AndroidHealthClinic

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Elke film van steven seagal.

Hater.

:Dnog eentje;)...uit de Titans-serie Troy Alves, tjonge dat sloeg werkelijk nergens op:nope:.

Het was iig een film van Seagal......

[edit]..........

Laatst bewerkt:
Troy vond ik ook maar bagger eigenlijk! Brat Pitt :kots:

Wtf, één van de betere acteurs imo.
Ik dnek aan True romance, se7en, the devil's own, snatch, fight club. Klasseacteur en klassefilms.

Als er 1 acteur is die algemeen films naar de knoppen helpt (met z'n domme kop alleen al), dan is 't Tom Cruise. :kots:

Troy vond ik ook goed

en de films van SS zuigen idd, alleen al als zijn smoel zie schiet ik in de lach :D

Blair witch project - echt de slechtse bagger die ik ooit heb gezien

Had gisternacht een gare filmavond, m'n vriendin wou per se een film zien over twee gozers waarvan die ene jongen iets wou met die vriendin van die andere en vice versa.
Doodsaai, het ergste was dat ze midden in de film in slaap was gevallen(ze zat met haar rug tegen me aan en kon dat dus niet zien), en ik de hele film in me eentje heb moeten afkijken.:mad:
Weet niet meer precies hoe de film heet, iets met Wedding, geen aanrader dus

Zeker de Wedding crashers, deze heb ik in de bioscoop moeten zien, wat een ellende.

Shallow Ground is denk ik de slechtste film die ik ooit gezien heb, een echte voorspelbare baggerhorror.

Omdat hij van de week op tv is, en ik een ieder wil behoeden voor deze film:

Johnny Depp in Secret Window :thumbdown:

Omdat hij van de week op tv is, en ik een ieder wil behoeden voor deze film:

Johnny Depp in Secret Window :thumbdown:
Ook al gezien op TV, het is echt zo'n TV film, zeer matig maar je kan er naar kijken als je echt niets beters te doen hebt:P

Terug
Naar boven