MuscleMeat

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Semi-Pro

Klusmier je bent dom

Ik heb nogal de indruk dat je keuze beinvloed is door je geloof, je vind The Da Vinci Code de slechtste omdat het het christen geloof in een slecht daglicht plaatst. Am i right?
DaVinci Code is allang achterhaald, er worden zoveel leugens in gezet dat mensen dit nog gaan geloven ook.........stukken tekst die totaal uit hun verband worden gerukt.

goedkope rotzooi dus!
;)

Invincible.

Bad Taste is erg grappig ja. Probeer anders Braindead eens, ook van Jackson maar nog geen pak grappiger goorder en beter.
Hehe ik heb haast alle klassiekers wel gezien, Bad Taste is zo een van die uitzonderingen :)

@ Big T, je kunt Bad Taste voor een tientje op internet bestellen hoor (bol.com bijvoorbeeld).
Vind ik vrij duur :o

[Link niet meer beschikbaar]

Bad Taste downloads.

Het orgineel is trouwens zeker de moeite waard om te hebben, the making of is echt super tof van die film!
Ik beperk me tot dvd/usenet, maar misschien moet ik m maar eens origineel halen dan :)

beste film ooit: Passion of Christ!

:thumbs:
Ik snap niet dat die film nog zoveel punten krijgt, ik vond het echt niks. Heel de tijd dat martelen hoe kan je dat nou een fatsoenlijke film noemen het lijkt meer op een religieuze snuff-movie.

Met alle respect voor je geloof, maar er zijn betere religieuze films te vinden klusmier. Jesus of Nazareth, The Last Temptation of Christ Sjunde inseglet, Det om maar enkele te noemen.

Hamburger Hill

The FLY 1&2
Elke Indiana Jones
Shark Swarm (wannabe Jaws)
Space Cowboys

jaws
en andere haaien films zoals; deep bleu sea
zijn allemaal bout!
beste film is de 0rginele koning Arthur film die gaat over mijn leven
geweldig stuk geschiedenis!

Laatst bewerkt:
meet the spartans

rambo 4 is echt slecht

jah idd, Rambo 4 is gewoon hendig bruut! Rambo zoals rambo bedoeld is!

Terug
Naar boven