Fitness Seller

Wat is een goede muscle builder?

Alizee

Novice
Waardering
0
Heey allen,

Ik heb laatst al een post gedaan met betrekking op Force Factor. Ik zit nog steeds te denken om deze te nemen, ik had ook iets gepost over Tren-13 Ethyl, maar heb hier vanaf gezien omdat dit gewoon slechte bij-effecten heeft. Weet iemand misschien een goede muscle builder voor een cycle van 4-8 weken?

Ja, een voedingsschema

Week 1-52 2 kilo Pastabolica met Tonijnsalate ED
Week1-52 1L Leangainer zelfgemaakta 3x daags.

dit oraal te nemen.

Nakuur moet je je zelf even over inlezen.

Brrinta met whey werkt voor mij erg goed :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Dus wat ik hier uithaal... een goed voedingsschema?

Kwarkos?

Wat een antwoorden in dit topic zeg, lach mij helemaal krom.:D

Er bestaat niks anaboler dan eten, als je voeding in orde is kan een supplement net dat kleine zetje geven maar zonder fatsoenlijke voeding is het weggegooid geld.

Zelfs als je aan de anabolen gaat moet je voeding tip top in orde zijn anders maak je nog geen gains.

Er is niks beter!

Weet je wat je wel kan doen? Helpt echt heel goed!!

Eat, Eat, Eat, Eat, Eat, Train, Eat, Eat, Sleep, Repeat.

Sinds ik dat doe maak ik de gains van mn leven!
:trollface:

1.Goede voeding
2.Goed trainen
3. Rust
Kom je al heel ver mee. Je kan eventueel weightgainer nemen / creatine

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad ga eerst eens fatsoenlijk eten man...

Ik weet niet wat ik hieruit op moet maken?.. maar weet je dan al wat ik nu eet of? omdat je hier suggereerd dat het niet fansoenlijk is, beetje nutteloos dit.

Voor de rest okee, ik denk de boodschap te zien... eten.. lol . maar ik eet al vrij veel, wat zijn DE dingen die je dat extra geven, eieren? ...?...?

Ik weet niet wat ik hieruit op moet maken?.. maar weet je dan al wat ik nu eet of? omdat je hier suggereerd dat het niet fansoenlijk is, beetje nutteloos dit.

Voor de rest okee, ik denk de boodschap te zien... eten.. lol . maar ik eet al vrij veel, wat zijn DE dingen die je dat extra geven, eieren? ...?...?

Eiwit bedoel je? Vis, kip, rund, eieren en zuivel zijn dan toch wel de basis. Daarnaast moet je denken aan complexe koolhydraten bij je maaltijden zoals donkerbrood, zilvervliesrijst, brinta, havermout etc. :)

Verder voor supplementen kan je denken aan een Whey product en een basis preworkout pakket.

Bnf Powerstack en Whey Perfection.

:)

-Leon

Hoezo men weet dat je niet voldoende eet? Omdat je die vraag dan niet gesteld had. Die vraag komt hier dagelijks 10x voorbij, en elke keer is hetzelfde antwoord ga de stickies lezen en maak een voedingsschema.

Er is niet één soort voeding of toevoeging dat jou spieren laat groeien als kool, het is het totaal plaatje.

Als jij 2000 kcal nodig hebt en je eet er maar 1800 kom je niet aan, immers heb je 2000 kcal nodig om je lichaam te onderhouden, waar haal je dan de rest van de voeding vandaan om je spieren te voeden? Als je nu 2200 kcal eet kom je wel aan, je hebt 200 kcal over die je lichaam kan gebruiken voor je spieren.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je eet, je kan ook alleen maar mc donalds eten, maar je moet dan wel rekening houden dat je naast spieren ook vet aanzet. Als jij schoon en gezond eet kom je zo min mogelijk vet aan en wel in spiermassa.

Daarom dus; stickies lezen en meer eten!

Zelfs als je aan de anabolen gaat moet je voeding tip top in orde zijn anders maak je nog geen gains.

Voor deze onzin mag wat mij betrefd een kaart worden gegeven. Als jij aan een halve gram Test in de week zit, en je eet 3 normale maaltijden (ontbijt, lunch, diner) met 2 shake'jes tussendoor, zullen je alsnog 10 keer zo hard groeien als een naturel die 100% top eet.

Laatst bewerkt:

Dat zie ik aan je stats: 1,75 m bij 65 kg

Terug
Naar boven