RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond Brad Pitt totaal niet geloofwaardig in Troy, zo'n rol is niets voor hem!
In films True Romance, Snatch, Oceans 11 en The Mexican doet hij het wel goed ja, in bv Se7en en Fight Club al een stuk minder!
1 van de betere acteurs?Hij heeft veel te danken aan zijn looks!
Conclusie: Hij kan beter wegblijven van serieuze rollen!
Liever Tom Cruise dan Brad Pitt eerlijk gezegd.
heylaba ie is toch goed in collateral?Tom Cruise is echt waardeloos. Elke keer als ik een film van hem zie, vraag ik me af hoe hij een acteur geworden is. Totaal ongeloofwaardige gast, gezichtsuitdrukkingen van hem zijn 0,0 waard.
Ontopic: there will be blood vond ik echt een k*tfilm! Soms kan ik mij echt niet vinden in de IMDB ratings.
Ontopic: there will be blood vond ik echt een k*tfilm! Soms kan ik mij echt niet vinden in de IMDB ratings.
Waarom is mijn reply weg gehaald? Noem me racistisch, maar n*ger comedies zijn gewoon slecht, als je het niet met me eens bent moet je eens de bottom top 100 van imdb doorscrollen en kijken hoeveel ervan n*ger comedies zijn... (of gangster rapper actiefilms).