MuscleMeat

Wat is het max bf wat je verloor per week?

Fack wat een demotiverend topic. Ik ben altijd al blij met een half procent per week :o

16-17 weken

van 15-16 % naar 5 % ongeveer.

Voorjaar/zomer 2013; was na 9 weken terug op 11,5% en 6kg lichter.

Wat is je onderhoudsniveau? 3150kcal
Hoeveel calorien at je ? Per week afgebouwd tot een diepte punt van 1950kcal
Welke cycle en evt fatburner nam je? 250 test e + 50mg tren a + ECA
Welke bodyfat begon je met cutten? 22%
Hoeveel verlies je per week? 1,2% per week

t*ring, ruim 1000 onder behoefte :O. Wel chill dat je met gear zo absurd snel kunt gaan zeg. En dat zonder VVM in te leveren. Hanteerde je iets van: trainingsdagen -700 en rust -1000 of was je tekort constant over alle dagen?

• Topic Starter Topic Starter
7 dagen strict gegeten en elke dag 50 min ochtencardio gedaan (op nuchtere maag) en vetmeting was hetzelfde...

Ik ga op juice ook cleanbulken waarschijnlijk tot eind mei dan off

t*ring, ruim 1000 onder behoefte :O. Wel chill dat je met gear zo absurd snel kunt gaan zeg. En dat zonder VVM in te leveren. Hanteerde je iets van: trainingsdagen -700 en rust -1000 of was je tekort constant over alle dagen?
Zonder gear zou ik dit nooit gaan doen, dan lever je zeker net zoveel vvm in als bf.
Werd er op ten duur wel slap van moet ik zeggen, 1RM bench ging met 30kg omlaag.
Laatste 2 weken vd cut max 90gr kh per dag, alle dagen. En ca. 230gr eiwit en 75gr vet. Op rustdagen is mn TDEE natuurlijk lager dus dan is het negatief kcal ook minder dan op trainingsdagen. Was wel afzien de laatste weken.

Zonder gear zou ik dit nooit gaan doen, dan lever je zeker net zoveel vvm in als bf.
Werd er op ten duur wel slap van moet ik zeggen, 1RM bench ging met 30kg omlaag.
Laatste 2 weken vd cut max 90gr kh per dag, alle dagen. En ca. 230gr eiwit en 75gr vet. Op rustdagen is mn TDEE natuurlijk lager dus dan is het negatief kcal ook minder dan op trainingsdagen. Was wel afzien de laatste weken.

Ja zonder gear absoluut no go. Tot -600 op rustdagen zit je natty nog safe denk ik maar verder word het kiellekielle.

Futloosheid is altijd klote idd. Merk het nu ook op 1900 :( Hard time even maarja straks komt een zonnige periode ;)

Terug
Naar boven