XXL Nutrition

Cut tot de 7 procent

Bezoekers in dit topic

als ik een dag hit doe dan kan ik de volgende dag niet eens uit me bed komen, lol 45 min hit
 
En benen trainen is ook een no-go.

Dat ging al moeilijk door de injectie pijn.. hopelijk heb ik dat dit keer niet maar ik betwijfel het anders waren mn quads abnormaal groot nu..
 
Zal T3 50 mcg een hele grote meerwaarde geven mits je voeding en cardio goed is? Twijfel om het te adden, heb ook T5 ernaast staan vandaar.
 
Zal T3 50 mcg een hele grote meerwaarde geven mits je voeding en cardio goed is? Twijfel om het te adden, heb ook T5 ernaast staan vandaar.


Bij mij wel! 50mcg human grade na opbouwen.

Mijn stofwisseling was erg langzaam geworden na lang cutten (weinig honger ondanks laag in cals) en cutten ging erg langzaam (ver daalde nauwelijks tot weinig in 2-3 maanden).

Sinds 2 weken t3 toegevoegd en de motor loopt een stuk beter. Stuk meer honger, snellere stofwisseling en vet daalt. En ik doe sinds 2 weken niets eens cardio door een been blessure!!. Voorheen deed ik erg veel cardio naast krachttraining.
 
gooi de npp eruit zodra je droog genoeg staat pak dan de npp om voller te staan. voor cutten zou gewoon met test en t3 - clen combi gaan en goed diet.
 
Back
Naar boven