- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DaVinci Code is allang achterhaald, er worden zoveel leugens in gezet dat mensen dit nog gaan geloven ook.........stukken tekst die totaal uit hun verband worden gerukt.Ik heb nogal de indruk dat je keuze beinvloed is door je geloof, je vind The Da Vinci Code de slechtste omdat het het christen geloof in een slecht daglicht plaatst. Am i right?

het Nederlandse volk dat zich door Balkenende en Bos laat voorschrijven dat de belastingbetaler hun zakken mogen vullen?gaat over iemand die zich door anderen laat voorschrijven hoe hij hoort te leven
ik ga hier niet verder over met je in discussie in dit topic...

Hehe ik heb haast alle klassiekers wel gezien, Bad Taste is zo een van die uitzonderingenBad Taste is erg grappig ja. Probeer anders Braindead eens, ook van Jackson maar nog geen pak grappiger goorder en beter.

Vind ik vrij duur@ Big T, je kunt Bad Taste voor een tientje op internet bestellen hoor (bol.com bijvoorbeeld).

Ik beperk me tot dvd/usenet, maar misschien moet ik m maar eens origineel halen dan[Link niet meer beschikbaar]
Bad Taste downloads.
Het orgineel is trouwens zeker de moeite waard om te hebben, the making of is echt super tof van die film!

Ik snap niet dat die film nog zoveel punten krijgt, ik vond het echt niks. Heel de tijd dat martelen hoe kan je dat nou een fatsoenlijke film noemen het lijkt meer op een religieuze snuff-movie.
Met alle respect voor je geloof, maar er zijn betere religieuze films te vinden klusmier. Jesus of Nazareth, The Last Temptation of Christ Sjunde inseglet, Det om maar enkele te noemen.
jawas
en andere haaien films zoals; deep bleu sea
zijn allemaal bout!
beste film is de 0rginele koning Arthur film die gaat over mijn leven
geweldig stuk geschiedenis!