AndroidHealthClinic

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

als ik kon had ik je negatieve karma gegeven. Wat een kletskoek. Weddingcrashers was bij vlagen echt heel grappig.

Liever Tom Cruise dan Brad Pitt eerlijk gezegd.

Tom Cruise is echt waardeloos. Elke keer als ik een film van hem zie, vraag ik me af hoe hij een acteur geworden is. Totaal ongeloofwaardige gast, gezichtsuitdrukkingen van hem zijn 0,0 waard.

Ontopic: there will be blood vond ik echt een k*tfilm! Soms kan ik mij echt niet vinden in de IMDB ratings.

Cruise zuigt idd, echt een irri ventje in al zijn (crappy) films. Bovendien is het een gestoorde/gevaarlijke mafkees want leider bij scientology.

Waarom is mijn reply weg gehaald? Noem me racistisch, maar n*ger comedies zijn gewoon slecht, als je het niet met me eens bent moet je eens de bottom top 100 van imdb doorscrollen en kijken hoeveel ervan n*ger comedies zijn... (of gangster rapper actiefilms).

Ik vond Brad Pitt totaal niet geloofwaardig in Troy, zo'n rol is niets voor hem!
In films True Romance, Snatch, Oceans 11 en The Mexican doet hij het wel goed ja, in bv Se7en en Fight Club al een stuk minder!

1 van de betere acteurs? :nowai: Hij heeft veel te danken aan zijn looks!

Conclusie: Hij kan beter wegblijven van serieuze rollen!

Liever Tom Cruise dan Brad Pitt eerlijk gezegd.

Waar heb je het allemaal over.
Fight Club is een van de beste films ooit gemaakt man. En Brad acteerd zeer goed in die film.

Tom Cruise is echt waardeloos. Elke keer als ik een film van hem zie, vraag ik me af hoe hij een acteur geworden is. Totaal ongeloofwaardige gast, gezichtsuitdrukkingen van hem zijn 0,0 waard.

Ontopic: there will be blood vond ik echt een k*tfilm! Soms kan ik mij echt niet vinden in de IMDB ratings.
heylaba ie is toch goed in collateral?

pfffff slechte film allertijden

About the boy met hugh grant een waardeloze film ben de bioscoop uitgelopen halverwege de film heb zelden zoiets slechts gezien,

Greetz

Domme films

IQ loze films

aka

Kasplant films

Geef mij maar een goede drama film ofzo

Uiterst triest om die film hier tegen te komen inderdaad. TWBB is één van de beste films die ik ooit gezien heb, en ik heb de globale top 500 nu al enkele keren gezien. En alsof imdb de enige site is waar die film hoog in de rankings staat. Sorry Foreigner, maar leer eens goede film appreciëren.

smaken verschillen, dat zal altijd wel zo zijn maar sommige mensen kunnen dus echt niet oordelen op acteer werk (aangezien ik rond de 200 legale dvd's heb liggen en nog eens 100derden andfere films heb gezien kan ik dat beter terwijl er mensen zijn die mij nog kunnen wijzen dat ze zelf 1000den films hebben gezien) dus als je zegt dat je bijvoorbeeld brad pitt of Tom Cruise slechte acteurs vindt heb je geen gezond film verstand en kan je beter naar finding memo kijken ofzo.
@ rob g omdat je lang niet alle n*ger commedies hebt gezien, ik vind bijvoorbeeld:

Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood
echt wel een grappige film.

Waarom is mijn reply weg gehaald? Noem me racistisch, maar n*ger comedies zijn gewoon slecht, als je het niet met me eens bent moet je eens de bottom top 100 van imdb doorscrollen en kijken hoeveel ervan n*ger comedies zijn... (of gangster rapper actiefilms).

n*ger COMEDIES ZIJN GENIAAL!!!!!!!!!!!!

Teveel blanke mensen @ IMDB!!!!!!!!!!!!!!!

amen, broeder. Mensen die 'Don't be a menace' niet kunnen waarderen hebben gewoon geen humor. Geldt trouwens ook voor andere films met die broertjes.

Terug
Naar boven