AndroidHealthClinic

wat is een goede verhouding bij de grote drie?

adil 18

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m74
Vetpercentage
12%
stel dat je130 bankdukt,wat hoor je dan met squat en deadlift te tillen?

aub, aleen ontopic reageren
:o

Dl: 400
sq: 350
bp: 250
:D

Laatst bewerkt:
Daar zijn niet echt richtlijnen voor! Gewoon tillen wat je kunt bij iedere spiergroep :)

Dacht altijd van 3:3:2

3 deadlift
3 squat
2 bench press

Ongeveer
300 kg deadlift
300 kg squat
200 kg bench

Je moet gewoon bij elke lift zoveel mogelijk eruit halen . Sommige gasten zijn 'gemaakt' om te banken , anderen hebben een sterke deadlift . Het gaat 'm om je total . Het spreekt natuurlijk voor zich dat je raw meer deadlift dan dat je squat en dat je meer squat dan dat je bankt .

Je moet gewoon bij elke lift zoveel mogelijk eruit halen . Sommige gasten zijn 'gemaakt' om te banken , anderen hebben een sterke deadlift . Het gaat 'm om je total . Het spreekt natuurlijk voor zich dat je raw meer deadlift dan dat je squat en dat je meer squat dan dat je bankt .

Inderdaad. Ik ben "gemaakt" om te deadliften. Bij mij is een normale verhouding BP/Squat/Deadlift 1/1,5/2.

Ik dacht dat de perfecte houding 1:1.5:2 was, BP:SQ:DL. Adonis heeft hier wel wat artikelen over dacht ik.

Inderdaad. Ik ben "gemaakt" om te deadliften. Bij mij is een normale verhouding BP/Squat/Deadlift 1/1,5/2.

Ik squat bijna zoveel dan datr ik deadlift . Bench is al helemaal uit verhouding . Maar daar ga ik me geen zorgen over maken . Ik zorg sowieso dat ik geen spierdisbalans veroorzaak .

Adil, in een maandje een gain van zo'n 30kg op je BP voor elkaar gekregen?

Respect ;)

• Topic Starter Topic Starter
+1 ik ben gemaakt om te banken:o
maar ik vindt squat en deadlift veel belangerijker, helaas staat die(eigenlijk aleen squat) wat aan de lage kant:(

Deadlift kan je natuurlijk de meeste kilo's mee tillen, je gebruikt immers je hele lichaam erbij.

Terug
Naar boven