Fitness Seller

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Dramaqueen, leer het met een andere bril te kijken dan de eerste 2 delen, you might enjoy it.

Heb ik gedaan en stond ik zeker voor open maar dan nog...

Kun je uitleggen waarom je dat vindt?

Nou er zijn veel dingen die ik slecht vond. Moet ik ze echt allemaal opnoemen?

Ten eerste begint het al met de reggiseur (Coppola) die deze film ff vlug wilde maken voor het geld.

De cast vond ik erg slecht, Robert Duvall kreeg niet wat hij wilde en zat niet in de film even was dit bijna ook het geval met Pacino (die zou er uitgeschreven worden).

Waar het idee vandaan kwam om Franc D'Ambrosio & S. Coppola te casten, god mag het weten.
Al een geluk dat niet Nicolas Coppola in de film zat.

Pacino zijn prestatie vond ik onder niveau, hij speelde niet Micheal Corleone maar Al Pacino. (waarom dat accent?)

Het verhaal had meer gaten dan een halve kg kaas.

Hoe kan het dat Connie plots macht krijgt binnen de familie? ("Then do it!")

Waarom Vincent Mancini? In het boek is er nooit sprake van een bastaardzoon.
Waarom zou het ook, Santino Sr. heeft 2 andere zonen Santino Jr. & Frank.

Hoe kan het dat Vincent van buitenstaander in een paar maand Don word, hij had geen enkele functie binnen de familie hij geraakte met moeite binnen op dat feest :rolleyes:

Michael word iets te soft en onoplettend, iets wat ik ongeloofwaardig vind.

Dat Adrew Hagen priester werd kon er wel mee door, maar Antony als Operazanger, please :rolleyes:

Tenslotte gaat het over de familie er was met moeite een familie, talloze personages waren afwezig : Victor Rizzi (!), Michael F. Rizzi (!), Frank Hagen en de eerder genoemde zonen van Santino Sr.

Verder zijn er nog een paar kleine dingen waar ik me aan stoor : die helikoptermoord, kleding die er niet uitzag zoals in de 80's, Incest, Michael die in gevaar is op sicily maar amper 3 bodyguards heeft... enz

O jawel, bevestigt dat sommige mensen echt geen verstand hebben van films. ;)

Ik ben niet de enige die het een afschuwlijke film vind.
Dit is vast de meest verguisde film in de geschiedenis.

slither!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bah:no:

Kill Bill1 & 2... wat een godsgruwelijke k*tfilms zeg...

Pootie Tang !

Had de film jaren geleden uitgekozen voor een filmavondje met vrienden. Mag zelfs nu nog geen film meer kiezen.

Pootie Tang = een klassieker.

Tha Eastsidaz
Hahaha wat een ongelofelijk stukje prul met snoop dogg in de hoofdrol:roflol:
Heb de hele film gelachen om die bullshit, zo stak snoop dogg iemand 3 keer in de buik en dan bij de close up zie je maar 2 gaten:roflol::roflol:
En dat ie een 100 kg beer met zn gezicht in het frituurvet duwt, haha sure mischien in een volgend leven snoopie:roflol:

Hahahahaha dat is toch die dat ze in die gevangenis in de keuken gaan vechten? Die film is echt dramatisch slecht.

Oceans 12 was echt een belachelijk plot.

Oceans 11 & 12 zijn van het niveau Kill Bill 1 & 2.

Killing Zoe. Wat een bagger produktie was dat zeg!

Haha yep... dramatisch idd.

White chicks en alle andere bocht wat die 2 opgeschoten n*gers gemaakt hebben.

oceans 11 vond ik een goeie film

:dunno:

pulp fiction

Die met Tom Cruise met die ruimtewezens vond ik een tegenvallende k*tfilm War of the worlds heet ie geloof ik, maar er zijn nog wel slechtere waar ik de naam niet van onthouden heb.

The big fish, kill bill 1/2 was een poep films!

American Pie, Star Wars 1, zeer vermakelijk :D.

transmorfers deze bestaat echt jah hahaha ... film

deathproof

overgehypt :( 3kwartier vd film gaat over wijve die het vollulle :rolleyes:

deep blue sea vond ik erg matig, eerder lachwekkend.

face it, u can't beat Jaws I

The Blair Witch project.
Je zit in een bos waar je schijnbaar niet uit kan. Je enige aanknopingspunt is een kaart van de omgeving. Vervolgens krijg je om niets een puberale ruzie met elkaar en besluit je de kaart weg te gooien. In mijn ogen verdien je het dan te sterven. Zodra ik in een horrorfilm de zijde van het monster kies omdat ik de slachtoffers achterlijk vindt dan kan ik de film beter afzetten. :( Oh ja, de hele film is geen 1 moment spannend.

ik vond deze juist wel goed, en met mij vele anderen.

weer eens wat anders, en ik vond hem wel spooky:(

under suspicion

Terug
Naar boven