MuscleMeat

wat is het meest ideale ontbijt om aan te komen

5 eitjes met 2 plakken kaas op 3 boterhammen met curry saus en pindakaas :meal:

Dat is pas bulken

Als de rest van je macro´s kloppen zou het in principe kunnen:P
Heeft alleen absoluut niet de voorkeur dankzei de kaas en de curry saus ><

ik ontbijt niet maar gain wel :P

Intermittent fasting?:P

hahah ja een eetlepel olijfolie in je brinta heerlijk. ik eet allebei en ik zit van allebei evenvol en als je van havermout meer vol zit eet je er iets minder van dan brinta. maar aankomen hangt niet alleen van je ontbijt af. maar op de vraag welke pap het beste is: ik denk dat je brinta en havermout in de zelfde catogerie kan stoppen allebei komt t op het zelfde neer cruesli zit veel suikers in en zit je heel snel vol van vooral als je het met yoghurt eet/ Cornflakes eet ik niet zit te weinig in vind ik en meusli is vergelijkbaar met cruesli. Dit is hoe ik erover denk ik hoop dat t geholpen heeft.

Juist. Bananen zijn slecht omdat het suiker dat in banaan zit, fructose is, en als je dit niet direct gebruikt word het omgezet in vet.

Fout

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 17:12 ----------

Genoeg eten.. wat denk jij dan.. Gast lees je aub in je bent echt vemoeiend

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 17:13 ----------

Ehh sjappi ik heb die vn eurochopper gekocht (AH)
En daar word niet uitgelegd hoeveel gram 2etlepels zitten

Dus wtf? Er staat voeg 2 eetleepls havermout toe met gekookt water /melk

Maar ik wil gwn weten hoeveel ongeveer 1 eetlepel bevat qua g kan niet uit andere stickys lezen ;)

niet aan het trollen maar gewoon achterlijk dus..

meten is wegen, wil je van ons nu echt horen hoeveel gram er in jouw lepels past? Not sure if srs....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Fout

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 17:12 ----------

Genoeg eten.. wat denk jij dan.. Gast lees je aub in je bent echt vemoeiend

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 17:13 ----------

niet aan het trollen maar gewoon achterlijk dus..

meten is wegen, wil je van ons nu echt horen hoeveel gram er in jouw lepels past? Not sure if srs....

Niet iedereen heeft de middelen dat jij beschikt aap ga niet lijp praten vraag gewoon netjes (standaarts eetlepel) hoeveel gram ong 1eetlepel is zo mijn weging kan doen;)

Niet iedereen heeft de middelen dat jij beschikt aap ga niet lijp praten vraag gewoon netjes (standaarts eetlepel) hoeveel gram ong 1eetlepel is zo mijn weging kan doen;)

zoals ik al zei, wegen is weten. Verwacht hier maar geen andere antwoord op

maar ik verspil geen moeite meer aan dit waardeloze topic. lees je gewoon in want je snapt er geen drol van.
op deze manier blijf je die garnaal die je nu bent

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 21:58 ----------

nee grapje, eet een banaan en je word moddervet

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven