Fitness Seller

Wat is een must voor de gym?

In beverwijk hebben ze heus wel een goede sportschool, vriend van me traint in beverwijk bij DOK (ben er zelf nog niet geweest) voor 10eu per maand en ze hebben squatrek en alles (alleen zit het daar helemaal vol dus kan je geen lid meer worden). Anders kan je ook in Heemskerk trainen of ergens anders in de buurt.

Dit zijn trouwens mijn musts:

- Pully: Latpull, tricep cable pulldown, rows. enz
- Benchpress uitrusting
- verstelbare benches
- Preacher Curl uitrusting
- Dumbbells tot 40kg
- Genoeg barbells en schijfmateriaal xD

Alsjeblieft zeg, ik blijf me kapot lachen.

Bij je must haves staat een incline sit up, een standing leg curl, een seated calf raise. Een kussentje voor op de squat stang

Op je nice to haves: Een bankdrukbank

Ik lig weer helemaal plat hier. Bedankt.

Volgens hem moeten er 3 dipmachines zijn. Staan wel meer domme dingen in. Volgens mij gewoon een lijstje van wat in zijn gym te vinden is.

Losse bench, bankjes, barbbell, schijven, lat pulldown, cables, leg press... vind je wel overal denk ik.
Seated row wil nog wel eens ontbreken. Maar is niet echt een must.

Dat er mensen rond lopen die je wat bij kunnen brengen.
Mensen met kennis dus. (Niet de standaard testo guppies)

Succes :)

Muziek want bij ons draaien ze Skyradio.
Word je ook schijtziek van.

Laatst bewerkt:
Powerrack + bankjes + olympische stang + voldoende gewichten.
:)

Dat was een hardcoregym in de twilightzone becoming een healthcentre. Nu denk je waarschijnlijk nog: Ach squatten pak ik hem wel van de bankdruksteunen en zo'n sauna is toch wel lekker na de training. Het wordt van slecht tot erger. De volgende keer als je denkt ik doe een bakje koffie zoals je al jaren doet (gratis). Vraagt de eigenaar of je een "latte" wil of een dubbel latte. En of je hem wilt betalen of even wil pinnen (3,50 E).

Weglopen!

Nee ik heb 2 jaar in een gym gewerkt en daar net zolang gezeurd tot er een powercage kwam. Toen ging ik in kracht wat vooruit maar verder niks.
Sauna is er niet en ook geen pinautomaat :P
Maar ik drink mijn cappucino op en ga daarna binnenkant borst en voorkant biceps trainen. CIAOOO!! :help:

powerrack / squatrack

Een powerrack, een verstelbaar bankje, een halterstang en gewicht... Dan kom je al heel ver :D

Terug
Naar boven