laten leiden door een score op imdb dan is het mijn mening niet maar die van de 'massa'.

Daar zijn toch ook mensen die The Godfather een 1 geven.

Ik kan nu natuurlijk een 40 - tal B of zelfs C films opnoemen (zoals dit), maar wie heb daar nu wat aan.

Ik vind The Godfather III & Scarface gewoon vreselijk, ongeacht wat hun status is.

Fair enough, maar dat is dus prima materiaal voor een ander (nieuw) topic. Ik heb er zo ook nog wel een aantal :D LOTRs, alle Burtons, recente Cage's, etc..

lol, die thug life ziet er wel heel badass gangsta n**ga uit :P

[Edit]..........

Laatst bewerkt:
Het echte leven is een grote slechte film.Er worden meer mensen vermoord dan in welke film dan ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet helemaal afgekeken natuurlijk :P

Russel Crowe die een neo nazie speelt in sydney ofzo. Verhaal gaat echt helemaal nergens over.

Terug
Naar boven