JayB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
hij wilde een ontbijt waardoor hij kon aankomen, is handig als je er dan olie doorheen knalt, hoeft mr 5 gram te zijn ofzo en je hebt er weer 45 kcal extra bij zitten. gwn een beetje spelen met het voedsel en de smaken en dan kom je er wel uit.
---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 14:12 ----------
ik hoef tijdens mijn cut en in mijn bulk niet zoveel goede vetten in mijn dieet te hebben, 50-60 gram. de helft daarvan haal ik uit 50 gram pindas. de andere goede vetten haal ik uit de olie die ik gebruik tijdens het bakken van mijn stuk vlees, beetje in de pan doen en bakken die handel( vergeet niet dat alle producten die je tot je neemt ook vetten bevatten, hou hier dus rekening mee bij het maken van een voedselschema), is handig met dat programma wat k heb op de pc. kan zo al mijn macro's erop uitdraaien en voedsel schemas maken. heb ook een topic geopend waarin ik aanbied mensen te helpen met een voedingsschema maken, voor de cut, bulk, onderhoudm aankomen, noem maar op!! dus als je wilt zou ik je wel kunnen helpen met een schema,
---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 14:12 ----------
ik hoef tijdens mijn cut en in mijn bulk niet zoveel goede vetten in mijn dieet te hebben, 50-60 gram. de helft daarvan haal ik uit 50 gram pindas. de andere goede vetten haal ik uit de olie die ik gebruik tijdens het bakken van mijn stuk vlees, beetje in de pan doen en bakken die handel( vergeet niet dat alle producten die je tot je neemt ook vetten bevatten, hou hier dus rekening mee bij het maken van een voedselschema), is handig met dat programma wat k heb op de pc. kan zo al mijn macro's erop uitdraaien en voedsel schemas maken. heb ook een topic geopend waarin ik aanbied mensen te helpen met een voedingsschema maken, voor de cut, bulk, onderhoudm aankomen, noem maar op!! dus als je wilt zou ik je wel kunnen helpen met een schema,

is je voedingsschema trouwens wel goed? anders kun je net zo goed lkkr veel chips nr binnen werken om aan te komen
en zoals 3nigma die combinatie zei is inderdaad een goed ontbijt om aan te komen, loop zo al op tot 700 kcal per serving. gooi er een banaan bij en voila je zit aan de 820 kcal. 1/3e deel van wat gemiddeld man nodig heeft 

waf heb jij het nou weer over. Defineer slechte koolhydraten? volkoren ingrediënt? dus een banaan is ook slecht omdat er geen volkoren bij zit?