AndroidHealthClinic

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

White chicks en alle andere bocht wat die 2 opgeschoten n*gers gemaakt hebben.

Eens, maar niet alle films van hun zijn slecht..zo is "Dont be a menace while drinkin my juice in south central" wel een klassieke humor film :D

Greetz

BTK killer
FEED
home alone 4
the grudge 2
american pie:boot camp
DAHMER
dumb & dumberer (dum & dumber 2)

en er zullen nog wel ongelofelijk irritant slechte films zijn,maar gelukkig heb ik de meeste gewoon gebannen uit men herrinering.

RED SONJA met arnie vindk trouwens ook om te janken..

Gayniggers from outer space

Whaha Gayniggers from outer space is vet man! :roflol:

Voor D Ildo is een vette gast hahahaha, wat een film.

ohja,bijna vergeten...

hitchhikers guide to the galaxy

barslecht! gewoon een onmogelijke film!

tenzij je scheef zit van tripstuff...

heb er ondertussen nog een paar

-orgasman!
-tamara

superman 1,2 en 3 met christopher reeves (maar dat zal aan mij liggen,ik heb superman leren kenne dankzij de serie lois en clarck,als je dan pas de films ziet,sucken ze bigtime!)

Wel veel slechste films 'LuckyLuciano'.

The big Gang bang with DBB and the Dutch Tuinruimster.

Doe normaal man, een persoonlijke mening is één ding maar tegen alle redelijkheid in een goede film in dit topic plaatsen is gewoon belachelijk.

Misschien een tip voor anderen hier: als je nou eens wat reviews van filmexperts gaat lezen voor je hier wat post, films die meer dan 6/10 krijgen op imdb en meer dan 2.5 op moviemeter horen hier simpelweg niet...

Had gisternacht een gare filmavond, m'n vriendin wou per se een film zien over twee gozers waarvan die ene jongen iets wou met die vriendin van die andere en vice versa.
Doodsaai, het ergste was dat ze midden in de film in slaap was gevallen(ze zat met haar rug tegen me aan en kon dat dus niet zien), en ik de hele film in me eentje heb moeten afkijken.:mad:
Weet niet meer precies hoe de film heet, iets met Wedding, geen aanrader dus

Doe normaal man, een persoonlijke mening is één ding maar tegen alle redelijkheid in een goede film in dit topic plaatsen is gewoon belachelijk.

Misschien een tip voor anderen hier: als je nou eens wat reviews van filmexperts gaat lezen voor je hier wat post, films die meer dan 6/10 krijgen op imdb en meer dan 2.5 op moviemeter horen hier simpelweg niet...

Het is toch m'n persoonlijke mening ,wat mensen op imdb of moviemeter ervan vinden zegt met niet zoveel.

Waarom ik Scarface 'slecht' vind :

° Ongetalenteerde cast : Loggia, Bauer, Mastrantonio...

° Ik heb 35 pacino films gezien deze performance is 1 van de slechtste, vooral de vreselijke accent.

° Script heeft niet zoveel lagen als zijn andere "ganster" films.

Deze film komt voor mij gewoon tekort, het is niet omdat de merchandising industrie ervoor gezorgd heeft dat deze film overhyped word dat ik daar aan mee doe.

Blow al gezien? Die is in al opzichten beter als Scarface.
Maar word natuurlijk niet zo gewaardeerd omdat Johnny Depp niet staat te zwaaien met een machinegeweer en roept "sjoe wanna pway ruf".

Laatst bewerkt:

Oneens, oke scarface is wel een goede film, maar bijvoorbeeld Saw 2 is om te huilen.

Belachelijk verhaal, maar omdat Saw 1 wel een goede film was geven veel mensen hem maar een hoog cijfer.

Het niveau op moviemeter is ook niet zo hoog, dat je kunt zeggen dat een film met 2,5+ ster niet slecht te noemen is.

afgelopen weekend de 'da vinci code' gezien...

man, dit is zowat het stomste en meest achterlijke verhaal dat ik ooit heb moeten aanhoren.

voorreerst gaan ze serieuse loopjes met de geschiedenis nemen (oa zou maria magdalena een kind van jezus gebaard hebben :roflol:)
bovendien barst het van de idiote en vergezochte complottheorieen die nergens op steunen.
het heeft een verhaallijn die op geen enkel moment ook maar 1 seconde kan boeien.
en wat een belachelijke ontknopingen : dat van die appel zag ik al van kilometers aankomen, wat een slappe shit zeg...

zelfs de acteurprestaties van oa Tom Hanks kunnen het niveau geen klein beetje opkrikken, met deze prent slaat hij zelf een compleet modderfiguur.

ach, het is gewoon één grote k*tfilm van begin tot einde.
al die heisa die er rond geweest is snap ik langs geen kanten.

ik herinner me destijds nog de berichten in het nieuws dat er op het treintraject van de eurostar (parijs- londen) honderden ! boeken van de 'da vinci code' gevonden werden, achtergelaten door reizigers...
nu begrijp ik waarom :D

Terug
Naar boven