AndroidHealthClinic

Wat is een must voor de gym?

je moet elke spiergroep dusdanig goed kunnen trainen, en kunnen varieren in oefeningen per spiergroep, dat leidt tot resultaat. dat is een must voor mij.

je moet elke spiergroep dusdanig goed kunnen trainen, en kunnen varieren in oefeningen per spiergroep, dat leidt tot resultaat. dat is een must voor mij.

Nee serieus? Zijn vraag is dus welk materiaal heb je nodig om dit te bekomen... Toch bedankt voor je filosofische input.

Geile sletjes.

Of een powerrack.

Squatrek inderdaad en genoeg barbells, schijven en dumbbells.

Squatrek ik train thuis en heb er nog geen een,
maar komt wel :)

Is echt k*t als je niet ZWAAR kan trainen met de squat....

gewoon een berg schijven, squat rack
cable station
lat station
pull up's moeten mogelijk zijn.

verder zijn hoge db's ook wel handig.
onze k*t gym heeft maar tot 20 kg, dat is de enige reden dat ik er weg ga als ik 18 ben

Checklist:

Je komt binnenlopen je ziet het volgende:

1 laminaatvloer: weglopen
2 heel veel chroom: weglopen
3 Geen squatrek of powercage: weglopen
4 Een instructeur van 70kg die bij de vrouwen de adductie staat uit te leggen: weglopen

heel herkenbaar, precies mijn fitnesscentrum :o
laminaat en allemaal ouwe chroom bende ziet er niet uit :P maar binnenkort een squat dus ik blijf :cool:

Minimaal 6 apparaten voor benen en los SQ rack :)

oohh en idd genoeg DB en cross cable.

Laatst bewerkt:
Losse gewichten is all you need!

In de gym waar ik train hebben ze alleen een smith machine en een ez curl bar.
Ik wil graag rippetoe gaan doen, maar zou ik dan kunnen deadliften/bent over row/military press enz. met die ez curl stang en kunnen squaten in de smith machine?
Of train je dan niet de juiste spieren?

Olympische schijven
[Link niet meer beschikbaar]

In de gym waar ik train hebben ze alleen een smith machine en een ez curl bar.
Ik wil graag rippetoe gaan doen, maar zou ik dan kunnen deadliften/bent over row/military press enz. met die ez curl stang en kunnen squaten in de smith machine?
Of train je dan niet de juiste spieren?

Dat is geen gym.

Ik kom uit Beverwijk,
Mijn ouders hebben het liefste dat het bedrag rond de 25 euro ligt (per maand)

Gozer je kan voor 18,50 per maand tegenover de zwarte markt onbeperkt trainen!!!

Mega grote sportschool met achterin genoeg losse DB's en schijven om voor de rest van je leven mee te kunnen trainen:P

zoek niet verder!

Ik bedoel dus, dat ze geen normale halterstang enzo hebben, wel zat gewichten(ong. 300kg), dumbbells tot 50kg en zat andere apparaten, noem maar op en ze hebben 't.
Maar dus geen Halterstang en een squatrek..
Zou ik kunnen deadliften/squaten etc. met dumbbells? Of toch in de Smith en met de ez curl bar doen?

Ik bedoel dus, dat ze geen normale halterstang enzo hebben, wel zat gewichten(ong. 300kg), dumbbells tot 50kg en zat andere apparaten, noem maar op en ze hebben 't.
Maar dus geen Halterstang en een squatrek..
Zou ik kunnen deadliften/squaten etc. met dumbbells? Of toch in de Smith en met de ez curl bar doen?
nee, nee en nee

Squatten in de smith is een paradox

Terug
Naar boven