AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Als kind ergens verdwalen was nooit een pretje... of echt heel hevige nachtmerries hebben.

Als tiener ooit eens voor de gek gehouden door paar gasten die dachten dat ze grappig waren door een realistisch wapen op ons te richten.

Een keer als twintiger bijna overreden door een wegpiraat. Scheelde een halve meter ofzo.

Dan kom je mogelijk toch in een delirium? Hoe was dat?

Echt naar! Extreem zweten en nerveusheid, trillen, stijfheid, hartritmestoornissen, schrikreacties en bovendien geluids en gezicht hallucinaties die opeens verschijnen en vlak daarna weer verdwijnen.

In m'n ergste nacht zat ik in zo'n halfslaap terwijl ik droomde dat ik in een donkere jungle door een stam gevild werd, echt van die choatische nachtmerries. Plots schrok ik wakker toen de GHB in m'n slaap uitgewerkt was en toen stond m'n tandarts over me heen gebogen en dacht ik in een tandarts stoel te zitten, van de schrik greep ik die man n z'n gezicht en toen realiseerde ik me dat het midden in de nacht was en ik m'n donkere kamer was wakker geworden. Met name in het donker is het k*t en als de GHB werking begint terug te lopen, voor een seconde of een a twee staarten zien wegkruipen en dat soort shit. Of krakende geluiden horen.

Het afbouwen was niet zo'n probleem, ik meete alles nauwkeurig af en sportte veel, maar 's nachts om de 2 a 3 uur wakker worden om her te doseren is ****ed up omdat je dan even moet wachten totdat je onderhouds dosis begint te werken.

toen ik ongeveer een jaar of 8 was, waren ik en mn broer een keer aan het voetballen in de tuin en ik had de bal per ongeluk in de tuin van de buren gestampt (onze tuinen zijn gescheiden door een draad van zo'n anderhalve meter hoog en voor die draad staan wat bomen)
Dus moest ik de bal gaan halen in de tuin vd buren, maar ze hebben een ****ing gemene labrador:D
Ik gluurde ff tussen de bomen door om te kijken als die labrador in de tuin zat, maar de tuin bleek leeg (maar aan de zijkant van hun huis is nog een stukje tuin dat je niet kon zien vanaf onze tuin)
Ik klim over de draad en loop naar de bal toe, die in het midden vd tuin lag. Komt die hond ineens van de zijkant vh huis vandaan en kwam als blaffend in mijn richting gelopen:o
Ik natuurlijk rennen voor mn leven, maakte een duik tussen de bomen, over de draad en kon nipt ontsnappen:D
k*thond

hahaha wij hebben ook een keer zoiets meegemaakt.
Ik heb een tijdje als schilder gewerkt, toen moesten we een schilderklus doen maar de eigenaar was niet thuis. Dus we klimmen over het hek heen om de kozijnen te bekijken. Hoor ik ineens een hond blaffen komt er om de hoek een zwarte rotweiler ofzoiets aanstormen. Het mooiste was; ik hing binnen een seconde al weer over het hek heen. De snelste actie van m'n leven.
Maar m'n baas die bleef staan en die trapte zo die hond voor z'n kop, ik hoorde hem ff janken gewoon.
Wel lullig maarja.

Met 130 km per uur achterin een fiat tipo oud model(vrij grote achterruit) en de bestuurder verliest de macht over het stuur in een s-bocht op een boerenweggetje en knalt tegen bomen aan en gelanceerd worden dwars door de achterruit heen de straat op..........Vervolgens wakker worden in een ziekenhuis.

Niet het engste op dat moment maar achteraf gezien wel.

Als klein ventje (8 of 9jaar) mijn broer en moeder kwijtgeraakt op straat. Althans dat dacht ik, maar ze hadden zich oh zo grappig ergens verstopt. Zelf maar naar huis gelopen en daar gewacht tot er iemand kwam. De enige die ik de eerste 10 minuten tegen kwam was de buurman. Buurman mij aanbieden om met de auto langs de weg te rijden waar ik vandaan kwam. Vrij hard rijdend zag ik mijn broer en moeder langs de weg lopen en ik riep naar de buurman dat ik ze gezien had. Hij reed nog even door, net doen alsof hij mij niet hoorde. Ik dus nog maar een keer geroepen en toen stopte hij alsnog.

Het enge kwam pas achteraf. De buurman bleek een grote vriend te zijn van Koos H. de kindermoordenaar en nog steeds heb ik het idee dat de buurman mij naar die gek wilde brengen. De moorden zijn namelijk ook precies in die tijd gepleegd en de buurman had ook een aardige historie van gewelddadig gedrag. (een kat van ons vermoorden omdat hij op het dak liep, een andere duivenmelker in elkaar slaan omdat een duif op zijn duivenstill landde, zijn vrouw in elkaar meppen etc).

Opvallende was ook dat de buurman op een goede dag opeens vertrokken was, precies op het moment dat Koos H. gepakt werd.

Over Koos H. :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Hertogs

• Like
Waarderingen: koef
Damn dat is wel freaky zeg welke stad was dat?

Edit; die gast was echt helemaal waus!

Damn dat is wel freaky zeg welke stad was dat?

Edit; die gast was echt helemaal waus!

Den Haag.

De weg waar we langsreden was ook de weg waarmee je binnen een minuut of tien bij de Zuidwal was gekomen. De straat waar Koos H. in een zijstraatje een huis huurde. De link gaat overigens nog iets verder, mijn oom werkte bij het bedrijf dat de bovenruimte verhuurde aan Koos H. Mijn oom kende die gek ook vrij goed maar is nooit iets opgevallen. Hij wist wel dat onze buurman daar regelmatig langskwam en waarschijnlijk ook de prostituees in de Doubletstraat aandeed. Die straat grenst direct aan het straatje waar Koos H. zijn pand huurde.

Ik was op hotel in Beringen te samen met mijn vrouw.

's avonds gingen we eten in het restaurant. We waren de laatste klanten.
Toen ik naar de receptie ging om te betalen kwamen drie gemaskerde mannen de zaak binnen. Ze sloegen mij neer met de kolf van hun geweer en namen mijn vrouw vast. Ze hielden een pistool tegen haar hoofd.
Ze namen mijn portefeuille en namen de inhoud van de kassa mee.

Gelukkig namen ze het dan op een lopen.

Ik heb er een litteken aan overgehouden in mijn gezicht maar het valt nog mee.
Het had erger gekund.

Iets om nooit meer te vergeten.

S'nachts scheurn in het bos met de scooter samen met een kameraad.
Heel leuk en aardig allemaal totdat de benzine op was:D
In het donker ronddwalen met een scoot van 120 kilo is geen pretje hehe..

Als klein ventje (8 of 9jaar) mijn broer en moeder kwijtgeraakt op straat. Althans dat dacht ik, maar ze hadden zich oh zo grappig ergens verstopt. Zelf maar naar huis gelopen en daar gewacht tot er iemand kwam. De enige die ik de eerste 10 minuten tegen kwam was de buurman. Buurman mij aanbieden om met de auto langs de weg te rijden waar ik vandaan kwam. Vrij hard rijdend zag ik mijn broer en moeder langs de weg lopen en ik riep naar de buurman dat ik ze gezien had. Hij reed nog even door, net doen alsof hij mij niet hoorde. Ik dus nog maar een keer geroepen en toen stopte hij alsnog.

Het enge kwam pas achteraf. De buurman bleek een grote vriend te zijn van Koos H. de kindermoordenaar en nog steeds heb ik het idee dat de buurman mij naar die gek wilde brengen. De moorden zijn namelijk ook precies in die tijd gepleegd en de buurman had ook een aardige historie van gewelddadig gedrag. (een kat van ons vermoorden omdat hij op het dak liep, een andere duivenmelker in elkaar slaan omdat een duif op zijn duivenstill landde, zijn vrouw in elkaar meppen etc).

Opvallende was ook dat de buurman op een goede dag opeens vertrokken was, precies op het moment dat Koos H. gepakt werd.

Over Koos H. :

Het lijkt er vrij sterk op dat je echt door het oog van de naald bent gekropen man! :eek: Hoewel die Koos H normaalgesproken alleen meisjes pakte toch?

Het lijkt er vrij sterk op dat je echt door het oog van de naald bent gekropen man! :eek: Hoewel die Koos H normaalgesproken alleen meisjes pakte toch?

Hij is veroordeerd voor 3 meisjes maar dat sluit niet uit dat hij ook jongentjes vermoord heeft. Dit soort freaks zijn tot alles in staat volgens mij.

Heb het net gelezen over die Koos.H

Mensen zijn ziek!

Over het algemeen meisjes inderdaad, althans de zaken waar hij ook nog van verdacht wordt. Echter in die tijd zijn er ook nog jongetjes vermist, ook al was dat verder buiten de regio. Weet nog wel dat zeker in Den Haag er aardig wat angst heerstte toen er weer een verdwijning bekend werd. Vermoedens van een groter netwerk hebben ook altijd rond die zaak gehangen. O.a. een kinderprostitutienetwerk dat al veel langer bestond rond het Groenewegje, een buurt waar tot in de jaren 70 prostitutie nog steeds voorkwam en daarna geconcentreerd werd in de Doubletstraat.

Over Koos H. :

Man wat een verhaal! :eek: Wat een stel psycho's lopen er ook rond he.

Mijn engste moment was denk ik toen er een lolly achter in mijn keel schoot toen ik een jaar of 8 was. Ik begon al helemaal blauw te worden voordat ie er eindelijk uit schoot.

Dacht echt dat ik zou sterven.

Terug
Naar boven