MuscleMeat

wat is het meest ideale ontbijt om aan te komen

hij wilde een ontbijt waardoor hij kon aankomen, is handig als je er dan olie doorheen knalt, hoeft mr 5 gram te zijn ofzo en je hebt er weer 45 kcal extra bij zitten. gwn een beetje spelen met het voedsel en de smaken en dan kom je er wel uit.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 14:12 ----------

ik hoef tijdens mijn cut en in mijn bulk niet zoveel goede vetten in mijn dieet te hebben, 50-60 gram. de helft daarvan haal ik uit 50 gram pindas. de andere goede vetten haal ik uit de olie die ik gebruik tijdens het bakken van mijn stuk vlees, beetje in de pan doen en bakken die handel( vergeet niet dat alle producten die je tot je neemt ook vetten bevatten, hou hier dus rekening mee bij het maken van een voedselschema), is handig met dat programma wat k heb op de pc. kan zo al mijn macro's erop uitdraaien en voedsel schemas maken. heb ook een topic geopend waarin ik aanbied mensen te helpen met een voedingsschema maken, voor de cut, bulk, onderhoudm aankomen, noem maar op!! dus als je wilt zou ik je wel kunnen helpen met een schema,

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor olie of olijfolie??

Ik weet echt niet welke ik dan moet gaan kopen en waar

uhm gwn huismerk olijfolie van de bas van der heijden of albertheijn of een andere supermarkt. en als je olijfolie niet lkkr vind door de smaak, kun je ook zonnebloem olie of pindaolie(ben de officiele naam voor deze vergeten) neme want deze hebben een neutrale smaak :) is je voedingsschema trouwens wel goed? anders kun je net zo goed lkkr veel chips nr binnen werken om aan te komen

Havermout/brinta + magere melk + schep whey + lepeltje olijfolie/lijnzaadolie + eetlepel pindakaas >>> in de blender flikekren = super breakfast!
(olie naar wens voor extra Kcal)

oke thnx

is btw noedels ideal om aan te komen eet het vaak rond 9u avond.. als ik trek heb

aankomen is meer kcals eten dan je verbruikt. Maw, post de rest van je schema

ja maar ik vraag of noedels (IDEAAL) ervoor is?

En of het geen chemische troep is

noodles, die van yumyum of van unox of die andere uit zoon beker zijn vaak hoog in koolhydraten en vet. zoon 35 gram koolhydraten en 10 gram vet en ongeveer 2-3 gram eiwitten. is dus goed te doen als je aan wilt komen hoor. en zoals eerder vermeld, aankomen is inderdaad meer eten dan je lichaam nodig hebt. als ik jou was zou ik gwn elke avond voor je naar bed gaat lkkr vet snacken ;) en zoals 3nigma die combinatie zei is inderdaad een goed ontbijt om aan te komen, loop zo al op tot 700 kcal per serving. gooi er een banaan bij en voila je zit aan de 820 kcal. 1/3e deel van wat gemiddeld man nodig heeft :D

JayB als ik voor slapen veel ga snacken, omdt ik dan heledag al veel heb gegeten heeft geen nut want het verteerd niet zo goed meer en als ik dn wakker ben scheit ik t allemaal zo weer erop @wc. Hahaha

Eet vak in avond noedels, tosti, meusli yoghurt enz niet uitgebreid

Noedels bevatten slechte koolhydraten!! Je lichaam kan geen slechte koolhydraten verwerken want er zit geen volkoren ingrediënt bij, dus opgepast!!

Heel lekker: havermout met een handje blauwe bessen erop. Proeft de havermout veel frisser en minder zwaar.

grtz

Noedels is nou we'll of niet goed?

Oke thanks

Ehmm ik ben vn plan dagelijks ook havermout 50g te gaan eten als ik wakker ben

Maar ik kan dus niet wegen iemand tips hoeveel eetlepels?

Of is 50gram extra brinta erby beter? Dus gemixt samen 100 g

En wt is beter water of melk voor je maag

ben je nou aan het trollen of ben je gewoon achterlijk?

Gevarieerd eten is dus het antwoord..

Het antwoord is dat het product niet uitmaakt of je aankomt of niet. Je voeding aan het eind van de dag(week) en je macro/micro intake in een kcal plus zorgt ervoor dat je aankomt. Hierbij heeft zowel GI, de snelheid van de koolhydraten en al de details heel erg weinig mee te maken. Eet wat je lekker vind..

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 01:28 ----------

Noedels bevatten slechte koolhydraten!! Je lichaam kan geen slechte koolhydraten verwerken want er zit geen volkoren ingrediënt bij, dus opgepast!!

??? waf heb jij het nou weer over. Defineer slechte koolhydraten? volkoren ingrediënt? dus een banaan is ook slecht omdat er geen volkoren bij zit?

??? waf heb jij het nou weer over. Defineer slechte koolhydraten? volkoren ingrediënt? dus een banaan is ook slecht omdat er geen volkoren bij zit?

Juist. Bananen zijn slecht omdat het suiker dat in banaan zit, fructose is, en als je dit niet direct gebruikt word het omgezet in vet.

ben je nou aan het trollen of ben je gewoon achterlijk?

Ehh sjappi ik heb die vn eurochopper gekocht (AH)
En daar word niet uitgelegd hoeveel gram 2etlepels zitten

Dus wtf? Er staat voeg 2 eetleepls havermout toe met gekookt water /melk

Maar ik wil gwn weten hoeveel ongeveer 1 eetlepel bevat qua g kan niet uit andere stickys lezen ;)

Terug
Naar boven