Fitness Seller

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

ohja,bijna vergeten...

hitchhikers guide to the galaxy

barslecht! gewoon een onmogelijke film!

tenzij je scheef zit van tripstuff...

heb er ondertussen nog een paar

-orgasman!
-tamara

superman 1,2 en 3 met christopher reeves (maar dat zal aan mij liggen,ik heb superman leren kenne dankzij de serie lois en clarck,als je dan pas de films ziet,sucken ze bigtime!)

Je bedoeld Orgazmo? haha die is komisch man :p verder nog een aantal k*t films:

- Fire Serpent
- Universal Soldiers (2007) .. die met jean-claude zijn nog wel leuke actie films, met je verstand op 0
- White Gold
- Predator 2
- The Sentinal
- The Last Patrol

Iemand had et erover dat Jay & Silent Bob bagger was? nee man das puur komedie :P

Dit is trouwens nog maar een begin.. maar meestal wil ik de klote films vergeten dus herinner me de meeste namen niet...

Het is toch m'n persoonlijke mening ,wat mensen op imdb of moviemeter ervan vinden zegt met niet zoveel.

Waarom ik Scarface 'slecht' vind :

° Ongetalenteerde cast : Loggia, Bauer, Mastrantonio...

° Ik heb 35 pacino films gezien deze performance is 1 van de slechtste, vooral de vreselijke accent.

° Script heeft niet zoveel lagen als zijn andere "ganster" films.

Deze film komt voor mij gewoon tekort, het is niet omdat de merchandising industrie ervoor gezorgd heeft dat deze film overhyped word dat ik daar aan mee doe.

Blow al gezien? Die is in al opzichten beter als Scarface.
Maar word natuurlijk niet zo gewaardeerd omdat Johnny Depp niet staat te zwaaien met een machinegeweer en roept "sjoe wanna pway ruf".
Ik heb Blow gezien en die is idd beter qua plot (hoewel de charme van een scarface zeker mooi is). Je argumenten over scarface vind ik ook niet waar. Maar de vraag in dit topic is de slechtste film ooit dan heb je het over de crap der crap snap je , niet films waarin je een beetje teleurgesteld was omdat het wat beter had gekund, hoewel het voor bijna iedereen meesterwerken waren.

Oneens, oke scarface is wel een goede film, maar bijvoorbeeld Saw 2 is om te huilen.
Saw 2 om te huilen? Saw 2 was de mindere uit de reeks maar hoort evenmin in dit topic.

Belachelijk verhaal, maar omdat Saw 1 wel een goede film was geven veel mensen hem maar een hoog cijfer.
Ik merk eerder dat sequels haast altijd enorm afgestrafd worden omdat ze niet origineel zijn en proberen uitmelken. In dat opzicht bleef Saw vrij goed in het vinden van nieuwe plotten.

Het niveau op moviemeter is ook niet zo hoog, dat je kunt zeggen dat een film met 2,5+ ster niet slecht te noemen is.
Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat moviemeter 'strenger' is dan imdb.

Doe normaal man, een persoonlijke mening is één ding maar tegen alle redelijkheid in een goede film in dit topic plaatsen is gewoon belachelijk.

Misschien een tip voor anderen hier: als je nou eens wat reviews van filmexperts gaat lezen voor je hier wat post, films die meer dan 6/10 krijgen op imdb en meer dan 2.5 op moviemeter horen hier simpelweg niet...

Dat vind ik dus echt een k*t-motivatie, omdat 1 of andere filmkenner een film supergoed vind, moet ik dat ook maar vinden, of mag ik de film niet goed vinden.

Op moviemeter en andere fora ( ook hier in dat filmtopic ) wordt bijvoorbeeld Requim for a Dream helemaal de hemel ingeprezen. Nou ik vond de film een erg dikke tegenvaller.
En dat is niet omdat ik geen 'filmkenner' ben ofzo. Ik ben meer dan genoeg films gezien.

Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat een recensie van iemand anders lang niet altijd wil zeggen dat de film ook daadwerkelijk goed is ( in je eigen opzicht )

Het is toch m'n persoonlijke mening ,wat mensen op imdb of moviemeter ervan vinden zegt met niet zoveel.

Waarom ik Scarface 'slecht' vind :

° Ongetalenteerde cast : Loggia, Bauer, Mastrantonio...

° Ik heb 35 pacino films gezien deze performance is 1 van de slechtste, vooral de vreselijke accent.

° Script heeft niet zoveel lagen als zijn andere "ganster" films.

Deze film komt voor mij gewoon tekort, het is niet omdat de merchandising industrie ervoor gezorgd heeft dat deze film overhyped word dat ik daar aan mee doe.

Blow al gezien? Die is in al opzichten beter als Scarface.
Maar word natuurlijk niet zo gewaardeerd omdat Johnny Depp niet staat te zwaaien met een machinegeweer en roept "sjoe wanna pway ruf".

Oneens, oke scarface is wel een goede film, maar bijvoorbeeld Saw 2 is om te huilen.

Belachelijk verhaal, maar omdat Saw 1 wel een goede film was geven veel mensen hem maar een hoog cijfer.

Het niveau op moviemeter is ook niet zo hoog, dat je kunt zeggen dat een film met 2,5+ ster niet slecht te noemen is.

Dat vind ik dus echt een k*t-motivatie, omdat 1 of andere filmkenner een film supergoed vind, moet ik dat ook maar vinden, of mag ik de film niet goed vinden.

Op moviemeter en andere fora ( ook hier in dat filmtopic ) wordt bijvoorbeeld Requim for a Dream helemaal de hemel ingeprezen. Nou ik vond de film een erg dikke tegenvaller.
En dat is niet omdat ik geen 'filmkenner' ben ofzo. Ik ben meer dan genoeg films gezien.

Als jullie de topictitel al niet eens lezen, misschien dan deze post:

Ik heb Blow gezien en die is idd beter qua plot (hoewel de charme van een scarface zeker mooi is). Maar de vraag in dit topic is de slechtste film ooit dan heb je het over de crap der crap snap je , niet films waarin je een beetje teleurgesteld was omdat het wat beter had gekund, hoewel het voor bijna iedereen meesterwerken waren.

T heeft gelijk, het is niet aannemelijk te maken dat een film die je persoonlijk enorm tegen vond vallen, en ondanks dat hij enorm overrated en overhyped is (zoals scarface), desondanks slechter vindt dan een van de grafkankerfilms die ooit de revue zijn gepasserd. (in geval van Pacino: Gigli).

En wat betreft Lucianos statement 35 Pacinos te hebben gezien, moet ik eerlijkheidshalve toch zeggen dat dit ook niet erg geloofwaardig is. Hij heeft amper 40 speelfilms gemaakt, waarvan tenminste een tiental zeer slecht verkrijgbaar is.

Nee honderdduizenden filmkenners, als één iemand het dan slecht vind moet die persoon zich maar eens af gaan afvragen wat ie van films kent.
Als een grote meerderheid van de bevolking dit een prachtige film vonden, en de meerderheid van zeer kritische filmrecenseurs zelfs spreken van een meesterwerk, en dan ga jij doodleuk zeggen dat het een tegenvaller is. Dan moet je niet raar kijken als mensen zeggen dat je te weinig van films kent om dat oordeel te vellen.

Eh.. veel films zien maakt je geen kenner hoor.

Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat een recensie van iemand anders lang niet altijd wil zeggen dat de film ook daadwerkelijk goed is ( in je eigen opzicht )
Meestal komt dit omdat die persoon de film gewoon niet begrijpt, de achtergrond ervan niet kent. De meeste mensen die meesterwerken van films afkraken kijken veel te oppervlakkig, of erger, begrijpen de film niet eens.

Attack of the Gryphon..

om te janken zo slecht..

amber benson is lelijk :(

Wat is nu jullie punt? Saw 2 is ****ing slecht. Kon mij TOTAAL niet boeien, of mag je in dit topic alleen films noemen die iedereen slecht vindt?

Het verhaal is te k*t voor woorden, ''Jigsaw'' gaat een paar mensen van de straat halen, in een huis zetten en dan moeten ze er proberen uit te komen, monster film.

Een vijfjarig kind kan nog een beter verhaal bedenken.

49 centjes Get ritch ore die trying.
Good god waarom keek ik daar ook naar.

Ik kan me niet herinneren dat ik een film niet begreep. Wanneer ben je dan wel een filmkenner volgens jou?

Het blijft toch altijd een kwestie van smaak of niet dan? Miljoenen mensen vinden bijvoorbeeld chocolade lekker, als jij dat niet lekker vind, heb je dan ook geen smaak of wat?

Ik heb het trouwens ook niet over Scarface of Saw 2 ( al vind ik ze allebei zeker niet slecht, maar wel overrated )

Wat is nu jullie punt? Saw 2 is ****ing slecht. Kon mij TOTAAL niet boeien, of mag je in dit topic alleen films noemen die iedereen slecht vindt?

Het verhaal is te k*t voor woorden, ''Jigsaw'' gaat een paar mensen van de straat halen, in een huis zetten en dan moeten ze er proberen uit te komen, monster film.

Een vijfjarig kind kan nog een beter verhaal bedenken.
Heb jij het einde wel gezien? Niemand wist hoe de film zou eindigen en

bang! plots draait die kluis open en daar ligt zijn zoontje terwijl hij zelf de ruimte verlaten is

en dat noem jij een k*tverhaal? Dat is een zeer creatief en nooit voorgedaan verhaal. Het enige wat je van die film kan zeggen is dat het wat grof gemaakt is, en sommige acteurs een beetje te B waren. Maar verder een leuke sequel. 5 jarig kind, lol, je weet niet eens hoeveel werk het vraagt om alles te doen kloppen in zo'n plot man.

bang! plots draait die kluis open en daar ligt zijn zoontje terwijl hij zelf de ruimte verlaten is

en dat noem jij een k*tverhaal? Dat is een zeer creatief en nooit voorgedaan verhaal. .

sinds wanneer maakt dat een verhaal goed.

Ik kan me niet herinneren dat ik een film niet begreep. Wanneer ben je dan wel een filmkenner volgens jou?
Als je een film niet begreep dan kan je dat ook niet weten, lijkt me logisch. Een filmkenner die beoordeeld een film op verschillende vlakken, niet alleen over hoe cool het er allemaal uitziet bijv..

Het blijft toch altijd een kwestie van smaak of niet dan? Miljoenen mensen vinden bijvoorbeeld chocolade lekker, als jij dat niet lekker vind, heb je dan ook geen smaak of wat?
DUs dan vind jij drama's maar niets, ok prima, maar dat maakt de film nog niet slecht.

Ik heb het trouwens ook niet over Scarface of Saw 2 ( al vind ik ze allebei zeker niet slecht, maar wel overrated )
Daar kan ik dan wel zeker inkomen, ik bedoel, Sin City en Grindhouse zijn de meest overrated films van de laatste 10 jaar, maar ik zie ook dat ze heel creatief en uniek zijn en zou ze nooit in dit topic plaatsen.

en dat noem jij een k*tverhaal? Dat is een zeer creatief en nooit voorgedaan verhaal. Het enige wat je van die film kan zeggen is dat het wat grof gemaakt is, en sommige acteurs een beetje te B waren. Maar verder een leuke sequel. 5 jarig kind, lol, je weet niet eens hoeveel werk het vraagt om alles te doen kloppen in zo'n plot man.

Dus een ''goed'' einde maakt een film leuk? Dat is dan nieuw voor mij. En zo goed vond ik het niet, het is verrassend, dat zat zeker, maar niet goed.

Wat was er zo bijzonder aan dan? Oh laten we hem maar in die kluis stoppen en dan is onze film geslaagd!

Verder was dat het enige verrassende en de rest van de film gingen mensen dood in het huis, dus zo moeilijk was dat plot niet te bedenken.

sinds wanneer maakt dat een verhaal goed.
Als je wat van films kent dan weet je dat moeilijk voorspelbare plotten een van de beste punten van elke film zijn. Niemand wilt een film zien waarvan je op voorhand weet hoe het gaat eindigen. Het was natuurlijk geen topverhaal, maar nogmaals, het gaat erover dat het nooit de slechtste film kan zijn die je gezien hebt (tenzij je echt alleen films bekeken hebt die nog slechter waren, wat ik ten zeerste betwijfel).

Dus een ''goed'' einde maakt een film leuk? Dat is dan nieuw voor mij. En zo goed vond ik het niet, het is verrassend, dat zat zeker, maar niet goed.
Dat is één van de pluspunten, er waren er nog meer. Bijvoorbeeld dat het nooit eerder was voorgedaan wat er in de film afspeelde. Het was een origineel en uniek script.

Wat was er zo bijzonder aan dan? Oh laten we hem maar in die kluis stoppen en dan is onze film geslaagd!
Doe niet zo simplistisch, je weet donders goed dat er meer aan de hand was.

Verder was dat het enige verrassende en de rest van de film gingen mensen dood in het huis, dus zo moeilijk was dat plot niet te bedenken.
En genoeg films die nog veel minder zijn, maar blijkbaar is dit de slechtste film die jullie kunnen bedenken, zegt veel over het aantal films dat je al gezien hebt. Ik ken echt honderden films die vele malen slechter zijn.

Wat mij betreft is de eis om een film aan te merken alszijde slechtste film die je ooit hebt gezien ofwel dat je uitsluitend goede films hebt gezien en slechts een mindere (moeilijk denkbaar) of anderzijds moet je het aannemelijk kunnen maken dat de film slechter is dan pakweg Barb Wire, Revenge of the Nerds part IV, Police Academy 8 of de genoemde Gigli of Crossroads... Welhaast iedereen hier heeft wel eens een dergelijke film gezien. En in het laatste geval is de kans van slagen mbt Saw II laat staan Scarface bijzonder klein.

Als je een film niet begreep dan kan je dat ook niet weten, lijkt me logisch. Een filmkenner die beoordeeld een film op verschillende vlakken, niet alleen over hoe cool het er allemaal uitziet bijv..

Dat doe ik ook heus wel. Ik kijk niet alleen hoe vaak Vin Diesel een badgay afrost oid. Bij een film kijk ik ook naar verhaallijn, hoe goed het doorloopt, of het verhaal/onderwerp me boeit, sT van de film, voorspelbaarheid enz.

Bij bijvoorbeeld Requim for a Dream, sprak de sT me totaal niet aan en vond ik het verhaal ook niet echt vlotten, en de rest vond ik ook niet echt speciaal. Vandaag dat ik het echt geen topfilm vond.

Bij The Butterfly Effect en The Green Mile vond ik de bovenstaande dingen allemaal prima in orde.

:scratch:

De topictitel is: ''Wat is de slechtste film die JE ooit gezien hebt?'' Niet: ''Wat is de slechtste film volgens de ''filmkenners?''
Ja? Dus? Heb ik dat beweerd dan? Wat zeg ik nou heel de tijd? Dat mensen hier eens moeten nadenken over andere films die ze gezien hebben die vele malen slechter zijn.

Terug
Naar boven