Fitness Seller

Wat is een must voor de gym?

Ik kom uit Beverwijk,
Mijn ouders hebben het liefste dat het bedrag rond de 25 euro ligt (per maand)

Ga eens kijken bij Cardio Fitness Beverwijk (laat je niet misleiden door de naam), aan de parallelweg. Zit ik ook :)

Kost je 18,50 in de maand.

- Squatrack aanwezig (los, boxsquat én smith).
- Deadliftplateau aanwezig
- Dumbbells tot 40kg

Het is maandag en woensdagavond wat druk, er zijn geen douches, begeleiding heb ik nooit gezien, maar als je thuis doucht en geen begeleiding nodig hebt is het ideaal. Kost niks en ze hebben zo'n beetje alles.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Gozer je kan voor 18,50 per maand tegenover de zwarte markt onbeperkt trainen!!!

Mega grote sportschool met achterin genoeg losse DB's en schijven om voor de rest van je leven mee te kunnen trainen:P

zoek niet verder!

Dat dus..
Voortaan maar weer het topic doorlezen voor ik reageer :D

De bar kun je toch nemen van een bench? En squatten in de smith is beter als niet squatten... Ja je spreekt minder spieren aan blablabla maar je traint wel je benen nog.

je kan niet fatsoendelijk deadliften en squatten met dumbbells, dus weet niet wat er verder aan te verklaren is..

• Topic Starter Topic Starter
m'n ouders vinden die aan de parallelweg te ver, dat is aan de andere kant van Beverwijk

Ik bedoel dus, dat ze geen normale halterstang enzo hebben, wel zat gewichten(ong. 300kg), dumbbells tot 50kg en zat andere apparaten, noem maar op en ze hebben 't.
Maar dus geen Halterstang en een squatrek..
Zou ik kunnen deadliften/squaten etc. met dumbbells? Of toch in de Smith en met de ez curl bar doen?

Man ik heb 1000kg thuis. 300 kg op een sportschool en geen stangen waarvoor zijn die schijven dan? Legpress. Dat is dus geen sportschool.

DL met een ez stang kan niet je kunt nooit de juiste houding aannemen.
Met dumbbells kan wel maar het zwaartepunt en dus het effect van de oefening is anders en dus nooit vergelijkbaar.

Squatten in de smith spreek je een aantal spieren die je met losse squat wel traint niet aan. Is dus ook niet ideaal.

m'n ouders vinden die aan de parallelweg te ver, dat is aan de andere kant van Beverwijk

Beverwijk is nogal lekker groot wil je zeggen :D In 10 minuten fietsen ben je al aan de andere kant van beverwijk... En trouwens, jij moet er toch heen, je ouders niet?

Anyway, ga dan eens kijken bij die sportschool aan het meerplein. Ook de sportschool van Randy aan de starweg (naast de Vomar) heeft serieuze spullen staan als dat voor jou dichterbij is. In beide gevallen betaal je wel een stuk meer dan bij de parallelweg.

Een must vind ik altijd een Powercage of Free rack. Je kan je geen gym noemen als je er niet kunt squatten.
Wat ik het meeste zie is dat veel sportscholen die dingen niet hebben maar wel 3 benchpresses aanschaffen.

damn, er zijn blijkbaar toch echt wel redelijk wat gyms zonder squatrek???
Ben daardoor echt wel tevreden met mijn gym:
-squatrek
-db's tot 50kg
-posters van pro BB'ers
-vrij hardcore sfeertje
-...

door topics als dit besef ik maar weereens hoe goed wij het hebben hier... ik snap niet dat er zo weinig GOEIE gyms zijn !

Onze homegym op zolder in Beverwijk

hardcore vloerbedekking
squatrack / cage
losse schijven en halterstangen
Dumbbells tot 65 kilo

en een paar hele grote speakers
meer heb je niet nodig!!

Laatst bewerkt:
Een dak.

• Topic Starter Topic Starter
Beverwijk is nogal lekker groot wil je zeggen :D In 10 minuten fietsen ben je al aan de andere kant van beverwijk... En trouwens, jij moet er toch heen, je ouders niet?

Anyway, ga dan eens kijken bij die sportschool aan het meerplein. Ook de sportschool van Randy aan de starweg (naast de Vomar) heeft serieuze spullen staan als dat voor jou dichterbij is. In beide gevallen betaal je wel een stuk meer dan bij de parallelweg.

Die bij de Vomar zijn weg (er waren er 2)
de één was Klok, die is failliet oid
en die ander Fit for family heb ik al besproken in dit topic

Een olympische halter waar je minimaal 300 kg, maar bij voorkeur nog meer aan kunt hangen.

Een powerrack is voor mij toch wel een must, zeker voor de mensen die alleen trainen. Anders kan je nooit écht tot failure gaan met bv. benchen...

Die bij de Vomar zijn weg (er waren er 2)
de één was Klok, die is failliet oid
en die ander Fit for family heb ik al besproken in dit topic

Ik bedoelde de Vomar aan de Starweg. Ja, dat is inderdaad in Heemskerk, maar als je inderdaad helemaal aan de andere kant van Beverwijk woont ten opzichte van de parallelweg dan is deze toch een stuk dichterbij.

Terug
Naar boven