- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke niet super goed verhaal maar heerlijke actie
Had gisternacht een gare filmavond, m'n vriendin wou per se een film zien over twee gozers waarvan die ene jongen iets wou met die vriendin van die andere en vice versa.
Doodsaai, het ergste was dat ze midden in de film in slaap was gevallen(ze zat met haar rug tegen me aan en kon dat dus niet zien), en ik de hele film in me eentje heb moeten afkijken.
Weet niet meer precies hoe de film heet, iets met Wedding, geen aanrader dus
Couldn't agree more. Altijd een waardeloos en afgezaagd plot en je weet dat hij in elk gevecht meteen wint en das voorspelbaar en arrogant van hem.

Couldn't agree more. Altijd een waardeloos en afgezaagd plot en je weet dat hij in elk gevecht meteen wint en das voorspelbaar en arrogant van hem.
Slither Review - Groot film kritiek & review topic
Ik vind die atypische B films juist lachen![]()

Ook al gezien op TV, het is echt zo'n TV film, zeer matig maar je kan er naar kijken als je echt niets beters te doen hebtOmdat hij van de week op tv is, en ik een ieder wil behoeden voor deze film:
Johnny Depp in Secret Window![]()

Als er 1 acteur is die algemeen films naar de knoppen helpt (met z'n domme kop alleen al), dan is 't Tom Cruise.![]()
Eyes Wide Shut??