- Waardering
- 338
Die van jou zeikt alleen maar en hangt er voor de rest een beetje werkloos bij?
Reported for quote ****en!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van jou zeikt alleen maar en hangt er voor de rest een beetje werkloos bij?

Maar toen we in de buurt kwamen bleek het een (erg grote) wasbeer te zijn, die wegrende toen wij dichterbij kwamen.Of die keer toen ik 5 was en gebeten werd door m'n hond. Hij beet me op een HAAAAAR na in m'n oog. Scheelde misschien 0.1mm.

Denk dan toch toen m'n ma flauw viel bij Heracles - Excelsior, op 22 Januari 2008. Reden was niet bekend en als je dan ziet dat ze wit wegtrekt e.d. begin je toch iets naars te denken. 'Gelukkig' 'slechts' hyperventilatie. Nu valt ze om de zoveel tijd flauw..
Of die keer toen ik 5 was en gebeten werd door m'n hond. Hij beet me op een HAAAAAR na in m'n oog. Scheelde misschien 0.1mm.

Toen de juf mij een beurt gaf en ik het antwoord niet wist.

Met een lsd trip minden in de bos worden gedropt midden in de nacht, zie dan maar eens terug tekomen op een normale manier.
Heel apart zeg, heb iets van 6 uur rond gezworven en werd op eens weer wakker toen het licht was, aan de rand van het bos tegen een voordeur van een leuk huisje.
Jezus, nooooooit weer!

toen ik ongeveer een jaar of 8 was, waren ik en mn broer een keer aan het voetballen in de tuin en ik had de bal per ongeluk in de tuin van de buren gestampt (onze tuinen zijn gescheiden door een draad van zo'n anderhalve meter hoog en voor die draad staan wat bomen)
Dus moest ik de bal gaan halen in de tuin vd buren, maar ze hebben een ****ing gemene labrador![]()
Ik gluurde ff tussen de bomen door om te kijken als die labrador in de tuin zat, maar de tuin bleek leeg (maar aan de zijkant van hun huis is nog een stukje tuin dat je niet kon zien vanaf onze tuin)
Ik klim over de draad en loop naar de bal toe, die in het midden vd tuin lag. Komt die hond ineens van de zijkant vh huis vandaan en kwam als blaffend in mijn richting gelopen
Ik natuurlijk rennen voor mn leven, maakte een duik tussen de bomen, over de draad en kon nipt ontsnappen
k*thond