XXL Nutrition

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Die keer dat ik mijn vriendin vingerde en ze ongesteld bleek te zijn. Ik moest bijna kotsen, zo eng was het!

• Topic Starter Topic Starter
Kareldeboer:roflol:

Jij was toch ook die gozer die 'veroordeeld' was voor poging tot doodslag? Omdat je een groepje jongens had in elkaar geslagen op de kermis?

Rijke fantasie heb je:haha:

yep thats me.
ik heb ze trouwens niet in elkaar geslagen maar andere dingen gedaan.
rijke fantasie? het krantenbericht staat erbij geplaatstbij die post van toen.
ken je me dan?

Laatst bewerkt:
net op tijd uit drijfzand getrokken worden.

Toen ik een keer een pistool tegen mn hoofd aan kreeg, dan denk je toch wel ff: shit.:o

Geen freak accidents voor mij, heb ook nog nooit wat gebroken ofzo.:D

toen ik de eerste keer in de gym kwam, al die beren enzo werd er helemaal bang van :angstig:

herkenbaar wie ook bang was (of nog steeds is) ? :D

Bang is niet het goede woord, maar ik denk dat iedereen die voor het eerst in het krachthonk komt wel geimponeerd is door al het geweld wat daar wordt uitgeoefend op de ijzers.

Bang is niet het goede woord, maar ik denk dat iedereen die voor het eerst in het krachthonk komt wel geimponeerd is door al het geweld wat daar wordt uitgeoefend op de ijzers.
NiggaPlease.jpg

Toen ik als kind bijna was verzopen in de wildwaterbaan in center parks, ik weet nog goed dat ik dat niet leuk vond!
Die keer dat ik een groep poolse skinheads achter me aankreeg staat trouwens wel op een gedeelde eerste plaats.

GHB withdrawals.

Bad trip met Shrooms + Weed

Fietste keertje 's nachts langs bos in the middle of nowhere, lange verlaten weg met weinig licht. Voor me was er een zijweg waarop een auto met een tweetal jongens de auto voor mijn fietspad blokkeerde en het portier opende.

Ben er met ontzettend veel moeite via de voorkant omheen gefietst met de angst in mijn gedachten;
als je nu stopt, wordt je gepakt en dat heb je jezelf aangedaan.

Toen 5 politie busjes Mij en een maatje aan het zoeken waren... pff
als ze ons hadden gepakt, Had ik echt letterlijk in mijn broek gescheten.

Ohoooo, boefje!!

Het engste moment in mijn leven was toen ik ging toppen met deadlift, ik maakte me klaar om 31 brutale kg's te liften, ik was doodsbang dat ik door m'n rug ging maar ik heb het gehaald!!11!1!one

Terug
Naar boven